GĂ„ til innhold

~ Har du foreldrene dine fortsatt? ~

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og tenker... Min mor mistet begge foreldrene sine da hun var tidlig i 20-Ärene. PÄ samme tid fikk hun 2 barn. Jeg er den yngste, og rakk Ä mÞte bestemor, som dÞde fÞr jeg fylte 1 Är. Men jeg husker henne naturlignok ikke. Bestefar fikk jeg aldri mÞtt. Mamma var gravid med meg da han dÞde, uten Ä vÊre klar over det enda. Hun sier det er sÄ synd at vi ikke fikk bli kjent med hverandre, for vi er visstnok sÄ like.

For meg hadde det vÊrt en tragedie om mine fremtidige barn aldri skulle fÄ mÞte mine foreldre, som har vÊrt en sÄ stor del av livet mitt. Har du begge foreldrene dine i live fortsatt? Og i tillegg; har du barn som de er besteforeldre til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har begge foreldrene mine, mamma var bare 19 og pappa 20 nÄr jeg ble fÞdt sÄ jeg regner jo med Ä ha de en stund til. Har fortsatt mormor, bestefar og farmor ogsÄ. (farfar dÞde da jeg var 6)

Skrevet

Glemte Ă„ si at jeg ikke har barn enda

Skrevet

Ja, jeg har begge mine foreldre enda. Og jeg har barn som de er besteforeldre til. Mine foreldre var ikke sÄ unge da de fikk meg, men jeg hÄper jeg fÄr ha dem her i mange Är til. Orker ikke tanken pÄ Ä miste dem.

Smil

Skrevet

Jeg har heldigvis begge foreldrene mine enda, og det har mannen min ogsÄ, sÄ jeg hÄper at barna vÄre (nÄr de kommer) fÄr mange Är med alle fire besteforeldrene sine.

Jeg har selv bare en mormor igjen. Morfaren min dÞde rett fÞr mamma og pappa giftet seg og fÞr jeg ble fÞdt, sÄ han har jeg aldri mÞtt. Farmor dÞde da jeg var 9 og farfar da jeg var 20. Har ikke mÞtt noen av oldeforeldrene mine.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har begge min foreldre enda. OgsÄ min mann har sine sÄ vÄre barne har begge besteforeldre pÄ begge sider.

Dette hadde jeg ogsÄ i oppveksten og jeg er kjempeglad for det.

FĂžler virkelig med de som verken har foreldre eller besteforeldre.

Skrevet

Jeg har begge mine foreldre enda, heldigvis. De er 57 og 58 Är, sÄ jeg hÄper vi fÄr beholde dem leeenge ennÄ! Jeg har to barn pÄ 6 og 9 Är, som koser seg veldig med mor-mor og mor-far! :P

Ellers dÞde min farmor da jeg var 2 Är, min mor-far da jeg var 10, morm-mor da jeg var 18, og far-far da jeg var 20..... Veldig lei meg for at jeg ikke fikk beholde dem lengre, og for at de ikke fikk oppleve mine barn! :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har mistet begge mine. Mamma var bare 47 nÄr hun dÞde, jeg var i tenÄrene. NÄ er jeg 32, pappa dÞde nÄ i sommer, skulle til Ä nyte pensjonisttilvÊrelsen. . Heldigvis rakk jeg Ä vise frem lille gutten min til han. Det er tungt Ä ikke ha de, og jeg savner de hver dag.Men livet gÄr videre og det er masse glede i hverdagen min. Men et stort savn Ä ikke ha mormor og morfar til barnet mitt.

Skrevet

Jeg har begge foreldrene mine enda. De er besteforeldre til mine to og fire til, fra 1 Är og opp til 17 Är.

Dessverre for ungene er ikke foreldrene mine sÊrlig interessert i barnebarna. De vil helst bare vise dem fram pÄ bilder. Er vi pÄ besÞk klager de pÄ brÄk og rot, og at ungene ikke sitter stille eller hÞrer etter. Gjelder spes, mine to som er minst :-? !

Har egentlig liten kontakt med dem for de ringer aldri! De mener at det er vi som skal ringe dem. PÄ besÞk kan de heller ikke komme, dersom det ikke er noe spesielt. Sist var i vinter da vi hadde barndÄp, neste gang blir vel nÄr eldstemann skal konfirmeres om ca 10 Är!!

Vel, sÄnn har det vÊrt i mange Är sÄ vi er vant til det. Savner eg. ikke kontakten med dem for det er slitsomt nÄr vi er sammen.

Synd for ungene at de ikke har kontakt med besteforeldrene, men jeg orker ikke utsette ungene mine for de to som krangler seg i mellom og smÄkjefter pÄ ungene hele tiden. :x

Heldigvis lever min manns mor, og hun er 100% bestemor for ungene vÄre :) !

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har bare moren min. Faren min dÞde rett etter at jeg ble fÞdt. Og mine besteforeldre har jeg heller aldri blitt kjent med. Ungene mine har kun mormor og farmor igjen. Men de har vÊrt heldige og har fÄtt blitt godt kjent med disse to samt bÄde oldemor (farens side) og farfar som i dag er dÞde. Oldemoren var et fantastisk menneske og jeg fÞlte at hun var litt min ogsÄ.

Gjest Kittykat ikke innlogget
Skrevet

Begge mine foreldre er oppegÄende. Jeg har to barn som de ogsÄ treffer nÄ og da. NÄ skal de bli besteforeldre en gang til og jeg tror nok de er her da og :wink:

Utenom mine to, snart 3, sÄ har de 9 barnebarn til.

Men barnas begge oldefedre er dÞde. Den ene av dem dÞde fÞr han fikk hilse pÄ vÄr datter. Litt trist.....

Men den andre fikk sett henne.

Skrevet

Jeg har heldigvis begge mine foreldre ennÄ.

Og takker Gud for hver dag jeg har dem. De er det viktigste i livet mitt, min grunnmur og min fantastiske stĂžtte.

Og jeg har to halvstore barn som nyter dem til det fulle.....

Skrevet

BÄde samboer og jeg har begge vÄre foreldre i live, sÄ alle vÄre 3 hÄpefulle har besteforeldre i live.

Mormoren min lever ennÄ og mormoren til samboeren min (som bor laaaangt unna). SÄ mine barn har en oldemor de har et kjempegodt og nÊrt forhold til i tillegg til besteforeldre...

Skrevet

Ja heldigvis har vi begge foreldrene vÄre ennÄ. Og forhÄpentligvis i mange mange Är til. Og vÄre smÄtroll har alle sine besteforeldre :)

Skrevet

pappa hadde barnebarn og sÞnnen min bestefar til han var tre Är gammel. Pappa ble 56... Han er et utrolig sÄrt savn, i livet til oss alle, og ikke minst ser jeg et stort tomrom i livet til guttungen som ingen klarer fylle...

Skrevet

Jeg har begge mine foreldre i live, og begge mine bestemĂždre!

Skrevet

Jeg har bare faren min i live. Mamma dÞde av kreft for 4 Är siden.

Begge ungene fikk et veldig godt forhold til henne, sÄ de husker og snakker om henne enda. Og det synes jeg er veldig godt, for hun slet veldig med at hun var redd for at ungene ikke skulle huske henne. Hun ble bare 47 Är.

Skrevet

Begge foreldrene mine lever (heldigvis).

Har ogsÄ en bestefar som er i live.

Jeg har ingen barn.

Gjest Mayamor
Skrevet

Min gutt har:

* mormor og offa (min mammas nye mann)

* morfar og Jorun (pappas samboer)

* farmor og farfar

* oldemor (min mormor)

Han har vĂŠrt i begravelse til:

* oldemor (pappaens mormor)

* oldefar (min farfar)

* oldefar (min morfar)

SÄ det er egentlig en heldig liten gutt pÄ 6.5 Är jeg er mamma til... :hjerter:

Mayamor

Skrevet

Jeg har begge foreldre i live. Ikke er de sÄ gamle enda heller.

Bestefar m/samboer og mormor er ogsÄ oppegÄende og vil vÊre det noen Är til. Farmor og farfar har jeg derimot mistet.(for tre og et og et halvt Är siden).

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...