kitekatt Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Flere som opplever dette? Hvorfor skjer det? Har en visdomstann som er på vei opp og corsodylen lindrer og hindrer betennelse. men tunga blir køl svart! Lite delikat...
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Den reaksjonen er ikke uvanlig. Anbefaler Hextril i stedet. Den finnes i rød og blå utgave. Den blå gir deg blå tunge Den er mot betennelse og kjøpes reseptfritt på apoteket. Denne fikk jeg anbefalt av tannlegen min.
kitekatt Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Den reaksjonen er ikke uvanlig. Anbefaler Hextril i stedet. Den finnes i rød og blå utgave. Den blå gir deg blå tunge Den er mot betennelse og kjøpes reseptfritt på apoteket. Denne fikk jeg anbefalt av tannlegen min. Okei...den røde har jeg prøvd med samme resultat og misfargede tenner... Blå....blå eller sort tunge..hehe. Huffda!
sebra Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hvis du bruker det over for lang tid kan du få misfarging på tennene. det sa tannlegen til meg. Man bør ikke bruke det i mer enn en uke i strekk. bare sånn ett lite tips.
Gjest Ann Helen Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Hei jeg må ha hjelp min tunge er helt sort og leppene også!jeg fikk det plutselig,må ha et svar plis, jeg kjente ikke at det gjorde noe vont og det gikk bort på leppene da nor jeg pusset tennene,men har det fortsatt på tungen! venter på svar,PS:jeg er 12 år
altflyter Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Slenger meg på anbefalingen av hextril! Jeg har brukt den rosa og den gjør samme nytten som cosylan bortsett fra at hextril smaker bedre og misfarger ikke tennene!
altflyter Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Hei jeg må ha hjelp min tunge er helt sort og leppene også!jeg fikk det plutselig,må ha et svar plis, jeg kjente ikke at det gjorde noe vont og det gikk bort på leppene da nor jeg pusset tennene,men har det fortsatt på tungen! venter på svar,PS:jeg er 12 år prøvd å pusse tungen?
Gjest Vigdis Vangen Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 SITRON!!!!!! Dypp tannbørsten i sitronsaft og puss over tungen noen ganger om dagen. Enkelt som bare fy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå