Gå til innhold

Hunterstøvler i London


lintin

Anbefalte innlegg

Emnebeskrivelsen sier vel det meste..

Er altså på jakt etter butikker noenlunde sentralt i London som forhandler Hunterstøvler. Noen som kanskje vet prisleiet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du merket Hunter? Og type gummistøvler / Wellingtons?

Se i så fall nettsiden til Hunter og søk på "storefinder". De har mange utsalgssteder i London.

Endret av Lizzee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kanskje vet prisleiet også?

På nettbutikken (på siden jeg oppga link til over) så står det priser. Men vet ikke om det er det samme som i butikker i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lill_*

Hunter er jo et eget skomerke. Og "wellies" er bare et engelsk slangord for gummistøvler. Så du gjest som sa TopShop? TopShop er en motebutikk, som sikkert har fine og blanke "wellies". Men Hunter støvler får du nok mer kjøpt i sports-, jakt-/fiske butikker og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en som sa til meg at Hunterstøvler var bare sooo last year, men dét er vel feil vel? synes jeg ser de støvlene overalt ennå jeg. O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som sa til meg at Hunterstøvler var bare sooo last year, men dét er vel feil vel? synes jeg ser de støvlene overalt ennå jeg. O_o

Blant fjortiser og andre moteslaver er det vel "soo last year". Men for de som setter pris på kvalitet og klassisk stil, er Hunterstøvler like in som det har vært i årevis før det ble en trend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter er jo et eget skomerke. Og "wellies" er bare et engelsk slangord for gummistøvler. Så du gjest som sa TopShop? TopShop er en motebutikk, som sikkert har fine og blanke "wellies". Men Hunter støvler får du nok mer kjøpt i sports-, jakt-/fiske butikker og sånn.

De har Hunter i skoavdelingen til TopShop på Oxford street. Ca. £50 paret. Og motebutikk? Hunter er da mote som bare tusan. Ingen Glastonbury uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant fjortiser og andre moteslaver er det vel "soo last year". Men for de som setter pris på kvalitet og klassisk stil, er Hunterstøvler like in som det har vært i årevis før det ble en trend.

Fnis... Du over har helt rett.

Hunterstøvler og Wellingtons er ikke "soooo last year" nei. De første "wellies" ble laget i 1817 og Hunter har laget støvler siden 1855. Den som er kjent som den originale Hunter støvelen (Original Green) ble laget i 1955.

Støvler i seg selv har jo vært mote en stund (f.eks. Ilse Jacobsen). Men når det gjelder Hunter så er dette kvalitetsstøvler som folk har brukt i årevis! De er kanskje "sooo last year" for moteslavene. Men for vanlige folk og folk som er opptatt av riktig skotøy og bruker sånne fordi de er mye ute til daglig så er dette en veldig bra støvel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...