Gå til innhold

Siste innspurt - spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er det bare få uker igjen til vår store dag. Sitter her med noen detaljspørsmål som jeg tenkte jeg kunne stille her inne, og det dukker sikkert opp flere i dagene som kommer!

Akkurat nå jobber jeg med menyen. Første spørsmål ut angående dette, er om dere synes jeg skal ta med bryllupskaken i menyen? Ser at det er flere som gjør dette.

Spørsmål nummer to er: lager dere opp spesialmenyer til gjestene som går på spesielle dietter, og som må ha tilrettelagt meny?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei-hei...spennende med innspurten ja.. her er det under 4 uker nå.

Personlig har jeg aldri sett/hørt at noen tar med bryllupskaka på menyen, men jeg syns at du skal gjøre det du føler for. Alle valg vil være medgjørende for å få dagen vår perfekt...og det vil vi at den skal bli :)

Vi har kun en meny, ingen av våre gjester har krevd spesial diett.

Derfor blir det kun denne vi har bestemt oss for...

Lykke til!!!!

Skrevet

Vi brukte den vanlige menyen til gjester med allergier også.

Men "våre" allergi-kuverter innebar kun melkeerstatninger, minus nøtter og melerstatning, og det var ting vi ikke definerte i menyen i utgangspunktet.

Synes ikke du trenger å lage ekstra arbeid av å skrive "fløtesaus" på alle menyene, og så skrive "saus baserte på hvetefløte" på én! ;) Hehe!

Hadde det vært vegeterianere derimot, slik at retten skilte seg drastisk fra de andre, så hadde jeg nok spesifisert det! :)

Rett og slett fordi vegeterianeren sikkert synes det er kjekt å vite hva h*n spiser også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...