Knøttet Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg ser ut til å ha fått sopp igjen, det klør iallfall veldig, og har to tuber med Canesten i medisinskapet. Problemet er bare at jeg ikke har vaginalpillene ... Har det noe å si, eller er det greit å bare bruke kremen? Det er en god stund siden jeg kjøpte den, men den går ikke ut før i 2010. Det er Canesten 1%, i følge pakken. Har dessverre ikke bruksanvisningen lengre.
Chiquita Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 www.felleskatalogen.no - der finner du bruksanvisningen (i allefall om du trykker på pasientutgave-linken som står på høyre side)
Skylines Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Det går fint an å bruke kun krem, men det er ikke alltid så effektivt.
Hinata Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg har hørt at man kan få tilbakevendene infeksjon når man ikke bruker stikkpille samtidig. Du kan vel begynne med krem nå, jeg regner med at det tar bort det meste av ubehaget, og så kjøpe stikkpille på apoteket når du har tid til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå