Gå til innhold

sliten, trøtt og uten energi

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

er litt frustrert. Er så sliten og trøtt om dagen! Må helst sove over ni timer i døgnet, sliten og har ikke energi. (Har tatt blodprøver, mangler ingen vitaminer/mineraler, men hadde mye av en aminosyre som er relatert til lavt b.vitamin nivå eller stoffskifte. Har fått bvitaminr på resept for et halvt år.)

Det er så kjedelig å komme fra jobb, spise middag, trene og så legge seg. Orker jo ikek noe jo.

noen som har noen ideer på hva som er galt?

mistet et nært familiemedlem for to mnd siden. kan det være en årsak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er så kjedelig å komme fra jobb, spise middag, trene og så legge seg.

Høres normalt ut spør du meg da.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Høres normalt ut spør du meg da.

må legge meg senest 22. hjemme 18... :( orker ikke finne på noe med folk.

Skrevet
må legge meg senest 22. hjemme 18... :( orker ikke finne på noe med folk.

Det er vel vanlig det. Sånn er vartfall jeg å.

Skrevet
Det er vel vanlig det. Sånn er vartfall jeg å.

huff. utrolig. Er det ikke trist å ikek ha overskudd?? eller er det helt greit? jeg ser ikke frem til resten av livet hvis alt man skal orke er jobb. ikke at jeg tror jobben er problemet.

Skrevet
huff. utrolig. Er det ikke trist å ikek ha overskudd?? eller er det helt greit? jeg ser ikke frem til resten av livet hvis alt man skal orke er jobb. ikke at jeg tror jobben er problemet.

Jo det er trist, men hva skal man gjøre. Jobben var et problem for meg da. Har sagt opp og funnet meg ny jobb som jeg skal beynne i om en måned. Men vet ikke om jeg får noe mer overskudd av å bytte jobb selv om jeg forhåpentligvis får det bedre. Men tror desverre det er sånn, men jeg har fri lørdag og søndag i min jobb så jeg må være med venner og finne på ting da jeg, i uka går det ikke. Vet ikke om det ble noen trøst!?!

Skrevet

Tror det går litt i bølgedaler, men jeg kan love deg at dersom jeg aldri hadde kommet hjem før kl. 18 hadde jeg heller aldri orket noe annet. I ny jobb trenger jeg ganske lang innkjøringstid før jeg får noe særlig energi.

Ellers tror jeg det å miste noen kan gi "bivirkninger" som utmattehet om man er veldig lei seg, det har ihvertfall jeg opplevd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...