Beuwi Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Ok, jeg er en elendig baker, men jeg har nå i det minste klart å bake skolebrød som jeg planlegger å fryse ned. Er det da en god ide å vente med kokos og melis til bollene er tatt opp igjen og varmet i ovnen?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ok, jeg er en elendig baker, men jeg har nå i det minste klart å bake skolebrød som jeg planlegger å fryse ned. Er det da en god ide å vente med kokos og melis til bollene er tatt opp igjen og varmet i ovnen? Det kan hende det går bra å ta på melis og kokos før frysing, men jeg har alltid ventet. Dersom du tiner bollene i ovnen vil vel eventuell melisglasur smelte der, i hvert fall bli tynnere?
Beuwi Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Det kan hende det går bra å ta på melis og kokos før frysing, men jeg har alltid ventet. Dersom du tiner bollene i ovnen vil vel eventuell melisglasur smelte der, i hvert fall bli tynnere? Godt poeng
Gjest SmallTalk Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde ventet. Det tar uansett veldig kort tid å ta på melis og kokos, det som tar tid er å lage til melisen.
Wonders Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 jeg tar på etterpå. Pleier å varme de litt før servering, og ta på tykk melis. Nam nam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå