stella K Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 jeg er en jente på snart 20 år, som sliter litt...eller mye kan man vel si.. med at jeg må tisse så mye! en ting er at jeg må på do flere ganger om dagen, men en annen ting er at når jeg først på tisse, så må jeg det med en eneste gang! var på klassetur i helgen, og kan jo si dette er litt flaut! er dette normalt?
Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ring legen din å spør er vel eneste rådet jeg kan si. Allergi? UVI? Diabetes? Ellers er det normalt å gå flere ganger om dagen. Er problemet å holde seg?
little_me87 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 jeg er en jente på snart 20 år, som sliter litt...eller mye kan man vel si.. med at jeg må tisse så mye! en ting er at jeg må på do flere ganger om dagen, men en annen ting er at når jeg først på tisse, så må jeg det med en eneste gang! var på klassetur i helgen, og kan jo si dette er litt flaut! er dette normalt? Hei. Jeg synes ikke dette høres helt normalt ut.. Jeg vi anbefale å kontakte legen imorgen. Er dette noe som nettopp dukket opp eller har du hatt dette lenge? Ønsker deg god bedring, og lykke til :-)
stella K Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 har hatt det i mange mange år, men har liksom ikke gjort noe med det.. ja jeg har problemer med å holde meg slik at jeg kan lekke en god del hvis jeg ikke kommer tidsnok... og det er vel ikke normalt for en jente på 20 ?
Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 har hatt det i mange mange år, men har liksom ikke gjort noe med det.. ja jeg har problemer med å holde meg slik at jeg kan lekke en god del hvis jeg ikke kommer tidsnok... og det er vel ikke normalt for en jente på 20 ? ååå dette får du hjelp til hos legen. Har sett det på et program og det har ikke noe å si hvor ung du er. Ta det opp og du får hjelp. Lykke til.
Gjest OAB Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 dette høres ut som overaktiv blære, en ganske vanelig tilstand. du får hjelp hos fastlegen din, lykke til!
stella K Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 men har en misstanke om at han bare sier at jeg må "trene" opp blæra...noe jeg IKKE klarer! hvilke hjelp finnes det? medisner?
Sarah_83 Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 de kan da gjøre et lite inngrep og strammer slik at du ikke "går lekk". Skal være en enkel prosedure og nesten smertefritt. Ring legen, du kan jo ikke leve med dette når det er så enkelt å fikse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå