Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en jente på snart 20 år, som sliter litt...eller mye kan man vel si.. med at jeg må tisse så mye! en ting er at jeg må på do flere ganger om dagen, men en annen ting er at når jeg først på tisse, så må jeg det med en eneste gang! var på klassetur i helgen, og kan jo si dette er litt flaut!

er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen din å spør er vel eneste rådet jeg kan si.

Allergi? UVI? Diabetes?

Ellers er det normalt å gå flere ganger om dagen. Er problemet å holde seg?

Skrevet
jeg er en jente på snart 20 år, som sliter litt...eller mye kan man vel si.. med at jeg må tisse så mye! en ting er at jeg må på do flere ganger om dagen, men en annen ting er at når jeg først på tisse, så må jeg det med en eneste gang! var på klassetur i helgen, og kan jo si dette er litt flaut!

er dette normalt?

Hei.

Jeg synes ikke dette høres helt normalt ut.. Jeg vi anbefale å kontakte legen imorgen. Er dette noe som nettopp dukket opp eller har du hatt dette lenge?

Ønsker deg god bedring, og lykke til :-)

Skrevet

har hatt det i mange mange år, men har liksom ikke gjort noe med det..

ja jeg har problemer med å holde meg slik at jeg kan lekke en god del hvis jeg ikke kommer tidsnok... og det er vel ikke normalt for en jente på 20 :( ?

Skrevet
har hatt det i mange mange år, men har liksom ikke gjort noe med det..

ja jeg har problemer med å holde meg slik at jeg kan lekke en god del hvis jeg ikke kommer tidsnok... og det er vel ikke normalt for en jente på 20 :( ?

ååå dette får du hjelp til hos legen. Har sett det på et program og det har ikke noe å si hvor ung du er. Ta det opp og du får hjelp. Lykke til.

Skrevet

dette høres ut som overaktiv blære, en ganske vanelig tilstand.

du får hjelp hos fastlegen din, lykke til!

Skrevet

men har en misstanke om at han bare sier at jeg må "trene" opp blæra...noe jeg IKKE klarer!

hvilke hjelp finnes det? medisner?

Skrevet

de kan da gjøre et lite inngrep og strammer slik at du ikke "går lekk". Skal være en enkel prosedure og nesten smertefritt. Ring legen, du kan jo ikke leve med dette når det er så enkelt å fikse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...