Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hvilket abonnement har billigst tellerskritt, uavhengig av abonnementspris/faste utgifter?
feuerstein Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 One Call Full Pakke har 1500 gratis minutter inkludert i månedsavgiften, det finnes sikkert andre abonnement i samme gate.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 det blir 25 timer gratis?? det var sinnsykt mye, mye mer enn jeg trenger... litt vaste, liksom :-)
feuerstein Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Når du spør etter billigst tellerskritt så er det det du får Hvis du faktisk skal ha nytt abonnement må du jo også ta hensyn til priser på sms, mms, dataoverføring (hvis du bruker) og månedsavgift i tillegg til bare ringepris for å finne det som er billigst for deg. Kanskje ringer du veldig mye til noen få som gjerne har Chess eller Tele2, evt. andre som lar deg ringe gratis til andre abonnenter i samme firma, det kan også være greit å ta med i beregningen. Hvem som har de laveste ringeprisene sier i seg selv fint lite om hva det koster å bruke telefonen. Jeg ser jeg selv har ringt ut mindre enn 4 timer i juni og juli til sammen på privattelefonen, så jeg klarer knapt å forestille meg hvor mye man må prate i telefon for å gå over grensen på 25 timer i måneden, er jo nesten en hel time til dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå