Gå til innhold

Kjøpe/leie kjole

Gjest GjestNyskjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest GjestNyskjerrig
Skrevet

Etter å ha lest her inne en stund lurer jeg bare på om det å leie brudekjole er helt "ut"- Virker som om alle kjøper kjole om dagen .. Må si jeg har litt problemer med å forstå at noen bruker 10- 20 000 kr eller mer på en kjole som skal brukes en dag .. Skjønner jo at det er viktig å se bra ut og å føle seg vel, men likevel..

De fleste sier vel at de skal selge den etterpå, men er vel ikke så lett det heller når "alle" vil ha ny..

Synes det er noe helt annet å kjøpe en kjole opptil 5-6 000kr , det er jo omtrent der samme som man må betale for å leie likevel..

Så jenter, er det "ut " å leie - gir det mer status og eie eller hva er greia???

:popcorn:

Skrevet

Jeg for min del kjøpte kjolen min for 5000... :) Det å leie kjole er nesten like dyrt som å kjøpe, og veldig mange brudesalonger har avviklet leie-ordningen. Mange kjøper også kjolene sine brukte, eller bestiller kjoler fra ebay osv. Atter andre finner Drømmekjolen, og den er verken til leie eller å få tak i brukt.

Skrevet

Jeg leier mer enn gjerne kjole hvis drømmekjolen finnes til utleie.

Har inntrykk av at det er veldig mye mindre utvalg i leie-kjoler. Også er det dyrt! Svigerinna mi betalte 10 tusen for å leie kjolen sin...

Begynner å bli veldig klar for å finne brudekjole snart! Men bruker heller litt mer på å kjøpe, enn å leie til blodpris.

Skrevet

Er utrolig få steder som leier ut kjoler, de fleste har avviklet dette. Jeg kjøpte min kjole, den var styggdyr og jeg er helt enig i at det er galskap å bruke så mye penger på en kjole man kun kan bruke en dag... men den var drømmekjolen, og de kjolene jeg liker ville nok aldri vært leiekjoler uansett siden leiekjoler stort sett alltid vil være bestselgere, kjoler som "alle" vil ha... Kjolen min hadde verken stort prinsesseskjørt eller var stroppeløs ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...