Gå til innhold

Neseoperasjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har begynt å vurderer neseoperasjon seriøst og vil gjerne høre om deres erfaringer, dere som har gjort det. Jeg tenker å operere tuppen og eventuelt nesevingene, ikke noe tukling med neseben og neserygg mao.

Dere som har gjort det; hvordan synes dere resulatet ble?

Hvordan var dagene etter operasjonen, hvor lang tid tok det før dere kunne "vise" dere ute blant folk igjen?

Er dere fornøyd eller angrer dere?

Og hvor mye fravær må en regne med fra jobb?

Noen spesielle klinikker dere kan anbefale?

Takker for alle svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...