Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Uke 51: 2 dager - 105 min

Uke 50: 2 dager - 165 min, - 0,5 til 1 kg (avventer resultat, men er vel på ca 74 kg nå (ÆÆÆH!))

Uke 49: 3 dager - 250 min + 1,5 t gange

Uke 48: 2 dager - ca 150 min, -1 kg

Uke 47: 1 dag - 120 min (euda.)

Uke 46: 2 dager - 195 min + noe gange

Uke 45: 1 dag (sukk) - 90 min + en god del rask gange

Uke 44: 2 dager - 190 min

Uke 43: 3 dager - 210 min + ymse gåing

Uke 42: 1 dag (ÆÆÆHH!) + veldig mye gange (rundt en mil?) - 120 min

Uke 41: 2 dager + noe gåturing - 165 min

Uke 40: 2 dager + gåtur - 120 min (blæ)

Uke 39: 2 dager + noen gåturer (argh!! syk!!) - 225 min

Uke 38: 2 dager, + 2 kg, - 2 kg (nå hiver jeg ut vekta)

Uke 37: 3 dager

Uke 36: 3 dager

Uke 35: 2 dager

Uke 34: 5 dager

Uke 33: 3 dager, -2 kg

Uke 32: 4 dager

(Min = intensiv trening (ikke gåturer))

Uke 52

Mandag: 2 km mølle, 1 time styrke

Trente på egen hånd i dag, det er ganske uvant, men jeg kjørte gjennom de fleste muskelgruppene, og var faktisk ganske godkvalm på slutten. Så jeg må jo ha tatt i litt :)

23,5 kilo på benkpress, 12,10,8. Men da var jeg faktisk ganske skjelven. Det er uvant å løfte det dobbelte av det jeg bruker og ta under halvparten av repsene, men det var en hyggelig utfordring å gjøre noe annerledes. Jeg er nok ikke så veldig sterk, men jeg orker 12x3 dips, for eksempel. Så det er helt ok. Kan ikke forvente seg mer av å trene 2 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supergod jul til deg også :smilbla:

Siden jeg garantert kommer til å glemme noen om jeg skal skrive i alle dagbøkene, vil jeg bare si til alle som skulle ramle innom: GOD JUL TIL DEG!!!

:nisse: :nisse: :nisse: :nisse: :nisse: :nisse: :nisse::nisse: :nisse: :nisse: :nisse: :nisse::nisse: :nisse: :nisse: :nisse: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 52: 1 dag - 75 min (ca) + mye rusling

Uke 50: 2 dager - 165 min, - 0,5 til 1 kg (avventer resultat, men er vel på ca 74 kg nå (ÆÆÆH!))

Uke 53

Tirsdag: 15 min mølle, 1 time styrke

Skal jaggu ikke mye treningsopphold til før man blir støl... det nærmeste jeg klarer trening i dag er power-walking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 53

(Torsdag: 1 time hurtig gange, tung sekk og oppoverbakker)

Fredag: 3 km mølle, 1 time styrke

Testa hvor lang tid jeg bruker på 2,4 km i dag. Jeg løp ikke på max siden jeg visste jeg skulle trene styrke etterpå, men jeg løp på 15 min og 1 sekund. Det må jeg vel si er godkjent når man ikke tar seg ut max :) Løp på 9.8 km/t mer eller mindre hele tiden. JEG er jaffal fornøyd mtp at jeg ikke trener så ofte som jeg burde (hvertfall ikke kardio) :)

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering 2009

Startet året med å klare å trene meg ned et par kg (eller noe sånt) i mai, men de kom på igjen. I august startet storinnrykket, og fra slutten av august har jeg klart å trene meg ned fra ca 78 til 74,5 kg. Altså ca 3,5 kg. Dette er jeg rimelig fornøyd med.

MEN NÅ STARTER FORTSETTELSEN!

Jeg skal prøve på å få til 3-4 økter i uka, om det så bare er 20 min på mølla. Jeg må få rørt meg oftere for å klare å ta av de siste 4,5 kg for å komme ned under 70. Egentlig er jeg ingen fan av å bruke vekta som indikator, men siden jeg vet at jeg ikke mister muskelmasse (spiser nok, trener) så kan jeg bruke den til fettreduksjonsmåling. Men mitt viktigste verktøy er fremdeles bukse, og målet om å se bra ut i 30'' jeans står ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Du har jo allerede kommet så langt, og jeg tviler ikke på at du klarer fortsettelsen også! :nigo::trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 53

(Torsdag: 1 time hurtig gange, tung sekk og oppoverbakker)

Fredag: 3 km mølle, 1 time styrke

Lørdag: 1 time aerobic

Hmm. Grei kondistrening, den aerobicen. Lenge siden sist nå. Skal prøve å få gjort sånt litt oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 53: 3 dager - ca 240 min

Uke 52: 1 dag - 75 min (ca) + mye rusling

Det var jaggu meg slutten på 2009.

Da går vi til 2010 da...

Uke 1

Tirsdag: 1 time dans, 1 time styrke

MØKKADAG!!! Orka jo søren meg ingen ting!! Jeg må brygge på noe - musklene (spesielt i beina!) var helt døde. Orka seriøst INGEN TING!! Men det er vel bare one of those days... sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg har en slags forkjølelse på gang. Hadde ingen ting å hente på trening på tirsdag. Vurderte å stikke på kondisjonstrening i dag, men å trene når man er litt hanglete gir liksom bare en dårlig treningsopplevelse, og de liker jeg ikke. Vil assosiere trening til å orke, klare, gi jernet, og ikke bare å slite med å få opp pulsen og føle at kroppen ikke svarer. Så jeg tror jeg tar treningspause i noen dager, og ser heller an formen når jeg er på "andre siden" av forkjølelsen.

Nå slo det meg - kanskje jeg faktisk endelig har svineinfluensaen? Noen merker det jo bare litt... er hvertfall ganske slapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Nå slo det meg - kanskje jeg faktisk endelig har svineinfluensaen? Noen merker det jo bare litt... er hvertfall ganske slapp!

Eller en vanlig forkjølelse ;) God bedring i alle fall, hold deg inne og hold deg varm! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Har tatt det med ro, er definitivt noe som "slurer" her. Skal prøve meg på trening igjen i morgen og se om kondisen holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1

Tirsdag: 1 time dans, 1 time styrke

Lørdag: 1 time dans

Jeg skal aldri mer trene uten å ha fått i meg greit med carbs tidligere på dagen... trente på tre wasa husman med egg og kaviar i dag. Hadde liksom ikke noe særlig å gi. Ble sånn "flimsflamsy". Kan jo være det var evt. forkjølelse som satt igjen, men jeg tenkte under treninga at det rett og slett var fordi jeg trente på for liten mage.

Men timen var morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...