Annikken Skrevet 25. november 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 25. november 2009 Takktakk Og - jeg fikk faktisk ikke buksa skikkelig over rumpa i sommer, klarte liksom hale den opp et godt stykke, men det var såvidt jeg kunne kneppe igjen den første knappen. Nå får jeg kneppet igjen alle, og får halt den nesten helt opp til der den skal sitte (er ganske høyt liv på den) Men jeg må bare si at styrketrening er . Jeg har trent meg ned før ved hjelp av dansing og sykling til jobben, men jeg har aldri sett så "aggressive" resultater såpass raskt som med styrke (for min del utholdende styrke). Det er virkelig full gjennomtrening av hele kroppen som har ført til økt forbrenning for min del, for jeg kan ikke si jeg har levd på edelgris og gulrøtter heller. Jeg føler meg ikke som en "supersprek" person heller - jeg prøver å få til 2-3 dager i uka med trening (har vært mye 1-2 de siste ukene også) og sakte, men sikkert så påvirkes fettprosenten. Jeg kan se det helt tydelig nå - det har stukket av fett fra både den ene og andre plassen. Så mitt råd til alle som VIL er - utholdende styrke, eller styrke kombinert med kondis (utholdende styrke er super kondistrening også) 2-3 ganger i uka, STICK TO IT - I promise results!! (Nå må det nevnes at jeg har logget bare fra uke 32, men har mer eller mindre trent halvhjertet siden november 2008. Men det "løsna" først da jeg skjerpa meg og trente mer etter sommeren 2009.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. november 2009 #122 Del Skrevet 25. november 2009 Du har vært veldig flink! Deilig med slike resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. november 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er så syyykt sulten i dag!! Helt sprøtt!! Kunne spist 3 middager på 4 timer... jeg er et bunnløst juv!!! HVA SKJER????!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. november 2009 #124 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg er så syyykt sulten i dag!! Helt sprøtt!! Kunne spist 3 middager på 4 timer... jeg er et bunnløst juv!!! HVA SKJER????!! svaret er: det er bare sånne dager av og til! Noen dager kunne jeg spist en elefant opp til flere ganger om dagen Uten at jeg helt vet grunnen til det, så da konkluderer jeg bare med at : det bare er sånn noen dager.... Håper du klarte ås tyre unna hvertfal 2 av middagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. november 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 26. november 2009 Det hender jeg er "naskesugen" og går og småspiser og liksom neeeeei jeg er ikke mett... må ha litt til... men i går var helt spesielt - jeg hadde lyst på MAT! KJØTT, MIDDAG liksom - magen bare skreik etter mer, jeg var SULTEN, de to burgerne jeg spiste i åttetida var liksom SCHWUPP borte etter et par timer... det må jo være forbrenninga på høygir (trente styrke dagen før matsuget) eller så har jeg en blindpassasjer (noe som er rimelig umulig (skal være hvertfall)). I dag er jeg "normal" igjen. Weird... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. november 2009 #126 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe godt ikke alle dager er sånn da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. november 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 26. november 2009 Ja takk og pris for det!! Argh nå er jeg BORED! Sovna fra trening i dag også... Kanskje jeg bare skal finne senga, haha... kanskje litt tidlig å legge seg halv ti...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 27. november 2009 #128 Del Skrevet 27. november 2009 Neeeida....ikke tidlig det...Prøv 2030! Det har jeg gjort de siste dagene og det er heeeerlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 27. november 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 27. november 2009 Uke 48 Tirsdag: 1 time styrke Fredag: 1 time styrke, 2+ km mølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 30. november 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 30. november 2009 Uke 48: 2 dager - ca 150 min Uke 47: 1 dag - 120 min (euda.) Uke 46: 2 dager - 195 min + noe gange Uke 45: 1 dag (sukk) - 90 min + en god del rask gange Uke 44: 2 dager - 190 min Uke 43: 3 dager - 210 min + ymse gåing Uke 42: 1 dag (ÆÆÆHH!) + veldig mye gange (rundt en mil?) - 120 min Uke 41: 2 dager + noe gåturing - 165 min Uke 40: 2 dager + gåtur - 120 min (blæ) Uke 39: 2 dager + noen gåturer (argh!! syk!!) - 225 min Uke 38: 2 dager, + 2 kg, - 2 kg (nå hiver jeg ut vekta) Uke 37: 3 dager Uke 36: 3 dager Uke 35: 2 dager Uke 34: 5 dager Uke 33: 3 dager, -2 kg Uke 32: 4 dager (Min = intensiv trening (ikke gåturer)) Egentlig er det utrolig ufortjent at jeg ser resultater fra uke til uke når jeg bare har trent 1-2 dager siste åtte ukene. Men jeg antar det er fordelen med å øke basalforbrenningen - når du først har skrudd den opp litt, holder det å bare holde den vedlike. Må passe på så jeg ikke stagnerer, dog. Har fremdeles "tjukkedager", men det blir færre av dem, og jeg spiser kake uten alt for dårlig samvittighet (men bare litt). Prøver også å kutte ned på alkoholbruken nå, for det er jo bare egentlig sinnsykt unødvendig. Vil jeg gjøre en innsats på gymmen må jeg jo nesten få gjort det neste 5 ukene, for etter nyttår kommer NyttårsforsettGjengen og inntar senteret i en måned eller to, og da er det så sinnsykt fullt at det er slitsomt. Januar er min "hvilemåned" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 30. november 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Nå har jeg spist en frossenpizza, og seriøst, det er _ikke_ mat i de greiene der. Bare masse drittstoff som legger seg i overkant av magen, og ikke koser seg lenge i bunnen som grønnsaker (snakker illustrativt her.) Det er seriøst siste gang jeg tyller i meg noe sånt... holder meg til kokt egg og knekkebrød jeg. Æsj. Endret 30. november 2009 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. november 2009 #132 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg tenkte akkuratt det samme! Var frossenpizza her idag også pga. mye å gjøre, og det er ikke spesielt godt nei.. Det smaker jo greit, men er mer som en røre av forskjellige greier som man bare spiser uten å tenke over det. Skal bli godt med skikkelig middag neste gang altså Endret 30. november 2009 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 30. november 2009 #133 Del Skrevet 30. november 2009 Flink du har vært så har kommet inn i jeansa! Du er ikke den eneste som ser resultater fra uke til uke. Her ser jeg det så tydelig, ihvertfall i ansiktet. Virker som om kiloene på lårene sitter litt tyngre. Men kjenner kjempeforskjell på "strammheten". Trur mitt mål tilslutt også skal være 30" jeans! Det har jeg ikke kommet inn i siden jeg var 16 Eller, med de musklene jeg har fått i rumpa så blir det nok max 31 i størrelse. Men det er fint, man finner mange bukser i den sizen. 31w 34l :D Frossenpizzaen er ikke noe å anbefale, er som å spise papp. Hjemmelaget derimot. det er så nam, men minst like usunt . Har kjøpt sånn Kylling med fullkornpasta frossenrett fra findus noen ganger nå. Men de metter ikke godt nok kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 30. november 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg bruker w31 l32 i jeans fra Vero Moda nå, og kjøpte stretchpants fra samme butikk i w30 l34 her om dagen Men mener w30 l32 er den ultimate størrelsen for meg Jeg tror ikke muskler behøver være noe problem, for som det ser ut på meg nå er jeg mye smalere øverst på låret nå enn jeg var da jeg hadde mer fett og mindre muskler, samt at rumpa er mindre. Men om jeg må opp en strl pga muskler gjør det ikke meg noe heller Det viktigste er jo å se spretten ut Uke 49 Mandag: 1 time dans, 1 km mølle, 30 min rask gange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 1. desember 2009 #135 Del Skrevet 1. desember 2009 Så gøy Annikken;) Det var positivt lesing på en tirsdagsmorgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 1. desember 2009 #136 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bruker w31 l32 i jeans fra Vero Moda nå, og kjøpte stretchpants fra samme butikk i w30 l34 her om dagen Men mener w30 l32 er den ultimate størrelsen for meg Jeg tror ikke muskler behøver være noe problem, for som det ser ut på meg nå er jeg mye smalere øverst på låret nå enn jeg var da jeg hadde mer fett og mindre muskler, samt at rumpa er mindre. Men om jeg må opp en strl pga muskler gjør det ikke meg noe heller Det viktigste er jo å se spretten ut Uke 49 Mandag: 1 time dans, 1 km mølle, 30 min rask gange Å ja! gleder meg til å se skikkelig spretten ut! Du har nok mye bedre utgangspunkt enn meg, siden jeg lot meg forfalle i 4-5 år. Men allikevel. Er deilig å kjenne musklene formelig sprette fram! Mye bør være i orden innen jeg er 30 jaffal :D Noe som er et fint mål siden det er over et år til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 1. desember 2009 Uke 49 Mandag: 1 time dans, 1 km mølle, 30 min rask gange Tirsdag: 1 time styrke, 1 time dans Jeg er sånn i form!! Føler meg helt Wildlily - om du trener styrke merker du nok musklene før den tid! Problemer med det der er jo at man kanskje har litt ekstra "polstring", og da vises musklene mindre. Men når musklene starter å spise av fettet på kroppen, da kommer de fram! I <3 styrketrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. desember 2009 #138 Del Skrevet 1. desember 2009 Så morro med motivasjonen din om dagen! Så koslig å lese at det går så bra og at du er så i form! Din tur til å motivere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Så bra at jeg kan motivere deg, du som er så flink!! Føler jeg har bra med "pepp" denne uka, og skal melke det for hva det er verd Åh - glemte jeg si - vekta er mer eller mindre på i underkant av 75 kilo nå, og siden jeg startet på i underkant av 78 har jeg vel gått ned 3 kilo Begynner å få trua på at jeg skal klare å komme meg nærmere 70-grensa når snøen begynner å smelte neste år!! Endret 1. desember 2009 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. desember 2009 #140 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja se der ja!!! Ja klart at du skal klare det innen snøen smelter! Jeg har trua på deg!!! ps: hvordan ser du på julens utfordringer i henhold til kosthold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå