Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Haha så morsomt at han syns du er for hard å ligge på! :fnise: Det er det samboeren min er mest redd for, at jeg skal bli hard, men det er kanskje ikke den største trusselen helt enda.. :lol:

Morro med fremgang (og sykkel)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå valgte han å legge seg oppå ene hoftebeinet også da, så da har han bare seg selv å takke ;) Men det var nok mer "polstring" der før ja! Magen er jo fortsatt myk, selv om det ikke er like mye flesk der :fnise:

Aaahhhh i dag er jeg småstøl i kroppen. DEILIG! Skal ikke kjøre noe kardio i dag, tar det i morgen eller søndag. Skal bare gå ca 5 km i dag i mitt eget tempo, ikke noe "prøve å gå fort". Herlig :jepp:

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 43: 3 dager - 210 min + ymse gåing

Uke 42: 1 dag (ÆÆÆHH!) + veldig mye gange (rundt en mil?) - 120 min

Uke 41: 2 dager + noe gåturing - 165 min

Uke 40: 2 dager + gåtur - 120 min (blæ)

Uke 39: 2 dager + noen gåturer (argh!! syk!!) - 225 min

Uke 38: 2 dager, + 2 kg, - 2 kg (nå hiver jeg ut vekta)

Uke 37: 3 dager

Uke 36: 3 dager

Uke 35: 2 dager

Uke 34: 5 dager

Uke 33: 3 dager, -2 kg

Uke 32: 4 dager

(Min = intensiv trening (ikke gåturer))

Grei uke. Har merka spesielt på midja at det skjer noe, og jeg har som sagt støffa meg i to uker. Merkelig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å leser litt igjennom her og der her inne på kg sitt treningsdagbokforum, og ramlet innenfor din treningsdagbok! Wow så flink du er! Står skikkelig på og trener og så gøy at du begynner å se resultater! ;)

Prøver å finne litt motivasjon til meg selv, og ser at mange med deg skriver at de gleder seg til trening, litt fremmed for meg dette :fnise: men kanskje det kommer til meg også en dag;)

Masse lykke til videre :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Takk for det :) Det tar tid å lære seg å bli en "trening!! jaa!!"-person, men det kommer sakte men sikkert! HVertfall når man oppdager de deilige effekten av trening - ikke bare fysisk forandring, men at man blir glad og deilig sliten etterpå, at det blir enklere for hver gang ("lurer på om jeg klarer løfte mer i dag?") osv. men for å oppnå disse effektene må man stå på og orke 2-3 ganger i uka - klarer man det i 2-3 måneder har man "knekt koden" mener nå jeg :)

Jeg kommer til å stå på framover også, for nå har det virkelig løsnet, og ikke bare er jeg inn i de gamle 38-buksene mine -- men jeg tror jeg er ganske nær å få tredd 30''-buksa mi over rumpa. Og da har jeg oppnådd delmål 1 :D (Delmål 2 har jeg ikke satt ennå, egentlig tror jeg ikke jeg vil ha flere delmål, om jeg klarer å holde meg i 30''-form så er jeg fornøyd!)

Jeg tror også jeg har mista 0,5-1 kg fett til, det har løsnet litt på vekta. Men som sagt måler jeg ikke etter vekt. Men det kjennes som jeg er en kilo lettere hva angår fett, for det er mye mer plass i både bukser og gensere nå :) Pluss at musklene begynner komme bedre fram nå som fettet sakte men sikkert forsvinner. Jeg har FORM på overkroppen nå - ser skuldrene på en helt annen måte nå. Det er så GØY!! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så morro med så mye fremgang :duskedame: Trenger jo ikke flere delmål med en gang når du er fornöyd! :) Gleder meg til jeg ser slike resultater også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 44

Tirsdag: 1 time styrke, 1 time dans

Torsdag: 1 km mølle, 1 time styrke, 45 min gange

Seriøst, økta i dag var :bolledeig:

Kroppen ville løfte, løfte, løfte, og etterpå hadde jeg en herlig godsliten følelse i hele kroppen - ikke sånn "kvalm-sliten" som har preget de siste treningene :ler:

Jeg LEVER for sånne økter!! JUUHUUU!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for det :) Det tar tid å lære seg å bli en "trening!! jaa!!"-person, men det kommer sakte men sikkert! HVertfall når man oppdager de deilige effekten av trening - ikke bare fysisk forandring, men at man blir glad og deilig sliten etterpå, at det blir enklere for hver gang ("lurer på om jeg klarer løfte mer i dag?") osv. men for å oppnå disse effektene må man stå på og orke 2-3 ganger i uka - klarer man det i 2-3 måneder har man "knekt koden" mener nå jeg :)

Jeg kommer til å stå på framover også, for nå har det virkelig løsnet, og ikke bare er jeg inn i de gamle 38-buksene mine -- men jeg tror jeg er ganske nær å få tredd 30''-buksa mi over rumpa. Og da har jeg oppnådd delmål 1 :D (Delmål 2 har jeg ikke satt ennå, egentlig tror jeg ikke jeg vil ha flere delmål, om jeg klarer å holde meg i 30''-form så er jeg fornøyd!)

Jeg tror også jeg har mista 0,5-1 kg fett til, det har løsnet litt på vekta. Men som sagt måler jeg ikke etter vekt. Men det kjennes som jeg er en kilo lettere hva angår fett, for det er mye mer plass i både bukser og gensere nå :) Pluss at musklene begynner komme bedre fram nå som fettet sakte men sikkert forsvinner. Jeg har FORM på overkroppen nå - ser skuldrene på en helt annen måte nå. Det er så GØY!! :smilbla:

GRATTIS!! Så gøy å lese om iveren din og hva du får til. Det smitter;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 44: 2 dager - 190 min

Uke 45

Tirsdag: 30 min mølle, 1 time styrke

Nå begynner virkelig formen komme seg! Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Uke 45: 1 dag (sukk) - 90 min + en god del rask gange

Uke 44: 2 dager - 190 min

Uke 46

Ble mer rask gange i dag. Har blitt en del gåing siste ukene, men føler likevel at det ikke er skikkelig erstatning for "ordentlig" trening :P

Men i morgen blir det styrke :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 46

Tirsdag: 1 time styrke, 1 time dans, 30 min hurtig gange

Åååååhh nå er jeg så utrolig ødelagt... har vært litt urven i det siste så det var liksom ekstra slitsomt. Men sikkert verd det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...