Annikken Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hihi, nei Men den timen jeg var på i morgest er _tung_. Ikke like mange reps, og mye hardkjør for bryst, skuldre osv... så man føler seg mer mørbanka enn på Elixia Power, men samtidig blir man også anpusten... liker! Men jeg må si jeg merker at knebøy og sånt på sånne timer nå ikke føles tungt nok. Jeg skal ikke vifte rundt med "kanskje frivekt-trening snart" igjen, men noen ganger lengter jeg etter olymp-stanga når jeg står der med "fyrstikkstanga" på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er så trøtt for tida... sovna på sofaen etter jobb, så det ble ikke noe trening i dag Men jeg skal sjekke om jeg får klemt inn en trening i morgen tidlig. To små gode nyheter -- biceps er nå såpass markert at den nå faktisk har noe som ligner måneform. Kult. Samt at "målebuksa" nå faktisk passer såpass at jeg kunne _brukt_ den. Og den går veldig lett på nå. Og vekta er stabil på ca 72 kg. Nede i 71 uten noe særlig mat i kroppen. Har fremdeles 2,5 mnd til å nå 70. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. oktober 2010 #463 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så moro med biceps og bukser Uff jeg sliter også med å sovne på sofaen på ettermiddagene nå, vi får skylde på høsten og håpe det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 18. oktober 2010 OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke 9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke 13. oktober (onsdag): 50 min styrke og core 17. oktober (søndag): 6 km powerwalk 18. oktober (mandag): 1 time uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 #465 Del Skrevet 18. oktober 2010 Fin flyt! Ka e powerwalk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg bare går veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. oktober 2010 #467 Del Skrevet 18. oktober 2010 What? Brøt du med mønsteret ditt? Hvordan går det med deg? Ser ut til at du har fin flyt i treninga di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 19. oktober 2010 What? Brøt du med mønsteret ditt? Hvordan går det med deg? Ser ut til at du har fin flyt i treninga di. Hihi ja Joda, jeg prøver å bare komme meg på trening. Når jeg først kommer meg dit er jeg jo helt turbo, og det er kjempemorsomt. Har aldri vært i så bra form tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. oktober 2010 #469 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hihi, det var lurt! Kanskje eg skal begynna å setta "POWER" foran alt eg gjør i raskt tempo, det må jo hjelpa på motivasjon og innsatsvilje! *Drar for å power-laga middag.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Power_walking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #471 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ååååhhh jeg døøøøøøør jeg HAR SÅ LYST PÅ KJEKS!!! Faen!! Og jeg er støl i beina og tenkte dra på Zumba istedenfor... men det er fullt... argh... kanskje jeg skal våge meg på frivektstrening for bare overkropp og core...? (Kjenner noen som vil rope JA! nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. oktober 2010 #472 Del Skrevet 20. oktober 2010 JA til kjeks NEI til trening. Eller var det omvendt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 20. oktober 2010 Var vel i utgangspunktet det Kanskje det blir ja til begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. oktober 2010 #474 Del Skrevet 20. oktober 2010 Du kjenner meg! Ja til begge, kjeks i moderate mengder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 21. oktober 2010 OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke 9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke 13. oktober (onsdag): 50 min styrke og core 17. oktober (søndag): 6 km powerwalk 18. oktober (mandag): 1 time uth styrke 21. oktober (torsdag) 1 time uth styrke Hahaha, ser på Flight of the Conchords... dauer... de er for morsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 #476 Del Skrevet 21. oktober 2010 "You say something sexy like; is that it? I know what you're trying to say girl, you're trying to say; oh yeah, thats it. And then you tell me you want some more. Well, I'm not surprised.. But I'm kinda sleepy." It's business time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #477 Del Skrevet 22. oktober 2010 "You say something sexy like; is that it? I know what you're trying to say girl, you're trying to say; oh yeah, thats it. And then you tell me you want some more. Well, I'm not surprised.. But I'm kinda sleepy." It's business time! Den jeg satt og kikket på i går er episoden der manageren deres bestemmer seg for å ta inn en bongotrommespiller ved navn Todd i bandet. Hilarious. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 24. oktober 2010 OKTOBER 3. oktber (søndag): 45 min uth styrke 6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke 9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke 13. oktober (onsdag): 50 min styrke og core 17. oktober (søndag): 6 km powerwalk 18. oktober (mandag): 1 time uth styrke 21. oktober (torsdag) 1 time uth styrke 24. oktober (søndag): 45 min uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. november 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) 8 treninger i oktober. Jaja. Det er bedre enn 0. Hadde faktisk en pause på 12 dager. Måtte prioritere annerledes + var daulei av trening. I går var jeg på plass igjen, og anstrengte meg så mye at jeg måtte ut og spy litt igjen Jeg kjenner jo ingen grenser og bare kjører på så det griner, men det er kanskje ikke så lurt på en slik time, det er jo knapt nok pauser!! Men i dag er jeg skikkelig løs i magen, samt kvalm, så jeg lurer på om jeg har fått minivarianten av ett eller annet virus. Så da er det bare å pakke seg inn i teppe og tylle i seg juice og vann og la kroppen få ta seg av alle basselusker samt reparere muskler - helt greit for meg Vekta har hvertfall holdt seg stabil. Fremdeles på ca 71. Edit: Ah, det siste jeg "rapporterte" var ca 72. Da er det vel en liten kg ned, da. NOVEMBER 5. november (fredag): 1 time uth styrke Endret 6. november 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. november 2010 #480 Del Skrevet 6. november 2010 God bedring! Og gratulerer med en kilo ned, jeg er sikker på at du når målet til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå