Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Hihi, nei ;) Men den timen jeg var på i morgest er _tung_. Ikke like mange reps, og mye hardkjør for bryst, skuldre osv... så man føler seg mer mørbanka enn på Elixia Power, men samtidig blir man også anpusten... liker!

Men jeg må si jeg merker at knebøy og sånt på sånne timer nå ikke føles tungt nok. Jeg skal ikke vifte rundt med "kanskje frivekt-trening snart" igjen, men noen ganger lengter jeg etter olymp-stanga når jeg står der med "fyrstikkstanga" på ryggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så trøtt for tida... sovna på sofaen etter jobb, så det ble ikke noe trening i dag :P Men jeg skal sjekke om jeg får klemt inn en trening i morgen tidlig.

To små gode nyheter -- biceps er nå såpass markert at den nå faktisk har noe som ligner måneform. Kult. Samt at "målebuksa" nå faktisk passer såpass at jeg kunne _brukt_ den. Og den går veldig lett på nå.

Og vekta er stabil på ca 72 kg. Nede i 71 uten noe særlig mat i kroppen. Har fremdeles 2,5 mnd til å nå 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med biceps og bukser :nigo:

Uff jeg sliter også med å sovne på sofaen på ettermiddagene nå, vi får skylde på høsten og håpe det går over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKTOBER

3. oktber (søndag): 45 min uth styrke

6. oktober (onsdag): 45 min uth styrke

9. oktober (lørdag): 45 min uth styrke

13. oktober (onsdag): 50 min styrke og core

17. oktober (søndag): 6 km powerwalk

18. oktober (mandag): 1 time uth styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What? Brøt du med mønsteret ditt? ;) Hvordan går det med deg? Ser ut til at du har fin flyt i treninga di. :)

Hihi ja :mrgreen:

Joda, jeg prøver å bare komme meg på trening. Når jeg først kommer meg dit er jeg jo helt turbo, og det er kjempemorsomt. Har aldri vært i så bra form tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det var lurt!

Kanskje eg skal begynna å setta "POWER" foran alt eg gjør i raskt tempo, det må jo hjelpa på motivasjon og innsatsvilje! :mrgreen:

*Drar for å power-laga middag.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhh jeg døøøøøøør jeg HAR SÅ LYST PÅ KJEKS!!!

Faen!!

Og jeg er støl i beina og tenkte dra på Zumba istedenfor... men det er fullt... argh... kanskje jeg skal våge meg på frivektstrening for bare overkropp og core...? (Kjenner noen som vil rope JA! nå ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OKTOBER

21. oktober (torsdag) 1 time uth styrke

Hahaha, ser på Flight of the Conchords... dauer... de er for morsomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You say something sexy like; is that it? I know what you're trying to say girl, you're trying to say; oh yeah, thats it. And then you tell me you want some more. Well, I'm not surprised.. But I'm kinda sleepy."

It's business time! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"You say something sexy like; is that it? I know what you're trying to say girl, you're trying to say; oh yeah, thats it. And then you tell me you want some more. Well, I'm not surprised.. But I'm kinda sleepy."

It's business time! :nigo:

:nigo:

Den jeg satt og kikket på i går er episoden der manageren deres bestemmer seg for å ta inn en bongotrommespiller ved navn Todd i bandet. Hilarious.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKTOBER

21. oktober (torsdag) 1 time uth styrke

24. oktober (søndag): 45 min uth styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

8 treninger i oktober. Jaja. Det er bedre enn 0. Hadde faktisk en pause på 12 dager. Måtte prioritere annerledes + var daulei av trening. I går var jeg på plass igjen, og anstrengte meg så mye at jeg måtte ut og spy litt igjen :ler: Jeg kjenner jo ingen grenser og bare kjører på så det griner, men det er kanskje ikke så lurt på en slik time, det er jo knapt nok pauser!! Men i dag er jeg skikkelig løs i magen, samt kvalm, så jeg lurer på om jeg har fått minivarianten av ett eller annet virus. Så da er det bare å pakke seg inn i teppe og tylle i seg juice og vann og la kroppen få ta seg av alle basselusker samt reparere muskler - helt greit for meg :)

Vekta har hvertfall holdt seg stabil. Fremdeles på ca 71.

Edit: Ah, det siste jeg "rapporterte" var ca 72. Da er det vel en liten kg ned, da.

NOVEMBER

5. november (fredag): 1 time uth styrke

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...