Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Så fint! :) Hvor skal vi trene? Jeg vil gjerne trene styrke siden det er så lenge siden, jeg vet ikke hva dere vil jeg?

(Ta over Annikkens dagbok ftw!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint! :) Hvor skal vi trene? Jeg vil gjerne trene styrke siden det er så lenge siden, jeg vet ikke hva dere vil jeg?

(Ta over Annikkens dagbok ftw!)

Bare koselig det :nigo:

Tja, hva med den vi var på på første treffet? Du er vel medlem fortsatt, Enigma? (Skrik ut på PM om det er uklart om hva jeg snakker om :P)

AUGUST

3. august: 20 min jogg

5. august: 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke

7. august: 1 time uth styrke

BACK IN BUSINESS! Er fremdeles litt svak i kroppen, men ingen ting jeg ikke skal få retta på fort. Utrolig hvor kort tid det tar å få tilbake fornuftig oksygenbruk igjen bare jeg anstrenger meg litt i et par små uker. Digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, veldig hyggelig :smilbla: Og du snakker om sterk?!? Du gruser jo noe jævli i mark!!

Jepp... jepp! Tenkte på det på vei hjem... at det gir jo store muligheter til å planlegge treninga si selv. Når jeg skal på timer er jeg jo avhengig av å komme på senteret til riktig tidspunkt, mens et program gir større frihet, også når det gjelder treninga selvsagt.

Er jo også veldig hyggelig å gå en plass der man kjenner noen :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Logge" kanskje ;)

AUGUST

9. august: 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUGUST

9. august: 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage.

10. august: Ca 20 min jogg

Tok "ruta mi" i dag, da jeg ikke var så støl som fryktet (hurra!)

Det går stadig framover, nå kan jeg løpe hele ruta uten å bli helt ødelagt, noe jeg er veldig fornøyd med, da den består nesten av bare én stor nedoverbakke og én stor oppoverbakke (med små nedoverbakker og oppoverbakker innbakt). Den er akkurat passe lang til at jeg får svetta bra og fått opp pulsen.

Har forresten funnet ut når jeg skal ha nådd delmålet mitt: til jul. Satser på å nå 71 kg mot slutten av oktober.

PS: På lørdag kjøpte jeg en bukse med 29 i livet. Only-bukse. Mistenker at den er veldig stor i størrelsen, men likevel... wow.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AUGUST

12. august: 1 time uth styrke

Dagens økt var :bolledeig:!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg den buksa!!!

Trur ikkje eg har brukt det siden eg var 15.

Hurra for at treninga går så bra! Blir inspirert her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koslig trening, og gratulerer med å komme inn i bitteliten bukse :ler: Gleder meg til (om) jeg er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det må nevnes at jeg tror den buksa er VELDIG stor i størrelsen, for jeg har fremdeles greit med muffintop på min gamle 30''-målebukse. (Men jeg kunne faktisk brukt den nå, bare toppen jeg bruker til er litt luftig!)

Tror det blir fri i dag, med mindre jeg jogger meg en tur senere. Men i morgen formiddag blir det styrke :D

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUGUST

12. august: 1 time uth styrke

14. august: 50 min uth styrke

Dagens økt var også knall!! Kjenner meg kjempesterk i hele kroppen nå, alt jobber sammen så godt. Føler jeg har blitt bedre på å bruke magemusklene til å skyve meg opp i knebøy også, så jeg går mye rettere både opp og ned. Digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med så god progresjo! :nigo:

Jeg ser du har trent annenhver-dag denne perioden. Er det noen spesiell grunn til det, eller er det helt tilfeldig, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene!

Må bare si at signaturen din er fantastisk - og jeg er helt enig: Å sulte seg er ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser du har trent annenhver-dag denne perioden. Er det noen spesiell grunn til det, eller er det helt tilfeldig, kanskje?

Det er litt tilfeldig at det blir annenhver. Noen dager trener jeg to dager på rad, andre ganger kan jeg ha to fridager pga at jeg enten er overstøl, eller at jeg har noe annet på programmet. Men jeg prøver å bevege meg oftest mulig, om det så bare er 20 min jogg. Jeg føler alt hjelper!

Så flink du er til å trene!

Må bare si at signaturen din er fantastisk - og jeg er helt enig: Å sulte seg er ut!

Hei! Takk :D Kult at du er enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUGUST

3. august (tirsdag): 20 min jogg

5. august (torsdag): 10 min oppvarming mølle, 1 time uth styrke

7. august (lørdag): 1 time uth styrke

Ukesoppsummering: 3 treninger

9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage.

10. august (tirsdag): Ca 20 min jogg

12. august (torsdag): 1 time uth styrke

14. august (lørdag): 50 min uth styrke

15. august (søndag): 6 km jogg, 6 km gåtur

Nå er jeg sliten.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUGUST

9. august (mandag): 10 min oppvarming mølle + div styrke i 75 min eller no. Bøy, benk, sidehev, biceps curl, triceps, utfall, planke, mage.

Ukesoppsummering: 5 treninger

16. august (mandag): 45 min uth styrke, mest fokus på overkropp

Ingen utfall i dag, og det var jaggu meg like greit. Var egentlig ganske mør etter løpinga i går, både på forside og bakside lår.

I morgen _skal_ jeg ha treningsfri. Kjenner jeg blir litt stressa av tanken, siden jeg er så godt i gang nå, men hvile er også en del av treninga... det må jeg huske... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AUGUST

18. august (onsdag): 3 km jogg

Kjenner det i beina etter søndagens jogg, eller, jeg kjente det mest i starten, men så blir det bedre etter hvert som meterne blir tilbakelagt. I dag hadde jeg rett og slett ikke tid til å jogge lengre. I morgen blir det styrke, fredag blir det ingen ting, og så får jeg kanskje klemt inn en joggetur lørdag eller søndag. Kanskje like greit med "bare" tre økter også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: Dere er så søte!

AUGUST

18. august (onsdag): 3 km jogg

19. august (torsdag): 1 time uth styrke

Ikke helt tipp topp i dag. Sliten i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...