Annikken Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 10. januar 2010 Uke 1 Tirsdag: 1 time dans, 1 time styrke Lørdag: 1 time dans Søndag: 45 min styrke Se der, ja. I dag fikk jeg "tak" i musklene, og pusten var med. Var nok en liten forkjølelse jeg gikk og bar på tidligere i uka, ja Deilig å vite at det var dét, og ikke at all styrken og kondisen jeg har bygd meg opp i høst ikke var *poff* ut av vinduet på 1-2-3... og ikke skjønner jeg hvordan det skulle skjedd, heller. Fikk jo trent noen ganger i jula. Reduksjon av krefter = logisk, ja. Men ikke totalforsvinnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 13. januar 2010 Uke 1: 3 dager. 3 timer 45 min. 47% styrke. Uke 2 Onsdag: 1 time styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 13. januar 2010 #183 Del Skrevet 13. januar 2010 Flink du er:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. januar 2010 #184 Del Skrevet 13. januar 2010 I dag danset jeg Annikken. Også tenkte jeg på deg! Tror du hadde likt timen Jeg følte til og med at jeg fikk inn litt av den hiphop-grooven som jeg ikke har klart å få taket på tidligere, jeg er liksom "høyt på tå" fra all jazz-dansingen, men nå klarte jeg litt bedre å komme ned på jorda. Oppskrift på suksess: Slå seg løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 15. januar 2010 Uke 2 Onsdag: 1 time styrke Fredag: 45 min styrke Hmm. Jeg trives med å trene kort og effektivt. Skal fortsette med det. Flink du er:=) Takk det var hyggelig I dag danset jeg Annikken. Også tenkte jeg på deg! Tror du hadde likt timen Jeg følte til og med at jeg fikk inn litt av den hiphop-grooven som jeg ikke har klart å få taket på tidligere, jeg er liksom "høyt på tå" fra all jazz-dansingen, men nå klarte jeg litt bedre å komme ned på jorda. Oppskrift på suksess: Slå seg løs Haha, kjenner meg VELDIG igjen!! Man føler liksom for å strekke på halsen uansett, det kommer helt naturlig... men man løsner etter hvert, det tar bare litt tid Det krever jo en helt annen "flytende" bevegelse å se groovy ut, enn den skarpere og mer elegange formen i jazzdans. Begge har sin sjarm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 20. januar 2010 Møkkauke. Alt for travelt. Helga blir trenetrenetrenetrene!!! (Neste uke ser heldigvis bedre ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 22. januar 2010 #187 Del Skrevet 22. januar 2010 Da kommer du bare sterkere tilbake til uken :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Oi, blir visst litt "masselogging" her... Uke 3: 2 dager. 1 time 45 min. 100% styrke. Uke 2: 2 dager. 1 time 45 min. 100% styrke. Uke 1: 3 dager. 1 time 45 min. 47% styrke. Halsen prøvde å klø litt i går, men det gikk fint å trene i dag. Neste uke blir det 3 økter! :D Endret 24. januar 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 10. februar 2010 Har hatt en "fallout". Henter ny inspirasjon nå. 2 uker er absolutt grensa mi (det er treninger jeg ikke har logget, så det er ca 2 uker siden sist), etter det begynner alt å bli AAAALT for tungt. Så nå må jeg virkelig skjerpe meg. Men jeg burde være på plass igjen om 1-2 uke. Vurderer ny dagbok, men føler liksom ikke jeg endrer treningsrutinene mine heller... skal tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. februar 2010 #190 Del Skrevet 10. februar 2010 Der var du ja, godt å se at du er "tilbake"! Ny dagbok er jo en fin ny start da, om enn ikke på nye rutiner så på en ny start på rutinene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei! Trivelig! Ja, det er jo sant Vet ikke jeg, litt endringer i hverdagen (bla a ny jobb) har ført til at jeg har måttet retenke hva som er "lettest" for meg, og jeg har litt lyst til å trene "oftere og enklere", så det ikke blir 2-timersøkter som tar hele kvelden... vurderer å kjøpe piggsko. Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. februar 2010 #192 Del Skrevet 10. februar 2010 Keep us posted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. februar 2010 #193 Del Skrevet 10. februar 2010 Piggsko for korte distanser eller piggsko for jogging ute ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 11. februar 2010 #194 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei! Trivelig! Ja, det er jo sant Vet ikke jeg, litt endringer i hverdagen (bla a ny jobb) har ført til at jeg har måttet retenke hva som er "lettest" for meg, og jeg har litt lyst til å trene "oftere og enklere", så det ikke blir 2-timersøkter som tar hele kvelden... vurderer å kjøpe piggsko. Vi får se! Skjønner hva du mener med at man må endre litt når man begynner i ny jobb. Får håpe det roer seg ned litt, og du får en fin balansegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. mars 2010 #195 Del Skrevet 6. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. mars 2010 #196 Del Skrevet 6. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 6. mars 2010 Piggsko for korte distanser eller piggsko for jogging ute ? Det siste, definitivt Hahaha ser ut som jeg må begynne å logge (og ikke minst trene, haha) igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 6. mars 2010 Da begynner jeg logging igjen, og nå skal det trenes Uke... ja hva er vi i nå da? 9? Tirsdag: 75 min dans Fredag: 45 min utholdende styrke Lørdag: Mest fjas, men ble Nordic hamstrings, litt mage og en serie knebøy som endte på 3 rep á 70 kg Kondis i morgen? Neste uke: Skal få til 2 x utholdende styrke og 1 x ren kondisjon. Skal prøve snøbrett for første gang i mitt liv neste helg, det kan jo bety en del blåmerker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. mars 2010 #199 Del Skrevet 7. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. mars 2010 #200 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå