Annikken Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 22. mai 2010 I går hadde jeg en interessant opplevelse... jeg var småstøl i kroppen, og liksom litt småsulten hele dagen. Etter tidlig middag bestående av en kotelett og grønnsaker, var jeg liksom fortsatt ikke helt mett... så jeg og samboern gikk en tur et par timer etter det, fant en ny pizzasjappe og tok med en pizza hjem. Og HERREGUD den gikk unna!!! Kroppen var som et bunnløst juv, den bare SUGDE til seg kaloriene... og ca en time etter "festen" ble jeg DRITSTØL! Haha! Skjønner virkelig ingen ting... annet enn at jeg tror jeg burde spise mer, rett og slett... Fortsatt sulten og støl i dag, så det blir påfyll av egg og bacon, og så en lang løpetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 22. mai 2010 #302 Del Skrevet 22. mai 2010 Haha noen sånne dager har jeg hatt også, hvor jeg er konstant småsulten og alt bare forsvinner ned i magen uten at det hjelper noe.. Det og skikkelig karbs-cravings innimellom "BRØØØØØD" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 22. mai 2010 Hahahaha ja... det var virkelig "fyll på!! fyll på!!" Egentlig en ganske positiv opplevelse, for jeg følte at det var viktig å fylle opp, og ikke bare at jeg satt og trøkka i meg ost og hvetemel Var en veeeeldig god pizza også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #304 Del Skrevet 23. mai 2010 MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke 8. mai: 45 min uth styrke 10. mai: 1 time uth styrke 14. mai: 30 min jogg ute 15. mai: ca 1 time ymse knoting i styrkerommet med Shamim og gubben Ble knebøy, markløft og benkpress i all hovedsak. 16. mai: 6-7 km gange i ulendt terreng 18. mai: 1 time uth styrke 20. mai: Div styrke med Lucy, mest teknikkterping, men ble fin trening i bøy, benk, skuldre og bulgarsk utfall (HEHEY!) 23. mai: 30 min jogg Vet ikke om det var treningsfri, pollen eller pizza og taco to dager på rad som felte meg, men i dag var det helt sinnsykt tungt å jogge... men svetta meg gjennom det. (Kan også ha vært fordi jeg trente på formiddagen, når jeg tenker meg om... jeg har som regel mer energi på ettermiddagen/ kvelden.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 23. mai 2010 #305 Del Skrevet 23. mai 2010 Av og til er det godt å bare trøkka i trynet! Kan trygt sei at eg kjenner meg igjen der. Du er no flink som gjennomfører sjølv om kroppen er litt tung og vrang. Av og til verkar det som om kroppen min glømmer at den har mye trening og bare blir ein slappfisk...då hjelper det bare å trena meir Ha ein fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. mai 2010 #306 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, på rundtur for å hilse på mine nye muskelvenner Madam_mim gjør rumenske utfall, du gjør bulgarsk, jeg har aldri hørt om noen av disse og er blitt ganske nysgjerrig på disse østeuroperne og utfallstrangen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 24. mai 2010 #307 Del Skrevet 24. mai 2010 Eg gjør rumenske markløft! Forklaring på loggen Østblokken kan å bygga! (gjerne i kombinasjon med visse modifiserande medikamenter vel og merke,men dog...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 25. mai 2010 Utfallstrang Klips, du er morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 25. mai 2010 MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke 8. mai: 45 min uth styrke 10. mai: 1 time uth styrke 14. mai: 30 min jogg ute 15. mai: ca 1 time ymse knoting i styrkerommet med Shamim og gubben Ble knebøy, markløft og benkpress i all hovedsak. 16. mai: 6-7 km gange i ulendt terreng 18. mai: 1 time uth styrke 20. mai: Div styrke med Lucy, mest teknikkterping, men ble fin trening i bøy, benk, skuldre og bulgarsk utfall (HEHEY!) 23. mai: 30 min jogg 25. mai: 1 time uth styrke Trodde jeg skulle spy (igjen ) mot slutten av timen... tar meg så jævli ut på de timene. Men det er så digg å bare skvise på og merke at man klarer mer fra gang til gang... armhevninger rett etter flies og tricepsøvelser er moro!! Jeg orker! Jeg orker! WWWOOOO Kommer til å sove godt i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 27. mai 2010 MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke 8. mai: 45 min uth styrke 10. mai: 1 time uth styrke 14. mai: 30 min jogg ute 15. mai: ca 1 time ymse knoting i styrkerommet med Shamim og gubben Ble knebøy, markløft og benkpress i all hovedsak. 16. mai: 6-7 km gange i ulendt terreng 18. mai: 1 time uth styrke 20. mai: Div styrke med Lucy, mest teknikkterping, men ble fin trening i bøy, benk, skuldre og bulgarsk utfall (HEHEY!) 23. mai: 30 min jogg 25. mai: 1 time uth styrke 27. mai: 1 time uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 28. mai 2010 #311 Del Skrevet 28. mai 2010 Imponerande merittlista for mai, detta... Stå på du er i siget no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 31. mai 2010 Eurovision tok knekken på meg Det er gøy å feste en hel helg, men nå er jeg jaggu fornøyd for en stund... helga går jo bare så alt for fort når man er på fest både fredag og lørdag. Gleder meg til sofasliting neste helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 31. mai 2010 #313 Del Skrevet 31. mai 2010 Grand prix er ein stor og viktig begivenhet som fortjener ordentlig festing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 31. mai 2010 MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke 8. mai: 45 min uth styrke 10. mai: 1 time uth styrke 14. mai: 30 min jogg ute 15. mai: ca 1 time ymse knoting i styrkerommet med Shamim og gubben Ble knebøy, markløft og benkpress i all hovedsak. 16. mai: 6-7 km gange i ulendt terreng 18. mai: 1 time uth styrke 20. mai: Div styrke med Lucy, mest teknikkterping, men ble fin trening i bøy, benk, skuldre og bulgarsk utfall (HEHEY!) 23. mai: 30 min jogg 25. mai: 1 time uth styrke 27. mai: 1 time uth styrke 31. mai: 10 min oppvarming mølle + 1 time uth styrke Da ble det 15 treninger i mai, da -- hurra! Burde kanskje sette meg ned og lage en slags oppsummering, men det ser jo ut som jeg har ligget på ca 3-4 treninger i uka, og det er jeg fornøyd med. Så spørs det om jeg ser noen resultater snart... annet enn bare å ha fått sykkel-bein og større pecs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 1. juni 2010 JUNI 1. juni: 25 min jogg Argh, skal aldri mer spise pølser til middag. De krøllet seg sammen til en ball i magen min og gjorde hele turen bare vond. Og jeg var ikke akkurat pakket med energi, det gjorde nesten hele turen bare vond. Men jeg hadde sikkert godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #316 Del Skrevet 2. juni 2010 JUNI 1. juni: 25 min jogg 2. huni: 45 min uth styrke Haha, nei uff, nå må jeg begynne å legge på mer vekter... var jo knapt nok sliten etter denne timen... følte meg helt feig etterpå. Eneste som reiv skikkelig var biceps og mageøvelsene... up the ante, Annikken! (Men det er rimelig digg å føle seg helt "pyttsann" etter noe som for bare noen måneder siden ville tatt knekken på meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. juni 2010 #317 Del Skrevet 2. juni 2010 Ooh moro, sterk sterk sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. juni 2010 #318 Del Skrevet 2. juni 2010 Snart er du for sterk for alle vektene på timane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 5. juni 2010 JUNI 1. juni: 25 min jogg 2. juni: 45 min uth styrke 5. juni: 50 min uth styrke Tok et par dager vel fortjent fri... (fra trening ja, ikke jobb) sov mye og spiste faktisk IS i går Blir vel en liten joggetur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 7. juni 2010 JUNI 1. juni: 25 min jogg 2. juni: 45 min uth styrke 5. juni: 50 min uth styrke 6. juni: 6 km gåtur (ikke noe "trening" akkurat, men tenkte nevne det likevel) 7. juni: 1 time uth styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå