Kjetil S. Skrevet 30. april 2010 #241 Del Skrevet 30. april 2010 Du må gjerne få komme og ta et skikkelig tak med oppussing og hagestell her omkring, kan love deg en evigvarende daglig treningsøkt!!! :-)))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 30. april 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 30. april 2010 APRIL 2. april: 25 min jogg 4. april: 20 min jogg 5. april: 20 min jogg 6. april: 1 time ymse styrke (ble sliten nok, men timen var nok litt feil for meg) 7. april: 15 min jogg 8. april: 25 min jogg 10. april: 1 time dans 13. april: 1 time styrke 15. april: 1 time styrke 17. april: 45 min styrke 19. april: 1 time styrke 22. april: 1 time styrke, 2 km jogg 27. april: 1 time styrke 28. april: 45 min styrke 30. april: 45 min stryke w00t det var 15 treninger i April! Kjenner formen har kommet seg betraktelig. Hemmeligheten for min del er åpenbart å bare få trent ofte nok, selv om det ikke er mye. Kommer til å fortsette med utholdende styrke, og så kanskje bli bedre på ren kondis og kanskje litt tyngre løft. Men jeg synes styrketimene er så morsomme!! Bra musikk, bra instruktører, og man følger et program så man vet hva man har å forholde seg til (med mindre man ramler inn til en ukjent instruktør, men det kan også være morsomt.) Good times Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. april 2010 #243 Del Skrevet 30. april 2010 Regner med at du mener stående roing Eller upright row som mange kaller den.. Ja, den tar hovedsaklig på skuldre og øvre del av trapezius (tyrenakken). En øvelse mange liker, men den har dessverre ganske høy skaderisiko da vinkelen i skulderleddet er litt ugunstig. Når du drar stangen opp blir det veldig trangt inne i skulderleddet på det tidspunktet som belastningen er størst. Så vær litt forsiktig, og kjenn etter om alt føles ok. Jeg har vært føre var og byttet den ut istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, det blir forklart når den kjøres at man må være forsiktig, og ikke ha på for tungt. Alternative løft blir også demonstrert. Jeg synes den er ok så lenge jeg har på lette vekter og øvelsen ikke er for lang. Bare for å "kjenne etter" litt. Hva er den beste øvelsen på å forberede til chins (uten å bruke strikk)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 2. mai 2010 #245 Del Skrevet 2. mai 2010 For chins kan du trene nedtrekk med stang foran: http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/CBFrontPulldown.html (veldig bra side forresten med masse øvelser). Pass på rett korsrygg og at du ikke lener deg for langt bak (så man etterligner chins mest mulig). Hvis dere har et slikt apparat så bruk det: http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/LVPulldownH.html Jeg har forresten en blå strikk å selge hvis du er interessert, bare å sende pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 4. mai 2010 Ah! Takk for info! Tja, jeg vurderer jo stadig vekk å begynne å kjøre etter "AFEL"-prinsippet, så vi får se... hvor mange kg skal den blå etterligne, er det den strammeste strikken? Jeg kom meg jo ikke av flekken med TO strikk på MAI 3. mai: Oppvarming, 1 time styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. mai 2010 #247 Del Skrevet 4. mai 2010 Eg er imponert over deg. Ser jo at motivasjonen din har vore opp og ned, men du fortsetter uansett. Det synst eg er inspirerande! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk, det var trivelig! Ja, opp og ned har det vært, uten tvil... men jeg tror og håper det går mer stabilt framover nå. Jeg føler jeg er i gang, så vi får se hvor lenge det varer denne gang... men jeg går uansett aldri lenge uten trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 4. mai 2010 MAI 3. mai: Oppvarming, 1 time styrke 4. mai: ca 25 min utejogg Puh. Går adskillig lettere nå, men det merkes at jeg fremdeles veier trekvart av hundre. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke Var sliten i dag, så passa i grunn at timen var litt "puslete". Tror det er meninga man skal hive på litt mer på den timen. Greit å vite. Endret 5. mai 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. mai 2010 #251 Del Skrevet 5. mai 2010 Du har jo trent tre dagar pårad no! Ikkje rart om du er litt sliten. Bur du i junaiten eller noe, siden du ofte snakker om vekt i pund og ikkje kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 5. mai 2010 Neida, tror bare jeg har sett for mye på The Biggest Loser... Tja, det i går var jo bare en liten kondisrunde. Burde ikke merke det dagen etter. Men jeg trente sent i dag, og det kan ha spilt inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. mai 2010 #253 Del Skrevet 5. mai 2010 The biggest loser er mildt sagt avhengighetsdannande. Budde i UK før og så på det. Farlige og ganske fryktelige saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, veit! Sliktsomt med alle gjentagelsene, da. Er en av grunnene til at jeg foretrekker å ta det opp. Spole spole... Agh i dag er jeg helt utrolig trøtt, men jeg SKAL trene... får bare ta litt roligere i dag. Er jo bedre å føle seg "yay!" når man skal trene, men man kan jo ikke forvente seg det hver gang heller. Og ofte opplever jeg at jeg kommer meg bare jeg får kommet i gang med oppvarminga. Likevel... i dag skulle jeg heller blækka på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 6. mai 2010 MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke Joda, funka da fint det -- det er bare å komme seg på trening, så vokner man Og nå: Vårens første jordbær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. mai 2010 #256 Del Skrevet 7. mai 2010 Wow her går det unna, så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke 8. mai: 45 min uth styrke Endret 8. mai 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 10. mai 2010 I dag sitter jeg bare og hopper på stolen på jobb og GLEDER meg til trening i kveld!! Jeg har fått helt maur i beina, det er vel kanskje dette berømte "overskuddet" treningssenterene reklamerer med at man skal få... har jo holdt på i 5 uker med trening mer eller mindre annenhver dag nå, så det er kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 10. mai 2010 MAI 3. mai: 1 km jogg, 1 time uth styrke 4. mai: ca 25 min utejogg 5. mai: 1 km jogg, 45 min uth styrke 6. mai: 1 time uth styrke 8. mai: 45 min uth styrke 10. mai: 1 time uth styrke Møkkaøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. mai 2010 #260 Del Skrevet 10. mai 2010 Også den som du gleda deg sånn til! Då kan det bare gå bedre neste gang! Når eg føler at det blir ei møkkaøkt, f.eks eg får ikkje til benkpressen, nedtrekken treff dårlig, generelt dårlig kontakt eller at eg viklar meg inn i kablane og til slutt sit fast (det skjer NESTEN kver gang eg driv med omvendt flies!! :D) dundrer eg på med litt ekstra manualar som eg veit eg får til,og tar droppsett. Då kjenner eg alltid at eg har fått jobben gjort. Blir ein ting skit, prøv noe anna. NOE må bli bra. Statistikken er på vår sida! Håper neste økt blir kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå