Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ah, takk for tips :smilbla: Den skal jeg sjekke ut!

God helg til deg også!! :smilbla: :smilbla:

APRIL

2. april: 25 min jogg

4. april: 20 min jogg

5. april: 20 min jogg

6. april: 1 time ymse styrke (ble sliten nok, men timen var nok litt feil for meg)

7. april: 15 min jogg

8. april: 25 min jogg

9. april: 1 time dans

Temmelig mye cardio her nå, men det har jo funka før... tja. Har vært så støl. Men i morgen eller søndag blir det jern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APRIL

6. april: 1 time ymse styrke (ble sliten nok, men timen var nok litt feil for meg)

10. april: 1 time dans

13. april: 1 time styrke

Var visst noe datofeil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APRIL

15. april: 1 time styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Nytt påfunn i går: Skyr naturell med lettkakao. Ble godt nok det, men hadde sikkert gjort seg med noe søtstoff -- pluss at jeg brukte litt for mye kakao. Da jeg prøvde meg fram med lite i starten, var den bedre.

Føler at jeg er på vei inn i sukrin-hi-maize-bakepro-eggehvitte-dalen jeg også... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

:ler:

Litt sukrin kan jo ikke skade.. Eller putte i noen bær. Eller, som jeg ville gjort hvis jeg ikke skulle ligge lavt på karboen nå, sukker. Det er jo det som er desidert best :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, en halv teskje sukker er jo egentlig ikke mye med tanke på hvor mye sukker det er i en god del matvarer rundt oss!

APRIL

17. april: 45 min styrke

Aiaiai, nå begynner jeg å se biceps her... spesielt utover biceps curl-øvelsen... muskelen svulmer opp under øvelsen, det er skikkelig motiverende å se på. Skal trene mer i singlet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APRIL

19. april: 1 time styrke

Oi, har jeg virkelig klart annenhver dag fire ganger på rad? Synes ikke jeg har jobba så hardt, eller... det er liksom bare lett å løfte nå. Yay :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA antydning til støl i dag :D Og samler vann som bare faen. Gleder meg til ny styrkeøkt i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Er det gruppetimer eller eget program du kjører nå? For er det eget program så er jeg nyskjerrig på logging :lur: Alltid moro å se hvordan man løfter mer og slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det action!!! Så flink du er. Sjekket bare treningsoversikten din og det skjer jo noe hver dag hos deg! Utrolig bra!

Men skyr med kakao hørtes ikke godt ut ... Var det virkelig godt? Skyr i seg selv synes jeg er kjempe godt, og et fantastisk smart mellommåltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gruppetimer eller eget program du kjører nå? For er det eget program så er jeg nyskjerrig på logging :lur: Alltid moro å se hvordan man løfter mer og slikt!

Må nok skuffe deg. Fortsatt gruppetimer ;) Men jeg føler de tilfredsstiller meg, og jeg øker jo her også. Føler jeg får skikkelig gjennomgang av teknikken -- oppdaget i forrige uke at jeg lener meg for langt fram i knebøy, så må terpe på å rette meg opp mer. Samt at jeg ikke har skvist skuldrene nok i roing, og ikke holdt brystet godt nok fram. Jobber med dette nå, og kjenner at det påvirker måten jeg jobber på med ryggen. Det er godt!

Her var det action!!! Så flink du er. Sjekket bare treningsoversikten din og det skjer jo noe hver dag hos deg! Utrolig bra!

Men skyr med kakao hørtes ikke godt ut ... Var det virkelig godt? Skyr i seg selv synes jeg er kjempe godt, og et fantastisk smart mellommåltid!

Takk for det :D Håper jeg klarer å fortsette. Vil virkelig det!

Tja... godt var det kanskje ikke, haha, men det var søtt nok til at jeg følte jeg hadde spist noe søtt uten å egentlig ha gjort det, om du skjønner :nigo: Tror nok skyr med syltetøy fortsatt er slageren!

APRIL

22. april: 1 time styrke, 2 km jogg

Egentlig skulle jeg løpe i går, men jeg presterte å sovne på sofaen. Slem, Annikken, slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APRIL

27. april: 1 time styrke

Ble et opphold pga besøk. Sånn type besøk som ikke forstår trening og som hadde blitt særdeles fornærma om jeg hadde stukket avgårde på det :P Men virker ikke som jeg tok skade av en liten pause: Økte i vekter i dag. Benkpressen er så lett atte. Ryggen har ikke blitt svakere, snarere tvert i mot, alt av ryggøvelser var "lett" i dag. Det er jo greit :)

Har jeg noen mål, egentlig? Tja. 15 treninger i måneden? Det er jo ca annenhver dag, og burde jo være greit. Burde egentlig klart 4 i uka, men ikke alltid det går.

Lagde forresten skyr med lettkakao igjen i går. Om jeg bare bruker lite nok kakao blir det en fin, lett sjokoladesmak. Fresht!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

APRIL

27. april: 1 time styrke

28. april: 45 min styrke

Vet det er fy å trene styrke 2 dager på rad, men jeg hadde mer å gå på kjente jeg, jeg hadde _lyst_ til å løfte bittelitt mer. Litt tyngre var det i dag, men kroppen funka likevel den. Siden jeg bare trener teknikk med "pinglevekter" får det vel være greit :fnise:

1 trening til, så er jeg på 15! Spørs om jeg rekker den på fredag, har litt å gjøre den dagen. Om ikke annet får jeg ta en kjapp tur på morgenen... nå MÅ jeg jo :gjeiper:

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si en ting: Jeg føler jeg får ganske god kontakt med øvre del av ryggen i "opptrekk" (er det navnet på den, mon tro?) og roing. Kjenner at jeg har blitt sterkere, og at jeg hele tiden tenker på at jeg skal aktivere disse musklene. Jeg prøver å tenke "chins-teknikk", som jeg lærte litt om av de kule damene i Muscle Women (her hadde passa bra med "solbrille-smiley", men fant ingen :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... med stang. Øvelse for skuldre. Trekker bare stanga opp og så ned igjen foran brystet. Hmm... ja hva heter den mon tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...