Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Uke 1

Tirsdag: 1 time dans, 1 time styrke

Lørdag: 1 time dans

Søndag: 45 min styrke

Se der, ja. I dag fikk jeg "tak" i musklene, og pusten var med. Var nok en liten forkjølelse jeg gikk og bar på tidligere i uka, ja ;)

Deilig å vite at det var dét, og ikke at all styrken og kondisen jeg har bygd meg opp i høst ikke var *poff* ut av vinduet på 1-2-3... og ikke skjønner jeg hvordan det skulle skjedd, heller. Fikk jo trent noen ganger i jula. Reduksjon av krefter = logisk, ja. Men ikke totalforsvinnelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b

I dag danset jeg Annikken. Også tenkte jeg på deg! Tror du hadde likt timen :nigo: Jeg følte til og med at jeg fikk inn litt av den hiphop-grooven som jeg ikke har klart å få taket på tidligere, jeg er liksom "høyt på tå" fra all jazz-dansingen, men nå klarte jeg litt bedre å komme ned på jorda. Oppskrift på suksess: Slå seg løs :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 2

Onsdag: 1 time styrke

Fredag: 45 min styrke

Hmm. Jeg trives med å trene kort og effektivt. Skal fortsette med det.

Flink du er:=)

Takk det var hyggelig :)

I dag danset jeg Annikken. Også tenkte jeg på deg! Tror du hadde likt timen :nigo: Jeg følte til og med at jeg fikk inn litt av den hiphop-grooven som jeg ikke har klart å få taket på tidligere, jeg er liksom "høyt på tå" fra all jazz-dansingen, men nå klarte jeg litt bedre å komme ned på jorda. Oppskrift på suksess: Slå seg løs :skya:

Haha, kjenner meg VELDIG igjen!! Man føler liksom for å strekke på halsen uansett, det kommer helt naturlig... men man løsner etter hvert, det tar bare litt tid :mrgreen: Det krever jo en helt annen "flytende" bevegelse å se groovy ut, enn den skarpere og mer elegange formen i jazzdans. Begge har sin sjarm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, blir visst litt "masselogging" her...

Uke 3: 2 dager. 1 time 45 min. 100% styrke.

Uke 2: 2 dager. 1 time 45 min. 100% styrke.

Uke 1: 3 dager. 1 time 45 min. 47% styrke.

Halsen prøvde å klø litt i går, men det gikk fint å trene i dag.

Neste uke blir det 3 økter! :D

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har hatt en "fallout". Henter ny inspirasjon nå. 2 uker er absolutt grensa mi (det er treninger jeg ikke har logget, så det er ca 2 uker siden sist), etter det begynner alt å bli AAAALT for tungt. Så nå må jeg virkelig skjerpe meg. Men jeg burde være på plass igjen om 1-2 uke.

Vurderer ny dagbok, men føler liksom ikke jeg endrer treningsrutinene mine heller... skal tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja, godt å se at du er "tilbake"! :) Ny dagbok er jo en fin ny start da, om enn ikke på nye rutiner så på en ny start på rutinene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trivelig! Ja, det er jo sant :)

Vet ikke jeg, litt endringer i hverdagen (bla a ny jobb) har ført til at jeg har måttet retenke hva som er "lettest" for meg, og jeg har litt lyst til å trene "oftere og enklere", så det ikke blir 2-timersøkter som tar hele kvelden... vurderer å kjøpe piggsko. Vi får se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Trivelig! Ja, det er jo sant :)

Vet ikke jeg, litt endringer i hverdagen (bla a ny jobb) har ført til at jeg har måttet retenke hva som er "lettest" for meg, og jeg har litt lyst til å trene "oftere og enklere", så det ikke blir 2-timersøkter som tar hele kvelden... vurderer å kjøpe piggsko. Vi får se! :)

Skjønner hva du mener med at man må endre litt når man begynner i ny jobb. Får håpe det roer seg ned litt, og du får en fin balansegang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Piggsko for korte distanser eller piggsko for jogging ute ? :mrgreen:

Det siste, definitivt ;)

:duskedame:

:trene:

Hahaha ser ut som jeg må begynne å logge (og ikke minst trene, haha) igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg logging igjen, og nå skal det trenes ;)

Uke... ja hva er vi i nå da? 9?

Tirsdag: 75 min dans

Fredag: 45 min utholdende styrke

Lørdag: Mest fjas, men ble Nordic hamstrings, litt mage og en serie knebøy som endte på 3 rep á 70 kg :nigo:

Kondis i morgen?

Neste uke: Skal få til 2 x utholdende styrke og 1 x ren kondisjon. Skal prøve snøbrett for første gang i mitt liv neste helg, det kan jo bety en del blåmerker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...