Gå til innhold

Annikkens Antegnelser

Annikken

Anbefalte innlegg

Deilig når man kjenner det!^^ Blir jo synd da om du ikke kan røre deg etterpå fordi du har overdrevet denne uka, men du vet jo best hva du kan takle :)

(Jeg lurer forresten på om vi trener på samme sted, for timene stemmer helt, isåfall så jeg deg idag :sjenert: men det kan jo hende det bare er tilfeldigheter)

Halla! Det hadde jo vært kjempegøy om det var et sammentreff -- men bor ikke du i Trondheim? Jeg bor nemlig ikke i Trondheim (lenger) så i så fall var det kanskje en annen gæren jente du så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aww! Da er det feil jente ja, synd, for det hadde vært morro om det var deg :fnise: Så bare på emnene dine (haha stalker) at du hadde spurt om ting etc i Trondheim, så da antok jeg ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med økt innsats kommer sulten... herrejemini jeg kunne sikkert spist 2 middager daglig!! Prøver å ikke trykke trynet med for mye mat heller (kaffe er en utmerket sultestilner, såvel som spaserturer) men på ett tidspunkt kommer sulten snikende så brutalt at JEG MÅ HA MAT!!! Og jeg er IKKE søt når jeg er (kjempe)sulten... det er deilig å føle at kroppen tar til seg maten og fordøyer den og trives, men det er litt slitsomt å måtte sørge for minst 2 "skikkelige" måltider (litt kjøtt og masse grønnsaker, helst ikke for mye brød) hver dag. Å lage monsterboller med salat begynner å friste! Da har jeg for i et par dager hvertfall...

Nå skal jeg gå og, øh... spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppsummerer med følgende:

Uke 38: 2 treninger

Uke 37: 3 treninger

Uke 36: 3 treninger

Uke 35: 2 treninger

Uke 34: 5 treninger

Uke 33: 3 treninger, -2 kg

Uke 32: 4 treninger

Blir mer trening neste uke. Men er greit å kunne ta en liten siesta og kose seg på tur også. Det jeg liker med å trene er at jeg kan spise dessert og sjokolade. Har kost meg glugg ihjel - men nå er det tilbake til gymmen for å jobbe videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39

Mandag: 45 min styrke, 1 time dans

Jøss, formen hadde faktisk ikke tapt seg betraktelig selv om det bare ble 1 styrketime forrige uke! Den var faktisk ganske bra. PUH! Lettet... over at jeg ikke har kjørt hele opplegget i dass ved å ha etegilde og treningspause i 5 dager ;)

Nå skal jeg spise spise spise spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :biggrin:

Kjenner igjen spise,spise,spise følelsen, føler at jeg ikke gjør stort annet enn å passe på at jeg spiser nå om dagen jeg :fnise: Så bra har kost deg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39

Mandag: 45 min styrke, 1 time dans

Tirsdag: 1 time styrke, 1 time dans

Herregud. Nå skal ikke jeg trene på et par dager kjenner jeg... tror jeg kunne sovnet sittende nå... kanskje jeg endelig blir støl igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lett forkjøla (egentlig vanlig forkjøla, men jeg er heldig og kjenner lite til det annet enn at jeg svetter og er varm og har konstant dotter i ørene), så det er ikke riktig tidspunkt å ha seg på trening akkurat nå. Men med litt flaks kan jeg kanskje våge meg på en trening i morgen - blir hvertfall trening på søndag! Da BØR jeg ha blitt frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles hanglete nok til at trening ikke er noe poeng. Tett i pappen, vekselvarm, vil bare sove. Burde tatt hintet og lagt meg ned da jeg innså at noe var på vei, men neeeeeida, jeg blir jo ALDRI syk. Og det er jo faktisk sant - jeg blir aldri så syk at jeg ikke klarer å gå på jobb / skole / gjøre husarbeid - men jeg klarer tydeligvis å bli syk nok til at kroppen ikke kan ta imot noe særlig fysisk aktivitet.

Jævli frustrerende - men en bra påminner på hvorfor man skal trene når man kan. Plutselig kan man ikke, og da er det jo dobbel setback om man har slacka en uke tidligere helt uten gyldig grunn.

Da ble det to dager denne uka også. Ikke ikke bra.

Uke 39: 2 dager + noen gåturer (argh!! syk!!) - 225 min

Uke 38: 2 dager, + 2 kg, - 2 kg (nå hiver jeg ut vekta)

Uke 37: 3 dager

Uke 36: 3 dager

Uke 35: 2 dager

Uke 34: 5 dager

Uke 33: 3 dager, -2 kg

Uke 32: 4 dager

(Min = intensiv trening (ikke gåturer))

Endret fra "treninger" til "dager", da jeg f.eks. de siste gangene har trent 1,75 - 2 timer per "trening". Skal begynne å legge sammen antall minutter også.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - godt å se at flere sliter med månedlig oppblåsthet og andre viderverdigheter, og ikke minst at andre også får slike spisedager... enkelte dager får jeg lyst til å støvsuge kjøleskapet, det spiller nesten ingen rolle hva jeg spiser da :ler:

Du har vært utrolig flink!

Har du en dato for vektmålet ditt, eller tenker du bare langsiktig og tar det etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne boka skal inn i mine innlegg! :bolledeig:

:duskedame:

:mrgreen:

Hei - godt å se at flere sliter med månedlig oppblåsthet og andre viderverdigheter, og ikke minst at andre også får slike spisedager... enkelte dager får jeg lyst til å støvsuge kjøleskapet, det spiller nesten ingen rolle hva jeg spiser da :ler:

Du har vært utrolig flink!

Har du en dato for vektmålet ditt, eller tenker du bare langsiktig og tar det etter hvert?

"Støvsuge kjøleskapet" var rimelig beskrivende før ønskede aktiviteter fra min side også ;) Jeg har ikke vært så flink med maten da, det blir godteri og dessert innimellom, men jeg prøver å drasse meg til gymmen. Nå har det vært nedgang et par uker på grunn av reise og sykdom, men nå skal det bli full pupp framover - i oktober og november begynner det å bli litt mindre folk på treningssentrene også, så da er det mer "pusterom". En deilig tid å trene!

Det opprinneliget målet var vel november (ref en tråd i "Kosthold og trening"), altså 5 kilo til november. Det er fremdeles realistisk, men jeg tror jeg har hatt bra muskelutvikling de siste ukene, og at jeg har økt mer i muskel-kg enn jeg har tapt i fett-kg, så vekta har stått helt stille. Er derfor på ca minus to kilo. Derfor vet jeg verken når og om den kommer til å røre på seg igjen, men nå står den på 75-76 kilo og ser ut som den trives bra.

Jeg tror altså ikke at jeg skal ta kiloene så alvorlig på en stund, og heller bare følge med framover om det skjer noe på den fronten. Det jeg imidlertidig merker nå er at jeg har en stødig fettreduksjon på kroppen (ser hele tiden forandringer f.eks. på magen - overhuden blir skrukkete og slapp og fæl, men det er fordi fett er borte - tar litt tid før den regulerer seg selv) - og jeg skal bare trene videre så jeg ser disse forandringene. Dessuten kjenner jeg meg sprek og trent, og det er liksom det som er best :smilbla:

Fortsetter å bruke trange jeans som det virkelige målebåndet - det er jo det jeg går etter - jeg vil jo se bra ut i jeans! Så så lenge jeg ser framgang der så gjør det faktisk ikke noe å veie godt over 70 kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå har jeg meldt meg på styrketime i morgen - sattan hainn majnnskit om jeg skal på den....!!!!!!

GLEDER MEG!!

(Håper bare jeg ikke må tørke snørr i tillegg til svette...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uke 40

Torsdag: 1 time styrke

Klarte å holde snørra inne faktisk ;) Timen gikk forbausende bra, jeg trodde jeg måtte ta litt lettere vekter enn jeg har bygd meg opp til, men det gikk bra, klarte å fullføre fra der jeg slapp sist. Jeg er hvertfall på stedet hvil, og har ikke tapt noe særlig på den uka jeg ikke fikk trent. (8 dager var det faktisk. Herrejemini!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 40

Torsdag: 1 time styrke

Fredag: 1 time dans

Lette støl ennå fra torsdag/ fredag, så vurderer å bare ta en lang spasertur i dag...

Endret:

Søndag: 45 min gåtur

Uke 40: 2 dager + gåtur - 120 min (blæ)

Uke 39: 2 dager + noen gåturer (argh!! syk!!) - 225 min

Uke 38: 2 dager, + 2 kg, - 2 kg (nå hiver jeg ut vekta)

Uke 37: 3 dager

Uke 36: 3 dager

Uke 35: 2 dager

Uke 34: 5 dager

Uke 33: 3 dager, -2 kg

Uke 32: 4 dager

(Min = intensiv trening (ikke gåturer))

Endret: Hmm, de sier 2 dager for å holde på formen, 3-4 for å forbedre den. Ikke mye forbedring her i huset... men sånn går det når man skal bort og så er sjuk i en uke. Prøver å ikke ta det innover meg, men heller fokusere på at jeg er flink til å prioritere treninga... men nå var jo "målet" å komme inn i en kjole til denne helga, og tror jeg må gi det opp (har ikke prøvd den på noen uker men mistenker det ikke har skjedd så mye.) Jaja. Bra jeg har reservekjole...

Prøver å holde fokuset på at jeg liker å trene og vil fortsette, og ikke henge meg opp i det jeg ikke har oppnådd. Jeg er jo så utålmodig og vil se _alt_ skje på en gang, men sånn er det jo ikke. Alt er så utrolig på is akkurat nå... ting er litt kjipt ellers akkurat nå, og da ser man liksom ikke det positive, bare det negative. Oh well.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...