Gjest prikken Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg tror jeg har fått senebettenelse i begge bena, bak kneet.. Har store problemer med å rette bena helt ut, og det er smertefullt å gå ned trapper eller i nedoverbakke.. Hatt det sånn i nesten en uke nå uten tegn til bedring. Har aldri vært ute for dette før, så da lurer jeg altså på om dette er noe man går til legen for eller om det går over av seg selv etterhvert? Evt. om det er noe jeg kan gjøre med det selv?
HulaHoop Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg har ingen tips til hva du kan gjøre for at det skal bli bedre. Men ta deg en tur til legen du Endret 15. august 2009 av HulaHoop
Babyrus Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Du bør oppsøke legen da legen kan hjelpe deg med å sette en diagnose og få deg til fysioterapaut. Skader i ben trengs ofte oppfølging hos bl.a fysioterapauter, og de vil også fortelle deg hvordan du skal trene opp beinet og behandle beinet for å bli kvitt det.
Gjest Chiffon Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Mot senebetennelse kan man å få tabletter, disse er på resept. Samt henvisning til fysio. Så ta en tur til legen.
Gjest Gjest_Prikken_* Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Tusen takk for svar, folkens:) Får ta en tur til legen jeg, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå