Gå til innhold

mulberry bayswater


lasjiraffa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her og har ikke skrevet noen innlegg før.

Jeg er nok litt for glad i shopping og har mange ting på ønskelisten min.

Akkurat nå har jeg lyst på en mulberry bayswater!! Jeg har ønsket meg det lenge, og håper nå at jeg snart har spart sammen nok penger til å kunne kjøpe meg en.

Jeg vet bare ikke helt hvilken jeg skal velge?

Skal jeg kjøpe bayswater orginal eller bayswater east-west?

East-west er den som er litt mindre, men like lang. Jeg tror at den er ca 10 cm kortere.

Det er bilde av veskene på mulberry.com

Jeg vet ikke helt hvordan man lager link dit?

Er det noen av dere som har en av disse veskene? Hva synes dere?

Takknemelig for synspunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt Bayswater i den normale størrelsen. Den andre ser bare rar ut, syntes størrelsesforholdene på den blir helt feil.

Jeg hadde sort Bayswater med croco print (kenya), elsket den virkelig, men den ble solgt fordi jeg brukte den lite. Den er ikke noe deilig å ha på skulderen, og vesker man må ha hengende på armen blir ofte lite brukt pga tyngden. - Og Mulberry er generelt tungt pga skinnet, bare et lite tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Bayswater i den normale størrelsen. Den andre ser bare rar ut, syntes størrelsesforholdene på den blir helt feil.

Jeg hadde sort Bayswater med croco print (kenya), elsket den virkelig, men den ble solgt fordi jeg brukte den lite. Den er ikke noe deilig å ha på skulderen, og vesker man må ha hengende på armen blir ofte lite brukt pga tyngden. - Og Mulberry er generelt tungt pga skinnet, bare et lite tips. :)

Hei!

Takk for tips.

Jeg har allerede en nokså tung skinnveske fra chloè, men den kan jeg bære over skulderen. Det fungerer greit synes jeg.

Hmf........kanskje jeg heller bør velge en annen veske? Noen forslag? Jeg er interessert i en som ikke er altfor stor? Som bayswater east-west. Chloè vesken min er nokså stor, og jeg trenger derfor en mindre.

Hvilke vesker har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte umiddelbart på Balenciaga,kunne det vært noe? City modellen er jo en veldig fin størrelse,absolutt ikke for stor :)

-Dessuten har den jo blitt en klassiker,så den er jo et like safe valg som bayswater vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...