Gjest Gjest_Lillesøster_* Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 søstern min har bursdag og jeg har lovet henne å arrengere festen for henne! Jeg trodde jeg hadde kontroll, men nå føles det at tiden løper fra meg og at jeg ikke har kontroll. Jeg har en del idèer, men vil gjerne ha tips. Det er klart dere vet ikke hva hun liker og sånt, men... Hun ga utrykk for at hun ønsker prinsessebursdag.. Hun fyller 30 og er en livlig og glad jente! Noen som har noen tips? Og hvor kan jeg få kjøpt heliumballonger så fort som mulig? Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Prinsessebursdag? Hva med å lage prinsessefest der gjestene kommer med store kjoler (kostymer) tiara osv... (er ikke bare jenter under 10 som kan kle seg som prinsesser når de skal feire bursdag ) kanskje du kan lage en eller annen konkuranse (spørsmål om alle gjestene kanskje?) som søsteren din skal være med på . Ha fargerike drinker og prinsessemuffins selfølgelig. Går fint ann å evt gå ut på byn i prinsessekjoler - man får kanskje bare litt mer oppmerksomhet. Heliumballonger får man iallefall tak i i ballongbutikker. Her i byen vet jeg om 2 forskjellige slike butikker, men vil tro du kan finne dem i andre byer også, ellers så er internett en fin ting.
Gjest Gjest_Lillesøster_* Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Prinsessebursdag? Hva med å lage prinsessefest der gjestene kommer med store kjoler (kostymer) tiara osv... (er ikke bare jenter under 10 som kan kle seg som prinsesser når de skal feire bursdag ) kanskje du kan lage en eller annen konkuranse (spørsmål om alle gjestene kanskje?) som søsteren din skal være med på . Ha fargerike drinker og prinsessemuffins selfølgelig. Går fint ann å evt gå ut på byn i prinsessekjoler - man får kanskje bare litt mer oppmerksomhet. Heliumballonger får man iallefall tak i i ballongbutikker. Her i byen vet jeg om 2 forskjellige slike butikker, men vil tro du kan finne dem i andre byer også, ellers så er internett en fin ting. Tusen takk for svar! Jeg vet ikke om alle er ville til å kle seg ut som med kjoler, men jeg tror jeg kan overtale de fleste til å ha på seg tiara:) Konkurranse høres bra ut, vi gjorde det ifjor òg:) Er det i Oslo du bor i? Og hvilke nettsider har kortest leveringstid? Og er det sånne ferdige "ballongbuketter" de har eller de har også enkle? Som man dekorer slik man ønsker? Og hva synes dere om at alle betaler et lite beløp i og med at jeg ordner maten og sånt? Setter pris på tilbakemelding!
Gjest Gjest_Lillesøster_* Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Fant en ballongbutikk, men så dyre de er? 22,- pr stk????
maikenck Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Vet dere om hvor man får kjøpt helimballonger i Tønsberg? Gjerne i Horten eller andre byer litt nærme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå