Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner noen til denne "sykdommen"?

Det står om fatigue når det gjelder kreft og ms, men jeg har ingen av delene.

Alt som står om fatigue stemmer for meg.

Har kronisk sykdommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke en sykdom, men et symptom- man er utmattet rett og slett.

Skrevet
Det er jo ikke en sykdom, men et symptom- man er utmattet rett og slett.

Mente symptom, derfor sykdom i gåseøyne.

Men, det var ikke det jeg spurte om, kjenner noen til dette symptommet, og hvorfor man blir utmattet?

Gjest Gjest_Heioghopp_*
Skrevet

Fatigue betyr rett og slett utmattelse. Verken mer eller mindre.

Skrevet

Fatigue er jo bare det franske ordet for å være sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...