Lalle Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Kjenner noen til denne "sykdommen"? Det står om fatigue når det gjelder kreft og ms, men jeg har ingen av delene. Alt som står om fatigue stemmer for meg. Har kronisk sykdommer.
Mamma1 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Det er jo ikke en sykdom, men et symptom- man er utmattet rett og slett.
Lalle Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Det er jo ikke en sykdom, men et symptom- man er utmattet rett og slett. Mente symptom, derfor sykdom i gåseøyne. Men, det var ikke det jeg spurte om, kjenner noen til dette symptommet, og hvorfor man blir utmattet?
Gjest Gjest_Heioghopp_* Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Fatigue betyr rett og slett utmattelse. Verken mer eller mindre.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Fatigue er jo bare det franske ordet for å være sliten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå