Gå til innhold

Noen som gifter seg borgelig snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som skal ha borgelig vielse i nærmeste framtid?

For bare et par uker siden bråbestemte vi oss for dette! Snakket om det litt useriøst, før vi kom fram til "hvorfor ikke?".

Etter jeg traff samboeren har jeg mistet lysten på stort kirkebryllup da han har vært gift en gang før. Har snakket om at jeg kunne tenkte meg å ha vielsen på f.eks Thorskog Slott i Sverige eller noe lignende sted. Gjerne ute. Men da er man så avhengig av været og det blir såpass dyrt at det tar lang tid før vi får mulighet til det.

Siden vi også er i gang med barneproduksjon ville det nok drøyd en stund før vi hadde følt at vi hadde tid og lyst til et stort bryllup.

Så da har vi kommet fram til at vi like gjerne tar vielsen hos byfogden, og et lite selskap med de nærmeste etterpå!

Det eneste jeg kanskje kunne ha kommet til å savne i forhold til kirkebryllup er brudekjole, men akkurat nå tror jeg at jeg kommer til å føle meg veldig fin i kjolen jeg har kjøpt! :jepp:

Skal til frisøren for å sette opp håret og bli sminket og vi har ordnet en bra fotograf, så vi får noen fine bilder!

Gleder meg utrolig mye til den store, lille dagen vår fredag 21/8 :hoppe:

Hadde vært koselig å hørt fra noen som har planlagt noe av det samme :jepp:

Skrevet (endret)

Det var slik jeg gjorde det, den gangen jeg giftet meg for mange år siden. og jeg hadde gjort akkurat det samme idag.

Lykke til med dagen

Endret av ToveM
Skrevet
Det var slik jeg gjorde det, den gangen jeg giftet meg for mange år siden. og jeg hadde gjort akkurat det samme idag.

Lykke til med dagen

Takk for det! Føler det er det som er det riktige for meg også nå, når man har tenkt litt over betydningen og hva man egentlig vil ved å gifte seg :jepp:

Skrevet

Lykke til på din STORE dag. Det blir slettes ikke noen liten dag selvom du gifter deg hos byfogden. Gjorde det samme for 11 år siden, og har ikke angret på det "lille" bryllupet vi hadde. For oss var det stort nok, og akkurat slik vi ville ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...