Soon Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Vet ikke om dette er riktig forum, men prøver allikevel.. Tryna ned kjellertrappa igår (med gravidmagen og alt ) og har fått en gigantisk blåveis og hovent høyre øye. Noen som har noen råd, bortsett fra sminke, for hvordan jeg kan i det minste dempe hovenheten og/eller blåfargen?? Skal legges inn for keisersnitt i morra, og syns det er så vemmelig med blått øye...de vet jo om at jeg falt, for jeg var der for sjekk igår, men syns bare det er litt kjipt å bli mamma med giga blåveis... På forhånd takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Tror ikke det er så mye du kan gjøre med det enn å la naturen og tilhelingsprossesen gå sin gang... Jeg bruker å kjøpe ei salve på apoteket som reduserer tiden det tar for blåflekker å forsvinne (får blåflekk bare jeg går forbi et bordhjørne..) men jeg husker ikke helt hva den heter, hirucain eller noe sånt (har ikke salven her nå så jeg får sjekke), dessuten er jeg usikker på om du kan bruke den på øyet. Jeg hadde skikkelig blåveis engang, tror det tok to uker før den forsvant! Skikkelig kjedelig da, for jeg skulle jobbe noen uker i utlandet og hadde avreise et par dager etter jeg trynet....følte meg passe lur da jeg kom til sykehuset i det nye landet! Ser helt teit ut på bildene fra den tiden.. Men nå, mange år etter er det ei god historie som alle ler av! Blir sikkert å trekke på latterbåndet for barnet ditt når han/hun blir voksen og ser i babyalbumet sitt
Soon Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Var det jeg fryktet ja, at naturen må gå sin gang - huff, 2 uker er lenge da...får vel bare ta litt sminke og se om det ser noe bedre ut... Hehe, ja - blir fine bilder i albumet
Norbertine Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Beklager at jeg ler, skjønner at du synes det er kjipt, men det blir unektelig litt komiske bilder i albumet. Tror dessverre ikke det er noe du kan gjøre med det, med en gang ulykken har skjedd hjelper det vel med is/avkjøling, men når blåøyet først er der kan du nok ikke gjøre annet enn å vente. Bra det gikk fint med babyen da! Og lykke til med keisersnitt i morgen.
Soon Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 Beklager at jeg ler, skjønner at du synes det er kjipt, men det blir unektelig litt komiske bilder i albumet. Tror dessverre ikke det er noe du kan gjøre med det, med en gang ulykken har skjedd hjelper det vel med is/avkjøling, men når blåøyet først er der kan du nok ikke gjøre annet enn å vente. Bra det gikk fint med babyen da! Og lykke til med keisersnitt i morgen. Tror det albumet skal kun få bilder av babyen og pappa`n Nei, må vel bare ta tiden til hjelp, og litt dekkrem av noe slag... Tusen takk for lykkeønskninger!
Gjest h Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Ja, det finnes noe på apoteket som kan dempe litt, men aner ikke hva det heter. Du kan jo gå dit og spørre. Og lykke til med keisersnittet
Soon Skrevet 15. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2009 Ja, det finnes noe på apoteket som kan dempe litt, men aner ikke hva det heter. Du kan jo gå dit og spørre. Og lykke til med keisersnittet Hmm...visste jeg ikke - men nå er apoteket her i byen stengt Takk for det
Gjest :) Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Salven det er snakk om heter Hirudoid. Gjør at blåmerker reduseres fortere. Pass på å ikke få den inn i øynene;)
Soon Skrevet 15. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2009 Salven det er snakk om heter Hirudoid. Gjør at blåmerker reduseres fortere. Pass på å ikke få den inn i øynene;) Får få kjæresten til å kjøpe den over helgen da...men oppdaget at det ikke skulle så mye foundation til for å iallefall se bedre ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå