Gå til innhold

Fetish


Gjest *kisskiss*

Anbefalte innlegg

Gjest *kisskiss*

Ei venninne av meg fortalte meg om sexlivet til henne og kjæresten. Hun fortalte det at de har det slik at han bestemmer alt. Hun har ikke lov til å si nei til ham. De har sex 4-5ganger til dagen fordi kjæresten vil det,og da er det den typen sex han vil ha,om det er analsex eller whatever. Han sender meldinger til henne som f.eks :" Når jeg kommer fra jobb,skal du ligge nydysjet i sengen og spre beina" . Han kan også si til henne at hun ikke har lov til å spise på 3 dager osv.

Jeg forstår at folk tenner på dominans og slikt,men at dette somregel blir utført i senga eller i små perioder om gangen. Disse holder på slikt 365 dager i året.

Jeg ble ganske satt ut da hun fortalte meg dette. Det virker som venninna mi trives med det,så hun må absolutt fortsette :jepp: Men jeg må innrømme at jeg har fått et litt annet syn på henne etter dette,hun som alltid har virket som en liten uskyldig jente :fnise:

Det jeg egentlig lurer på er : Praktiserer du eller noen du kjenner denne fetishen? Er dette noe som er "normalt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Praktiserer det ikkje sjøl og tror ikkje noen eg kjenner gjør det heller. De som tenner på det må jo bare holde på så lenge begge partene vil det. Men eg hadde aldri latt en mann dominere meg på noen som helst måte. Det er vel "normalt" for noen, og "unormalt" for andre. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et SM forhold som er av typen 24/7. Det passer noen men ikke alle av de som liker SM eller BDSM er et litt videre begrep Bondage Dominance sado macho. Dette er nok noe de begge liker. Har selv pratet med folk som liker å leve slik og de har nok mye respekt for hverandre og meningsfylte samtaler selv om han bestemmer ting. Husk at hun lar han bestemme. Hun setter egentlig grensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om folk som lever slik, men det blir en smule uforståelig for meg. Men, hver sin smak og hvert sitt liv. Så lenge det ikke er faktisk tvang med i bildet så gjør man som man vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest underkastet

Vi praktiserer en litt mildere form for dette..

Jeg (man) har en fetisj som denne.. Jeg liker å bli påført smerte av kona mi (tråkket på med høye hæler, pisket, sparket, slått, kloret, varm stearin på kroppen osv..). Det kan gå ganske så hardt for seg, men har hittils ikke blitt skadet i noen alvorlig grad (blåmerker, sår og lettere brannsår må man klare å leve med..)

Som en videreutvikling av dette har vi begynnt med helger (kanskje 3-4 ganger i året), hvor jeg er hennes slave. De begynner gjerne på fredag ettermiddag, hvor hun låser meg inne i en kasse i kjelleren. Der er det helt mørkt, og jeg blir liggende der, helt uten begrep om tiden til hun henter meg, legger meg under bordet og spiser en av våre favorittretter mens hun borer hæler i brystet mitt eller noe annet vondt.. Deretter får jeg en skikkelig omgang med noe vondt, før jeg blir låst inn i kassen igjen med en tørr loffskalk eller lignende. Der blir jeg liggende gjerne til lørdag formiddag eller enda lenger.. Før det er en ny omgang med avstraffelse/underkastelse. Slik kan vi holde på helgen gjennom. Hun gir seg ikke før tidspunktet vi har avtalt uansett hvor mye jeg trygler og ber. Vi har selvfølgelig koder under utøvelsen av avstraffelsene, men tiden for når vi avslutter denne leken, den firer hun ikke 1 sekund på. Etter en slik helg orker jeg ikke tanken på en ny helg før etter kanskje ett par måneder.. Så kommer lysten igjen..

Noe av poenget med dette er at jeg skal føle total underkastelse av henne. Det er utrolig pirrende. For oss blir dette også ett tilegg til vanlig sex. I starten var dette veldig uvant for henne, men det har gått seg til. Det som er stimulans for meg har blitt artig for henne. Hun nyter vel å være på topp?? Det begynnte med en trampling fetisj fra min side, men det har utviklet seg og nå tar vi den stort sett helt ut når vi først er i gang med dette.

Vi er ett helt vanlig par, og jeg tror neppe at noen i vår omgangskrets skulle tro at vi drev med noe slikt eller var mest kinky i sex-veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...