Gå til innhold

Kjøkkenmaskin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en kjøkkenmaskin. Jeg kommer til å bruke den til deiger, kakerører, vispe krem, raspe ost. Og jeg vil ikke ha hvit plastikk ;) Jeg vet at Kenwood Major er den aller aller beste ;) Men har ikke behov som forsvarer mange tusen kroner.

Jeg har tittet masse på internett, og det står egentlig mellom disse bosch og kenwood

Hvilken skal jeg velge? Kenwooden heter dette kun hos denne nettbutikken, tror jeg. Så jeg har ikke fått googlet den, og lest mer om den enn det som står på siden til pixmania. Så hvis noen vet hva den heter i andre butikker, blir jeg glad for svar.

Jeg tar også gjerne imot tips om andre maskiner i samme prisklasse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt tidig å "mase", men har du fått sett på den over?

Maljo.

Gadd ikke å logge meg inn.

Fint hvis du deler erfaringer med oss, hvis du går til innkjøp av denne eller tilsvarende. Har aldri sett den i noen butikk jeg.

Skrevet
Det heter kenwood FP920, det står på siden :)

Ja, jeg vet det, men jeg finner ingen andre treff på det navnet enn på pixmania... :) Ingen andre som selger den..... Derfor tenker jeg at de kanskje har kalt den noe annet, eller er en gammel modell da.

Men nå har jeg kjøpt den røde :hoppe: For jeg skal bake i dag, og fant ut at jeg ville ha maskin så raskt som mulig, så da ble det den som man kan få tak i i vanlige butikker :)

Skrevet
Kanskje litt tidig å "mase", men har du fått sett på den over?

Maljo.

Gadd ikke å logge meg inn.

Fint hvis du deler erfaringer med oss, hvis du går til innkjøp av denne eller tilsvarende. Har aldri sett den i noen butikk jeg.

Jeg fant ingen som solgte den på nettet... Men den ser fin ut da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...