Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 jeg skal imponere en venn av meg og skrive litt urdu, vi har et lite veddemål hvilket jeg dessverre ser ut til å tape...Derfor må jeg skrive noen setninger på urdu og jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg med og oversette dem.... Setningene er: 1: Hei! Hvordan var festen? 2: Hvordan går det med deg? 3; Hatt en fin helg ellers? 4: Må avslutte nå men ha en fin dag. 5: Hadet bra 6: ta vare på deg selv håper virkelig det er noen snille sjeler som kan hjelpe meg:
Gjest urdu Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg kan hjelpe : ) 1. کس کے ساتھ تھا, پیپلز پارٹی 2. یہ کس طرح سے جونیئر ہے? 3 ایک ہفتے کے اختتام پر جرمانہ تھا ورنہ? 4. ہم مل کر ہفتے جھوٹ ہے? 5. براہ کرم رابطہ جرا ت ہیں. 6. خود کی دیکھ بھال کرنا Håper det hjalp
Gjest TS Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Oisann, jeg formulerte meg sikkert helt teit, men tenkte på i vanlig skrift jeg da, ikke sånn urduskrift men vanlige bokstaver men på urdu..huff ble vanskelig dette...Men evig takknemlig for dette også
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 kan du da hjelpe meg med å besvare dette spørsmålet ( som jeg ikke forstår heller -hehe) bare svar på det på urdu med vanlige bokstaver...samme hvordan svar:) evig takknemlig ap kha kia hal he? tiik he?
Gjest Elfrida Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Du kan jo forsøke desi.no sitt forum, der er det mange som kan urdu. http://www.desi.no/forum/default.asp
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 2: Hvordan går det med deg? Denne kan jeg! Ab ka kia hal he? (Hvordan står det til?) Jeg kan to/tre setninger på urdu...og dette var den ene Og til "ha det bra" mener jeg å huske at de sier : Salam/Salem, som betyr noe slikt som "Fred".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå