Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. august 2009 #1 Del Skrevet 14. august 2009 jeg skal imponere en venn av meg og skrive litt urdu, vi har et lite veddemål hvilket jeg dessverre ser ut til å tape...Derfor må jeg skrive noen setninger på urdu og jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg med og oversette dem.... Setningene er: 1: Hei! Hvordan var festen? 2: Hvordan går det med deg? 3; Hatt en fin helg ellers? 4: Må avslutte nå men ha en fin dag. 5: Hadet bra 6: ta vare på deg selv håper virkelig det er noen snille sjeler som kan hjelpe meg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urdu Skrevet 14. august 2009 #2 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg kan hjelpe : ) 1. کس کے ساتھ تھا, پیپلز پارٹی 2. یہ کس طرح سے جونیئر ہے? 3 ایک ہفتے کے اختتام پر جرمانہ تھا ورنہ? 4. ہم مل کر ہفتے جھوٹ ہے? 5. براہ کرم رابطہ جرا ت ہیں. 6. خود کی دیکھ بھال کرنا Håper det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Oisann, jeg formulerte meg sikkert helt teit, men tenkte på i vanlig skrift jeg da, ikke sånn urduskrift men vanlige bokstaver men på urdu..huff ble vanskelig dette...Men evig takknemlig for dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. august 2009 #4 Del Skrevet 17. august 2009 kan du da hjelpe meg med å besvare dette spørsmålet ( som jeg ikke forstår heller -hehe) bare svar på det på urdu med vanlige bokstaver...samme hvordan svar:) evig takknemlig ap kha kia hal he? tiik he? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. august 2009 #5 Del Skrevet 19. august 2009 *pushe opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 19. august 2009 #6 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan jo forsøke desi.no sitt forum, der er det mange som kan urdu. http://www.desi.no/forum/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Del Skrevet 19. august 2009 2: Hvordan går det med deg? Denne kan jeg! Ab ka kia hal he? (Hvordan står det til?) Jeg kan to/tre setninger på urdu...og dette var den ene Og til "ha det bra" mener jeg å huske at de sier : Salam/Salem, som betyr noe slikt som "Fred". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå