Gå til innhold

Jeg så en grønn dame!

Fremhevede innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Hei :)

Sist uke når jeg satt i kassen på jobb, ekspederte jeg en dame som var helt grønn i huden! Det hvite i øynene var grønnlig, til og med håret hadde grønnskjær! Jeg har aldri noen sinne sett noe slikt før!

Uff, jeg syntes så synn på henne, for det så hvirkelig ut som om hun slet med dette..

Hva kan denne grønnfargen være? En sykdom?

Jeg har søkt litt rundt på nettet, men jeg finner ingenting om det.. Hva tror dere det kan ha vert?

Endret av Sandbekken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet i hvertfall at dersom man blir gul, er det leveren som svikter.

Skrevet

Hmm. Nå ble jeg nyskjerrig!

Skrevet

Det var jo en sak for en stund siden om en mann som er helt blå pga. en drikk han drikker mye av.

(link til et klipp av den blå mannen)

Kan jo kanskje være noe av det samme?

Skrevet

Gul, grønt skjær i huden kan tyde på langt fremskreden kreft i mage/tarm-systemet, gjerne i lever eller bukspyttkjertel

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Hmm.. ja.. den mannen med blå hud kunne minne om henne. Fargen hennes var som hans, veldig kraftig og jevn.

Det sprøeste var jo at hun hadde grønt hår også!

Eneste jeg kunne tenke meg det kunne vert var gulsott, da blir man vel gul i huden og øynene? Uff.. men hun var altså tydelig GRØNN, så det kan liksom ikke være det heller..

Nei, jeg syntes bare så utrolig synn på henne!

Her er en link til hvordan grønnfargen hennes så ut

Endret av Sandbekken
Gjest SjangleÅsnøvle
Skrevet
Jeg har da aldri noe sted skrevet at hun var fæl, for all del, jeg synes synn på henne!

Også er eg nysgjerrig på hva det kan være.

Sparken for dette? er du seriøs nå?

DU sa også at folk snakket om henne og pekte. Dette er ikke sikkert hun viste og nå kan du risikere at hun er ennda mer ødelagt enn hun allerede var hvis hun finner dette. Ja, folk som jobber med mennesker og har en jobb der de kommer i kontakt med andre mennesker skal ikke dele dette med resten av verden på nettet. Jeg hadde klikket om jeg hadde funnet en beskrivelse jeg selv hadde passet inn i på nettet av en av alle disse sutrette bitre kassadamene jeg møter.

Tipper du til og med er i strid med lovverket nå, men det skal jeg da undersøke nærmere!

Gjest Sandbekken
Skrevet
DU sa også at folk snakket om henne og pekte. Dette er ikke sikkert hun viste og nå kan du risikere at hun er ennda mer ødelagt enn hun allerede var hvis hun finner dette. Ja, folk som jobber med mennesker og har en jobb der de kommer i kontakt med andre mennesker skal ikke dele dette med resten av verden på nettet. Jeg hadde klikket om jeg hadde funnet en beskrivelse jeg selv hadde passet inn i på nettet av en av alle disse sutrette bitre kassadamene jeg møter.

Tipper du til og med er i strid med lovverket nå, men det skal jeg da undersøke nærmere!

Ok, jeg fortsår at jeg kansje ikke skulle skrevet det at folk kikka, det kan jeg godt fjerne (nå må du fjerne det på din post også da..)

Men for å være ærlig, så tror jeg garantert at hun visste folk kikka, man kunne nesten ikke unga å se to ganger, ihvertfal ikke barna som sto der og ikke visste bedre..

Jeg hadde nevnt dette her uansett om jeg hadde sittet i kassen den dagen eller vert kunde selv. Det spiller 0 rolle at jeg var i jobbsituasjon. Jeg er 100% sikker på at alle andre som var der snakket om det etterpå, man blir jo nysgjerrig på det som er andreledes. Tviler på at det finnes en lov som forbyr folk å snakke om andre mennesker, da hadde de fleste, sikker du også, ver nokså blakke pga betaling av bøter..

En ting til: Jeg er ikke en sur og bitter kassadame, det var grov generalisering fra din side!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Takk for link clumsy :)

men hadde det vert dette, måtte hun ikke ha ligget på sykehus da? det hørtes jo veldig kritisk ut!

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til reglene.

Pasha mod

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til reglene

Pasha mod

Skrevet

Jeg hørte en gang at klor i vannet kan gi grønnskjær i hvitt hår.. men det vil jo ikke forklare huden hennes vel? Ikke aner jeg hvor jeg hørte det og om det er sant heller..

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg hørte en gang at klor i vannet kan gi grønnskjær i hvitt hår.. men det vil jo ikke forklare huden hennes vel? Ikke aner jeg hvor jeg hørte det og om det er sant heller..

Ja.. nei.. jeg må si det er et mysterium det der.. kunne ønske jeg fan ut av hva det er! Irriterende når jeg ikke finner ut av det noe sted :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...