Cygnus Skrevet 4. juni 2010 #341 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvordan gikk det på pole-trening? Ikke for mange blåmerker og fall på hodet håper jeg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2010 #342 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan gikk det på pole-trening? Ikke for mange blåmerker og fall på hodet håper jeg God helg! Det ble ingen pole, for da jeg kom fram og hadde skiftet viste det seg at det foregikk en privattime, og det hadde blitt tull med kalenderen. Egentreningen begynner 16.15, men privattimen skulle vare til 16.30. Nytt kurs igjen 17.00. Med tanke på at det da ble nesten en halv time venting for max en halv time trening, ga jeg opp. Så ingen pole, og den eneste treninga jeg har gjort denne uka er danseaerobic onsdag.. Det var også tydelig på vekta, og merkes enda mer på humør og selvfølelsen... Det er ikke alltid man rår over ukene, håper snart ting kan ligge bedre til rette for gode treningsrutiner igjen... Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. juni 2010 #343 Del Skrevet 22. juni 2010 Min stakkars forsømte bok.... Her har jeg vært sløv!! Jeg er ikke fullt så stillesittende som det ser ut her altså, men altfor sløv likevel. Nå er det snart tomt for unnskyldninger, så jeg må stable rutinene mine på beina igjen, både hva gjelder trening og mat. De henger merkelig nok veldig nye sammen. Nå som operasjonssåret gror og spiralen er ute har jeg alle forutsetninger for å sparke meg selv hardt i rompa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #344 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Trening uke 25 Onsdag: 56 minutter gåtur i Ekebergåsen, uten pulsklokke (den er syk...) Torsdag: 1 time Step 2, 15 min ekstra mageøvelser og tøying Endret 30. juni 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #345 Del Skrevet 24. juni 2010 Mandag og tirsdag denne uka ble litt ødelagt treningsmessig grunnet den utopererte visdomstanna. Har ikke hatt lov til å trene fordi det da kan bli mer blødninger og sånt (noe jeg virkelig ikke trenger akkurat nå). I går var det egentlig planen at jeg skulle på danseaerobic som seg hør og bør på en onsdag, men etter at kjempeblødningen satte i gang i går, følte jeg ikke det helt komfortabelt. I tillegg ble jeg veldig skjelven og svimmel på ettermiddagen, lurer på om jeg har blitt litt blodfattig etter alt dette styret med spiral og store blødninger i snart en måned... Hva skulle jeg gjøre det for?? Så da ble det Slovenia - England og middag med kjære før litt hvile. Jeg kom meg ut til slutt da, og gikk runden min i Ekebergåsen, i tillegg til at jeg hadde en alvorsprat med meg selv. Den gikk i hovedsak ut på at etter alt jeg har fått til, kan jeg ikke bli så sløv som jeg har vært i det siste, det kommer i tilfelle til å ende med at kiloene og cm-ene kommer tilbake, og jeg blir trist og mutt og misfornøyd igjen. Det har sklidd helt ut med hva jeg putter i meg i det siste, og jeg kan ikke tillate meg å ha det sånn. Jeg kom fram til noen helt essensielle punkter: Jeg kommer alltid til å ha et problem med inntak av ting som er godt. Er jeg ikke obs hele tiden, har jeg noen mekanismer som setter igang og motarbeider meg på alle måterJeg klarte meg helt ypperlig fram til mai måned, ergo klarer jeg helt fint å hanke meg inn igjen og finne igjen de strenge rutineneJeg syntes ikke det var noe offer å spise riktigere for å gå ned i vekt, så alle unnskyldningene jeg finner nå for tiden for å putte i meg kaker og sjokolade og alt mulig annet kan jeg bare legge vekk igjenJeg får så mye bedre selvtillit og selvfølelse av å være flink!! Så nå skal jeg gjøre en innsats for å finne tilbake til meg selv igjen. Eller, ihvertfall etter helga når bursdagsfeiring for kjære er unnagjort. Jeg merker også en tydelig sammenheng mellom manglende pole-trening og manglende flinkhet på andre ting, så jeg håper at det å få stang hjemme kommer til å gjøre mye! Jeg får jo faktisk det etterhvert nå, håper den er på plass i løpet av høsten!! Det var en liten moralpreken og wake-up-call! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. juni 2010 #346 Del Skrevet 24. juni 2010 Samtaler med seg selv innimellom er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #347 Del Skrevet 24. juni 2010 Samtaler med seg selv innimellom er bra! Jepp, jeg kunne egentlig trengt mange av dem tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #348 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Trening uke 26 Mandag: 1 time Funk, 15 min ekstra mage og tøying Onsdag: 1 time danseaerobic med Elen Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen 2 ganger Elen på en uke for første gang på evigheter og jeg er kjempefornøyd!! Endret 3. juli 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #349 Del Skrevet 30. juni 2010 Argh, hvorfor skulle det være avslutning med tre stk pascal-kaker på jobben på min første dag tilbake på den smale sti??? Jeg endte med to biter ananas, tre biter vannmelon og en bitteliten bit pasjonsfruktmousse-kake. Så fikk sjokoladekaka og bringebærmoussekaka stå. Litt flink, selv om det ikke ble 100% uttelling på flinkometeret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. juli 2010 #350 Del Skrevet 2. juli 2010 Den smale sti har jeg kjørt forbi for lenge siden på 3-felts highwayen min Seriøst, det er så sykt vanskelig å være streng med seg selv om sommeren Men vi trener jo, så helt gæli kan det vel ikke være? Kjære sender ihvertfall fortsatt laaaaaange blikk med bedroom-blikket sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. juli 2010 #351 Del Skrevet 2. juli 2010 Argh, hvorfor skulle det være avslutning med tre stk pascal-kaker på jobben på min første dag tilbake på den smale sti??? Jeg endte med to biter ananas, tre biter vannmelon og en bitteliten bit pasjonsfruktmousse-kake. Så fikk sjokoladekaka og bringebærmoussekaka stå. Litt flink, selv om det ikke ble 100% uttelling på flinkometeret... Noen ganger, Neferet, må du tenke at gjort er gjort, og spist er spist, og drite i resten! Det var ikke mye i det hele tatt. Hvor mye ville "gamle" Neferet tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2010 #352 Del Skrevet 3. juli 2010 Den smale sti har jeg kjørt forbi for lenge siden på 3-felts highwayen min Seriøst, det er så sykt vanskelig å være streng med seg selv om sommeren Men vi trener jo, så helt gæli kan det vel ikke være? Kjære sender ihvertfall fortsatt laaaaaange blikk med bedroom-blikket sitt Med mine helse-issues har det jo ikke akkurat vært uttelling på treningsbarometeret i det siste heller, men det er jeg på vei til å snu nå! Denne uka er første på lenge med tre ordentlige treninger, det er jeg veldig fornøyd med. Og etter dagens trening var jeg ikke svimmel heller, så da må det jo bety at det går framover!! Noen ganger, Neferet, må du tenke at gjort er gjort, og spist er spist, og drite i resten! Det var ikke mye i det hele tatt. Hvor mye ville "gamle" Neferet tatt? Jeg gjorde nettopp som du sa! Kan ikke banke seg opp mentalt heller, klærne mine er fortsatt for store, så da kan det ikke være så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2010 #353 Del Skrevet 3. juli 2010 På tirsdag er det masterclass med Pantera.... :dåne: Har mest lyst til å løpe i motsatt retning, men ser på det hele med skrekkblandet fryd. Lurer på hvordan dette skal gå!!! Gleder meg forresten som en liten unge til å få pole hjemme når vi får flyttet inn i det nye huset og får satt i stand treningsrommet. Ser for meg at det blir en helt ny dimensjon i pole-treningen da!! Nå blir det vel ikke så mange kurs i løpet av høsten av rent økonomiske grunner, vi må nesten komme på rett side igjen økonomisk før jeg kan forsvare å bruke 2.200 kroner på 6-ukers kurs jevnlig. Jeg driver derfor å fabler litt om å faktisk realisere en annen ting jeg har tenkt på i årevis, og som nå kan rettferdiggjøres på grunn av pole.... SiO har jo dansekurs til en latterlig billig penge, jeg har tatt både Street Jazz og Jazzballett tidligere, og har lenge tenkt på å prøve klassisk ballett. Så jeg lurer på om det faktisk blir et høstkurs der på meg i år! :dåne: :dåne: :dåne: Snakk om flodhest i tutu!! Omtrent sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. juli 2010 #354 Del Skrevet 4. juli 2010 Sio har fantastisk mange tilbud! Og forresten! GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #355 Del Skrevet 5. juli 2010 Sio har fantastisk mange tilbud! Og forresten! GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN!! Ja, det er jo synd og skam å ikke benytte seg av dem når de kommer tilnærmet gratis!! Tusen takk Dagen i går var treningsfri, men vi trente vel kanskje egentlig litt likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2010 #356 Del Skrevet 6. juli 2010 :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: I dag er dagen med stor D!!!! Skrekkblandet fryd her i gården altså, nervøs!! :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2010 #357 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er støøøøøøøøl! Og verre skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. juli 2010 #358 Del Skrevet 7. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2010 #359 Del Skrevet 8. juli 2010 Det kan du si det!! Jeg er ikke støl i rumpa, ikke i biceps, og ikke i den høyre leggen eller på fremsiden av lårene. Ellers er jeg eneste ball av stølhet! Og vi snakker da inni hendene, under fotbladene, begge sidene av underarmene, skuldre og triceps er helt utrolig, brystkassa protesterer når den må puste osv osv osv.... :dåne: Det sier ihvertfall mye om hva jeg har å jobbe med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2010 #360 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg vil egentlig prøve å skrive et ordentlig sammendrag fra masterclass med Pantera, jeg er bare ikke helt sikker på når jeg skal rekke det.... Her kommer imidlertid et lite sammendrag i googlede bilder: Grunnene til at jeg er støl er at vi lærte prinsippene for shoulder mount (jeg har ikke sjans til å komme opp av gulvet ved bare å bruke magemuskler, men de fikk kjørt seg i forsøket, invert sånn og sånn , preparasjon til handspring og reverse caterpillar som jeg egentlig kaller oppnedklatring enn så lenge. Ikke mye av dette jeg har mulighet til å fullføre per nå, men fikk utrolig mye tips på hvordan jeg kan øve videre! Brukte også en del tid sånn og sånn , i tillegg til diverse styrkeøvelser! Kanskje ikke så rart jeg er støl overalt.... Endret 8. juli 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg