Gjest Neferet Skrevet 9. juli 2010 #361 Del Skrevet 9. juli 2010 Trening uke 27 Tirsdag: 3 timer 40 min Masterclass med Pantera Onsdag: 1 time svømming, 1500 meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juli 2010 #362 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg trenger en treningsplan for uka, så jeg ikke kan snike meg unna med "gode" unnskyldninger for å ikke gjøre en ekstra innsats. Målet er å trene som jeg har gjort, men bare med litt ekstra trykk på det jeg har å jobb med (les: core og armer/skuldre) i tillegg til å komme ordentlig i gang med programmet som SportyShorty så snilt satte opp for meg for en liten evighet siden. Jeg har ikke glemt det, jeg har bare vært slapp.... Men nå er det på tide å gi meg selv et nytt lite spark bak, så here goes: Treningsplan uke 28 Mandag: Danseaerobic Styrketrening (core, overkropp) Ekstra tøying Onsdag: Danseaerobic Catslide (prøvetime på Myrens sammen med ei venninne) Ekstra tøying?? Torsdag: Ellipsemaskin SportyShortys styrkeprogram (at last.... Den som venter på noe godt osv ) Lørdag: Aerobic 2 Styrketrening (core, overkropp) Ekstra tøying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2010 #363 Del Skrevet 12. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. juli 2010 #364 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Trening uke 28 Mandag: 7 minutter jogging på tredemølle 8,5 km/t 4 sett a 15 rep stående roing, 15 kg stang 2 sett a 15 rep bicepscurl, 15 kg stang 3 sett a 15 rep franskpress, 10 kg stang 2 sett båt med strake ben mellom franskpress 2 sett a 15 rep rygghev (sidelengs) på hver side 1 time Danseaerobic med Lone (litt mer, hun ble ivrig og gikk drøye fem min over tida) Preparasjon til Shouldermount med bøyde og strake ben, usikker på antall ganger, men det ble da sikkert en 7-8 kanskje? Ekstra uttøying på ben og lyske Onsdag: 1 time danseaerobic med Lone 40 min catslide 10 min ekstra uttøying på ben og lyske, ikke helt effektivt, kroppen var helt gåen... Fredag: 20 min ellipsemaskin i relativt rolig tempo 1 time Aerobic 2 med Emma Lørdag: 1 time gåtur hjem etter fotballkamp, rolig tempo Søndag: 1 time powerwalking i Ekebergåsen Endret 19. juli 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. juli 2010 #365 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg opplevde noe nytt og revolusjonerende i går! Jeg sliter jo som tidligere nevnt i denne boka med å klare å bruke pusten til noe fornuftig. Så også da vi skulle lære preparasjon til Shouldermount på workshop med Pantera. Magen skal brukes til å løfte bena over hodet, jeg fant ingen lur måte å gjøre det på. Øvde på laveste nivå i går etter danseaerobic, og plutselig, uten at jeg visste ordet av det, eller gjorde det med vilje, observerte jeg at pusten min gjorde akkurat som den skulle! Det finnes tydeligvis en funksjon der inne som kan letes fram og brukes!! Moro moro moro! Kanskje jeg kommer til å få et bevisst forhold til den til slutt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. juli 2010 #366 Del Skrevet 13. juli 2010 Holy Jeg har ikke sjans i havet Du er god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2010 #367 Del Skrevet 14. juli 2010 Holy Jeg har ikke sjans i havet Du er god!!! Nå må du ikke bli altfor imponert da! Det skal du få lov til når jeg klarer å få rumpa upp av gulvet i tillegg Men takk for skryt likevel, kjentes ut som en revolusjonerende nyhet å bruke pusten riktig ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje* Skrevet 14. juli 2010 #368 Del Skrevet 14. juli 2010 Snikleser Har skummet gjennom boken din og ser at du har vært utrolig flink! Veldig spent på hva du syns om catslide-timen. Jeg har prøvd det nemlig og er passe frelst:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2010 #369 Del Skrevet 14. juli 2010 Snikleser Har skummet gjennom boken din og ser at du har vært utrolig flink! Veldig spent på hva du syns om catslide-timen. Jeg har prøvd det nemlig og er passe frelst:) Så hyggelig med en snikleser! Stas at noen følger med! Jeg er veldig spent jeg også, særlig med tanke på at jeg er relativt støl i korsryggen og sideflesket fra mandagens trening... Verre skal det bli antar jeg! Men gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2010 #370 Del Skrevet 15. juli 2010 Nok en gang viser det seg at jeg ikke evner å lage gode planer for trening, som kroppen min har lyst til å være med på Den store planen i dag var jo å kjøre styrkeprogram... Lite tenkte jeg på at jeg i går var førstereis på catslide, og kom til å lide litt etter det. Jeg visste heller ikke at det var så variert over hele kroppen, her snakker vi utfall og knebøy og spensthopp og skikkelig intensivt fullkroppsprogram! :dåne: I og med at jeg hadde vært på danseaerobic først, hadde jeg jo virkelig fått kjørt meg, beina mine kjentes ut som overkokt lutfisk på vei ned i garderoben igjen. Så oppsummert kan det vel sies at catslide var moro, hardt og vanskelig, og at jeg gjerne gjør det igjen. Det må også oppsummeres med at hvis jeg hadde gjennomført dagens plan med trening, ville det blitt et nytt eksempel på Neferet som på død og liv skal overkompensere for manglende trening over lang tid ved å ta helt av den første ordentlige uka tilbake. Så jeg har innsett mine begrensninger (særlig etter at kroppen er så kjørt at det gjorde vondt å tenke på å stå opp i dag) og innvilger denne torsdagen som hviledag. Lørdagens trening er avlyst, så det blir en økt i morra i steden. Så får vi se hva helga bringer. Jeg regner med at jeg i løpet av dagen kommer til å stivne enda litt mer, så det er bare å glede seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. juli 2010 #371 Del Skrevet 15. juli 2010 Har de fått catslides på Domus?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. juli 2010 #372 Del Skrevet 15. juli 2010 Ååå, ja,... du var jo på Myrens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. juli 2010 #373 Del Skrevet 15. juli 2010 Og nå fikk jeg jo bekreftet det jeg skrev om totalbelastning i mailen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2010 #374 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Har de fått catslides på Domus?? Ååå, ja,... du var jo på Myrens! Og nå fikk jeg jo bekreftet det jeg skrev om totalbelastning i mailen Serial poster? Men ser du fikk alle svarene du trengte, så da supplerer jeg ikke så mye mer jeg! Bortsett fra at jeg gjerne skulle sett at de fikk catslide på Domus også, hadde vært veldig bra! Endret 15. juli 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. juli 2010 #375 Del Skrevet 16. juli 2010 Effekten av catslide har meldt seg.... :dåne: I natt har igjen vært en sånn natt der jeg våkner hver gang jeg snur meg fordi jeg er så støl. Tid for oppramsing: bakside lår og rumpe er helt jævlig (tid for handicaptoalett SportyShorty ), mage og sideflesk likeså, hele brystet er såpass at det er ømt bare å ta på, og skuldrene er omtrent som i går. Har en liten verking akkurat der deltoid møter biceps i venstre armen, så har nok gjort noe rart i løpet av timen. Men ikke noe jeg bekymrer meg for. Det eneste jeg nå lurer på, er hvordan forholde seg til styrketrening i dag, føler du deg kallet SportyShorty, så gi meg gjerne et hint! Bør jeg kjøre program som normalt, eller bare drive litt lett restitusjonstrening? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juli 2010 #376 Del Skrevet 16. juli 2010 Tror du nå skal la kroppen hvile, denne stølheten varer nok et par dager til. Du kan gjøre litt lett egenmassasje, rusle tur og holde deg i lett bevegelse for blodgjennomstrøming i musklene, men ingen intensitet. Om du skal gjøre noen form for kardio, gjør det i pratetempo, det vil løsne litt, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. juli 2010 #377 Del Skrevet 16. juli 2010 Tror du nå skal la kroppen hvile, denne stølheten varer nok et par dager til. Du kan gjøre litt lett egenmassasje, rusle tur og holde deg i lett bevegelse for blodgjennomstrøming i musklene, men ingen intensitet. Om du skal gjøre noen form for kardio, gjør det i pratetempo, det vil løsne litt, tror jeg. Ok Da konkluderer jeg med at litt lett aerobic må være lov i dag som planlagt, men at styrken utgår til jeg ikke er invalid. Så skal jeg se om jeg får gått litt tur og massert legemet mitt i morra og på søndag, så bør jeg være klar til kamp igjen mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juli 2010 #378 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, høres ut som en bra plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
store blå Skrevet 16. juli 2010 #379 Del Skrevet 16. juli 2010 Snikleser her Så utrolig!!!!!!! flinke dere er! Grattis. Ble jo helt inspirert her. Føler meg kanskje en fem kilo for tung (veier 63), men ser at jeg er hele 20 cm større enn dere på magemidje. NEINEINEI Bare å begynne trening her gitt. Bare så dumt at jeg skal på bilferie!!! Mye stillesitting der gitt!!! Grrr. Skal starte opp når jeg kommer tilbake. Keep up the good work!!! Dere er sinnsykt flinke! Men ikke krymp for mye da jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. juli 2010 #380 Del Skrevet 16. juli 2010 Snikleser her Så utrolig!!!!!!! flinke dere er! Grattis. Ble jo helt inspirert her. Føler meg kanskje en fem kilo for tung (veier 63), men ser at jeg er hele 20 cm større enn dere på magemidje. NEINEINEI Bare å begynne trening her gitt. Bare så dumt at jeg skal på bilferie!!! Mye stillesitting der gitt!!! Grrr. Skal starte opp når jeg kommer tilbake. Keep up the good work!!! Dere er sinnsykt flinke! Men ikke krymp for mye da jenter! Tusen takk for skryt! Og velkommen ut av skapet som snikleser! Hyggelig å se livstegn fra nye her inne! Nå skal jeg pent innrømme at det er lenge siden jeg har målt og skal gjøre det i morra, så mulig jeg har en del å jobbe med i forhold til hva du har sett her. Uansett, skryt og oppmuntring hjelper alltid, link til bok når du er tilbake fra ferie, så skal jeg litt på deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg