eleit Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg fikk lagt inn p-stav for omtrent 3 måneder siden. Legen sa da til meg at jeg kunne kjenne den gjennom huden, og slik kunne følge med om den holdt seg på plass. Men, han sa ingenting om hvor vidt det var et problem om den flyttet seg. Den har altså flyttet seg to-tre cm oppover, og nå sitter jeg og klør meg i hodet. Han ba meg jo følge med at den holdt seg på plass, og det har den altså ikke gjort. Noen som vet om det har noe å si om dem flytter på seg??
Involvert Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg fikk lagt inn p-stav for omtrent 3 måneder siden. Legen sa da til meg at jeg kunne kjenne den gjennom huden, og slik kunne følge med om den holdt seg på plass. Men, han sa ingenting om hvor vidt det var et problem om den flyttet seg. Den har altså flyttet seg to-tre cm oppover, og nå sitter jeg og klør meg i hodet. Han ba meg jo følge med at den holdt seg på plass, og det har den altså ikke gjort. Noen som vet om det har noe å si om dem flytter på seg?? Hei, jeg har selv p-stav og legen min sa ingenting om at jeg skulle følge med at den holdt seg på plass eller ikke. Men min har flyttet seg bittelittegranne Tror virkelig ikke det har noe å si, den sender ut hormonene like vel. Om du er usikker ville jeg ringt legen. Jeg tenker sånn at kroppen reagerer på at det er noe fremmed i kroppen, og 'kapsler' det inn i vev osv, kan hende det er det som har skjedd med deg. Tror i alle fall ikke det er noe å bekymre seg over:)
eleit Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg ser liksom ikke for meg at det kan ha noe å si i forhold til hormonene jeg heller.. I såfall hadde jeg vært kjapt ute med å ringe legen, for å bli gravid er ikke aktuelt Orker i alle fall ikke å stresse med dem. kan jo høre med legen for sikkerhets skyld neste gang jeg skal dit
Involvert Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg ser liksom ikke for meg at det kan ha noe å si i forhold til hormonene jeg heller.. I såfall hadde jeg vært kjapt ute med å ringe legen, for å bli gravid er ikke aktuelt Orker i alle fall ikke å stresse med dem. kan jo høre med legen for sikkerhets skyld neste gang jeg skal dit Det tror jeg er lurt! Men jeg tror faktisk ikke det er noe å bekymre seg for altså. Hvis den flytter seg -mer- så ville jeg nok kanskje blitt litt betenkt.. Men det er jo for så vidt vanlig at fremmedlegmer i kroppen vandrer Lykke til like vel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå