Gjest prikk Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Litt uventet har jeg fått mulighet til å ta 2-3 ukers ferie i september/oktober og har lyst til å reise, men er usedvanlig tom for ideer. Klarer sannsynligvis ikke få noen med meg på en slik impulsreise, så belager meg på å reise alene. Har reist alene tidligere, bl.a i Sørøst Asia. Har noen kriterier for turen: -det skal være til et sted varmere enn Norge -jeg er mest for å oppleve ting og reiser helst backpacker stil -flyturen til destinasjojnen skal kunne betales med bonuspoeng innenfor Staralliance gruppen Kom med tips!!!
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Litt uventet har jeg fått mulighet til å ta 2-3 ukers ferie i september/oktober og har lyst til å reise, men er usedvanlig tom for ideer. Klarer sannsynligvis ikke få noen med meg på en slik impulsreise, så belager meg på å reise alene. Har reist alene tidligere, bl.a i Sørøst Asia. Har noen kriterier for turen: -det skal være til et sted varmere enn Norge -jeg er mest for å oppleve ting og reiser helst backpacker stil -flyturen til destinasjojnen skal kunne betales med bonuspoeng innenfor Staralliance gruppen Kom med tips!!! Jeg synes Playa del Carmen i Mexico er helt fantastisk! Utrolige, kritthvite karibiske strender, nærhet til Cancun (der det er livlig uteliv og bra shopping), mange spennende utfluktsmuligheter (Tulum, en mayaby ved stranden, Chichen Itza som regnes som et av verdens syv nye underverker, øya Cozumel etc.) har reist endel, og er bl.a glad i Thailand, Australia og India også, men Mexico er kanskje noe av det aller beste jeg har vært på. Ellers er det jo mange fantastiske destinasjoner i Asia, da (dette med bonuspeoengene er jeg ikke sikker på altså.)
Xtend Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 -flyturen til destinasjojnen skal kunne betales med bonuspoeng innenfor Staralliance gruppen Kom med tips!!! Litt greit å vite hvor mange bonuspoeng du har eller kan bruke.
Gjest prikk Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Litt greit å vite hvor mange bonuspoeng du har eller kan bruke. Tror jeg har nok til å komme meg rundt der jeg vil og litt til har litt i overkant av 200.000
Xtend Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Du har ihvertfall mer enn nok poeng. Hadde personlig tatt en tur til New Zealand og loffet rundt på Nordøya noen uker. Forestiller meg at våren og sommeren er helt fantastisk på New Zealand. Sørøstasia blir jeg aldri lei, og benytter enhver mulighet til å reise rundt i regionen. Thailand, Vietnam, Kambodsja, Laos og Malaysia er land jeg liker meg godt i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå