Gå til innhold

En fair ting å si?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har vært sammen i maaange år.. De siste årene har jeg lagt på meg en del, blitt slapp med trening og kosthold! Pappaen min har hatt hjertetrøbbel et par ganger. Samboeren min har begynt å kommentere at jeg bør passe meg, og ta vare på meg selv. Ikke fordi han ikke liker meg som jeg er, men fordi han gjerne vil beholde meg så lenge som mulig, og tenker da på hjerteproblemene hans og er redd jeg skal få de samme problemene! Er det en fair ting å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det synes jeg.

Takk :) Mener det innerst inne selv også, men sårer liksom litt likevel. Egentlig teit å tenkte det, når han sier det for mitt eget beste!

Skrevet

Det er vel det, men skjønner også at du tar deg nær av det. Det er vel sånn vi jenter er :)

:klemmer:

Gjest strykebrett
Skrevet
Takk :) Mener det innerst inne selv også, men sårer liksom litt likevel. Egentlig teit å tenkte det, når han sier det for mitt eget beste!

Jepps, han vil jo ha deg så lenge som mulig. Det at han tar opp et såpass ømtålelig tema i stedet for å feie det under teppet synes jeg er en kjempegod egenskap.

Skrevet
Jepps, han vil jo ha deg så lenge som mulig. Det at han tar opp et såpass ømtålelig tema i stedet for å feie det under teppet synes jeg er en kjempegod egenskap.

Den vinkelen har jeg ikke sett på det fra før :) KG hjelper til å åpne øynene noen ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...