Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg og samboeren har vært sammen i maaange år.. De siste årene har jeg lagt på meg en del, blitt slapp med trening og kosthold! Pappaen min har hatt hjertetrøbbel et par ganger. Samboeren min har begynt å kommentere at jeg bør passe meg, og ta vare på meg selv. Ikke fordi han ikke liker meg som jeg er, men fordi han gjerne vil beholde meg så lenge som mulig, og tenker da på hjerteproblemene hans og er redd jeg skal få de samme problemene! Er det en fair ting å si?
Gjest ts Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Ja, det synes jeg. Takk Mener det innerst inne selv også, men sårer liksom litt likevel. Egentlig teit å tenkte det, når han sier det for mitt eget beste!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Det er vel det, men skjønner også at du tar deg nær av det. Det er vel sånn vi jenter er
Gjest strykebrett Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Takk Mener det innerst inne selv også, men sårer liksom litt likevel. Egentlig teit å tenkte det, når han sier det for mitt eget beste! Jepps, han vil jo ha deg så lenge som mulig. Det at han tar opp et såpass ømtålelig tema i stedet for å feie det under teppet synes jeg er en kjempegod egenskap.
Gjest ts Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jepps, han vil jo ha deg så lenge som mulig. Det at han tar opp et såpass ømtålelig tema i stedet for å feie det under teppet synes jeg er en kjempegod egenskap. Den vinkelen har jeg ikke sett på det fra før KG hjelper til å åpne øynene noen ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå