Gjest "Heidi" Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Situasjonen er den at jeg skal ta ut tampongen men finner ingen tråd. Og da blir jeg usikker på om den allerede er tatt ut eller om den fortsatt er i meg... J... irriterende! Noen som har tips/råd? Har hendt meg et par ganger nå...
BlackAcid Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Situasjonen er den at jeg skal ta ut tampongen men finner ingen tråd. Og da blir jeg usikker på om den allerede er tatt ut eller om den fortsatt er i meg... J... irriterende! Noen som har tips/råd? Har hendt meg et par ganger nå... haha.. du får ta med en notisblokk, så tegner du en tampong når du setter en inn.. Så fargelegger du den når du tar den ut.. Da vet du om du har tatt den ut eller ikke.. Herlig innlegg btw.. Drog litt på smilebåndet.. Rom for mange gode kommentarer og forslag her.. Gleder meg til å se andres forslag...
Gjest "Heidi" Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 haha.. du får ta med en notisblokk, så tegner du en tampong når du setter en inn.. Så fargelegger du den når du tar den ut.. Da vet du om du har tatt den ut eller ikke.. Herlig innlegg btw.. Drog litt på smilebåndet.. Rom for mange gode kommentarer og forslag her.. Gleder meg til å se andres forslag... Ha ha ha... Genialt! Dette minner meg litt om barnehagen, hvor belønningen blir å fargelegge...
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Jeg finner det også merkelig at folk kan "rote bort" ting oppi der... det være seg tamponger eller kondomer. Men ettersom jeg har lest flere slike tråder har jeg skjønt at det faktisk kan skje. Sett deg på huk på gulvet og putt fingrene oppi. Om det ligger en tampong der (eller den sokken du manglet etter vask.) Så erdet bare å fiske den ut. Det er begrenset hvor langt inn/oppi/mellom der inne den kan komme. På tross av hva enkelte menn her inne har uttalt om slappe ***** og dovrehallen. Lykke til i jakten!
BlackAcid Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Ha ha ha... Genialt! Dette minner meg litt om barnehagen, hvor belønningen blir å fargelegge... Det er viktig å belønne seg selv når man har vert flink..
LukaFrost Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Eh... Du kjenner da om tampongen er der eller ikke når du kjenner etter med en finger? Det er da ikke sååå romslig der!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Du får sende inn letemannskap... eller etterlysning i lokalavisa...med finnerlønn!!!
superlady Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 eh... en gang så kunne jeg ikke huske om jeg hadde tatt den ut eller ikke, men kunne som deg ikke finne den igjen. Dro til legen jeg da. Fikk da beskjed om der var det ingenting og det er det mest sannsynlig ikke hos deg heller, men jeg ville seriøst sjekket det ut. Ikke sunt å vandre rundt med tampong i all evighet.
Gjest Eurodice Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 eh... en gang så kunne jeg ikke huske om jeg hadde tatt den ut eller ikke, men kunne som deg ikke finne den igjen. Dro til legen jeg da. Fikk da beskjed om der var det ingenting og det er det mest sannsynlig ikke hos deg heller, men jeg ville seriøst sjekket det ut. Ikke sunt å vandre rundt med tampong i all evighet. Hvor uvitende går det an å være? Tror du skjeden er et bunnløst gap og at tampongen vandrer oppover i kroppen?
superlady Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Hvor uvitende går det an å være? Tror du skjeden er et bunnløst gap og at tampongen vandrer oppover i kroppen? ja, jeg tror skjeden er et bunnløst gap med tilsvarende krefter som et svart hull og at alt som kommer inn der blir sugd opp og aldri kommer ut... neida, men jeg tenkte at bedre føre var osv og synes det er litt merkelig at du kaller meg uvitende for det (og ja, jeg dømmer deg faktisk også nå).
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Jeg klarte en gang - ja, faktisk - å putte i en tampong til. Bruker ikke tampong hele tiden og dermed klarte jeg det skikkelig fjortis-teite-opplegget. Og jeg merket det faktisk ikke før det begynte å lukte og så begynte jeg å tenke "det er vel ikke mulig at..." og joda. Følte meg utrolig teit og veldig glad for at det ikk bra. Det hadde gått kanskje tre dgaer. Fikk tak i den ved å sitte på huk og sprike maks og klarte å fiske den ut med en neglefil. Nei, jeg er ingen teit fjortis, men en voksen som har hatt mensen i 20 år...minst. Så joda, det går an - jeg trodde aldri det skulle skje.
Gjest Eurodice Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 ja, jeg tror skjeden er et bunnløst gap med tilsvarende krefter som et svart hull og at alt som kommer inn der blir sugd opp og aldri kommer ut... neida, men jeg tenkte at bedre føre var osv og synes det er litt merkelig at du kaller meg uvitende for det (og ja, jeg dømmer deg faktisk også nå). Jeg mente ikke å være slem, kan du skjønne :-). Det var bare ment som en spøk, men jeg brukte kanskje en feil smiley.
superlady Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 Jeg mente ikke å være slem, kan du skjønne :-). Det var bare ment som en spøk, men jeg brukte kanskje en feil smiley. Jeg er nok også litt overfølsom... bare ikke når det gjelder tamponger...
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 Jeg klarte en gang - ja, faktisk - å putte i en tampong til. Bruker ikke tampong hele tiden og dermed klarte jeg det skikkelig fjortis-teite-opplegget. Og jeg merket det faktisk ikke før det begynte å lukte og så begynte jeg å tenke "det er vel ikke mulig at..." og joda. Følte meg utrolig teit og veldig glad for at det ikk bra. Det hadde gått kanskje tre dgaer. Fikk tak i den ved å sitte på huk og sprike maks og klarte å fiske den ut med en neglefil. Nei, jeg er ingen teit fjortis, men en voksen som har hatt mensen i 20 år...minst. Så joda, det går an - jeg trodde aldri det skulle skje. WTF!? Jeg håper jeg feiltolket deg når jeg lurer på om du går med tamponger i tre dager!?
kaprifolen Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 Hehe, fantastisk tråd! :D Sett deg på huk, og er du i tvil, putt et speil på gulvet!
Vitamina Skrevet 13. august 2009 #17 Skrevet 13. august 2009 Halloen jenter! Opp med fingeren og sjekk da vel, for eks i dusjen! Det er ikke mye plass der, en pekefinger og du er i bånn. Trenger vel ikke gå til legen for å sjekke om det ligger noe der. sorry at jeg ler, men det lille hulrommet der er vel ikke noe problem å ha kontroll på.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #18 Skrevet 13. august 2009 WTF!? Jeg håper jeg feiltolket deg når jeg lurer på om du går med tamponger i tre dager!? Gikk det an å misforstå at det kun var den gjenglemte tampongen som ble i skjeden i tre dager?
Gjest "Heidi" Skrevet 14. august 2009 #19 Skrevet 14. august 2009 Takk for gode råd Jeg har plukket og gravd, og finner ingen tråd. Litt lettet, samtidig som jeg undrer på om jeg gravde dypt nok...!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #20 Skrevet 15. august 2009 Takk for gode råd Jeg har plukket og gravd, og finner ingen tråd. Litt lettet, samtidig som jeg undrer på om jeg gravde dypt nok...!!! Vet du ikke hvor dyp du er? Jeg synes alle jenter burde, fra tid til annen, stikke fingeren helt inn i seg når de onanerer - det er deilig og så vet man hvor dyp og trang man er. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå