Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Del Skrevet 13. august 2009 hei, Jeg skal ta bergenstesten, og lurer på om noen her kan fortelle meg litt om den. Hvor vanskelig er den, er den lett og bestå etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemul Skrevet 13. august 2009 #2 Del Skrevet 13. august 2009 hei, Jeg skal ta bergenstesten, og lurer på om noen her kan fortelle meg litt om den. Hvor vanskelig er den, er den lett og bestå etc. Hva er det? Har aldri hørt om det før :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Del Skrevet 13. august 2009 hehe- den er kjeeeempevanskelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #4 Del Skrevet 14. august 2009 bergenstesten er en akademisk norsk test for utenlandske studenter som vil studere ved norske universiteter. Vet ikke hvor vanskelig den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 14. august 2009 #5 Del Skrevet 14. august 2009 hei, Jeg skal ta bergenstesten, og lurer på om noen her kan fortelle meg litt om den. Hvor vanskelig er den, er den lett og bestå etc. Hvis du har basiskunnskaper fra kurs eller annen undervisning, i tillegg til språkferdigheter som gjør deg i stand til å lese en kvalitetsavis (som for eksempel Aftenposten), og dersom du klarer å henge med i en samtale som går litt dypere enn været og dagligdagse temaer, har du ingenting å være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #6 Del Skrevet 15. august 2009 Takk for svar. Ja, jeg har nok basis kunnskaper i norsk, men dybde.... er litt redd for det. Vet du hvor jeg kan finne eksempel på denne testen. Har lett over hele nettet, google, kvasir etc. Men har ikke funnet noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 20. august 2009 #7 Del Skrevet 20. august 2009 Hei. Jeg fant http://www.fu.no/default.asp?avd=231&nyh=5344 Her finner du informasjon om testen. Jeg ser at du kan bestille eksempelmaterieller hvis du ser Øvingsmateriell linken. Skriver du bergenstest i Google, får du masse sider som kan være relevante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #8 Del Skrevet 21. august 2009 heisann, Jeg har sett de sidene som du viser til her, men det jeg er mere ute etter er et eksemplar av testen, uten aa betale 200 kroner. og det klarer jeg ikke aa finne. jeg har brukt baade google og kvasir for aa lete etter eksempel paa hvordan testen ser ut, saa om du klarer aa finne det for meg, vil jeg vaere veldig takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 21. august 2009 #9 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg vet ikke om det er mulig å finne gratis eksempel på Internett. Det er en god ide å betale 200 NOK og kjøpe test og øve deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #10 Del Skrevet 21. august 2009 vil helslt slippe, er blakk student skjoenner du. Har du tatt denne testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 21. august 2009 #11 Del Skrevet 21. august 2009 Nei. Gikk du på norskkurs? Kanskje læreren din kan hjelpe deg og finne eksamensoppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå