Gå til innhold

NoAngel's komiskkostbare bryllupsdagbok


NoAngel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dropper herved alt av brude piker og folovere :P da mine venninner bare furter over mine valg... hurra for drama og intriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj av meg.. For noen hyggelige forlovere/brudepiker du har da? Det er da din og forlovedens dag, ingen andres! Dere gifter dere for dere, ingen andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. fikk høre av hun ene at hun var sååå skuffa over meg siden jeg ikke ville ha henne!!

men hun sa til andre at hun var glad for at hun slapp... skikkelig kjipe greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dropper herved alt av brude piker og folovere :P da mine venninner bare furter over mine valg... hurra for drama og intriger.

:overrasket: Er det mulig? Uff, så kjedelig :klemmer:

Er det flere av dine venninner som regner med å bli forlover da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja :fnise:

Dette er ditt bryllup og da må du velge den du selv vil ha til forlover, uten å tenke på at andre blir sur av den grunn.

Håper venninnene dine forstår at du ikke kan ha alle til forlover, men at de er gode venner likevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

holder på å fylle ut papirer for prøving av ekteskapet. må gifte oss sånn poff plutselig liksom.. pga lover og regler ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

holder på å fylle ut papirer for prøving av ekteskapet. må gifte oss sånn poff plutselig liksom.. pga lover og regler ...

Hæ? Hva skjer?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så rart. Trodde du var typen til grønn alvekjole med slør og brokade, jeg.

Venner finner du ut hvem er gjennom livets prøvelser. De må for all del ikke forveksles med kjente det er hyggelig å omgås. Da er det lett å gå på smell etter smell, akkurat som ei sånn der remse med kinaputter. :opplyser:

PS

Faen, faen, faen! Nå trodde jeg at jeg svarte i den andre NoAnger komikortbane-tråden... Jaja... :nigo:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er da hjertelig velkommen inn hit og kamikatten min :D

alvekjole ja.. nuvel.. vi får nå se !!

BEE:D

jeg er ikke sikker. vi jobber med saken med å finne ut av papirer og div, så skal vi se hva vi får til!

jeg skal si ifra nåe vi vet noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nå er datoen satt ser jeg :nigo:

:jepp:

Hun gadd visst ikke gifte seg samme dag som meg likevell :fnise:

Nå må du fortelle litt mer detajert om planene, NoAngel. Blir det bare dere + forlovere nå, også fest med venner i sommer?

Funnet ut forlover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...