mia83 Skrevet 26. august 2009 #81 Del Skrevet 26. august 2009 jepp. søk etter det på youtube haha hysterisk morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. september 2009 #82 Del Skrevet 3. september 2009 Hvordan går søket etter danselærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. september 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 3. september 2009 har ikke funnet noen :O men har jo god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. september 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 7. september 2009 dropper herved alt av brude piker og folovere da mine venninner bare furter over mine valg... hurra for drama og intriger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theosin Skrevet 7. september 2009 #85 Del Skrevet 7. september 2009 Fysj av meg.. For noen hyggelige forlovere/brudepiker du har da? Det er da din og forlovedens dag, ingen andres! Dere gifter dere for dere, ingen andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. september 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 7. september 2009 uff. fikk høre av hun ene at hun var sååå skuffa over meg siden jeg ikke ville ha henne!! men hun sa til andre at hun var glad for at hun slapp... skikkelig kjipe greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. september 2009 #87 Del Skrevet 8. september 2009 dropper herved alt av brude piker og folovere da mine venninner bare furter over mine valg... hurra for drama og intriger. Er det mulig? Uff, så kjedelig Er det flere av dine venninner som regner med å bli forlover da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. september 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 8. september 2009 tydeligvis alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. september 2009 #89 Del Skrevet 9. september 2009 Såpass ja Dette er ditt bryllup og da må du velge den du selv vil ha til forlover, uten å tenke på at andre blir sur av den grunn. Håper venninnene dine forstår at du ikke kan ha alle til forlover, men at de er gode venner likevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. september 2009 #90 Del Skrevet 13. september 2009 Huff så kjipt! Det kan ikke være mye koselig... Håper de tar til fornuft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. september 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 22. september 2009 :sjokkert: :sjokkert: holder på å fylle ut papirer for prøving av ekteskapet. må gifte oss sånn poff plutselig liksom.. pga lover og regler ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. september 2009 #92 Del Skrevet 30. september 2009 :sjokkert: :sjokkert: holder på å fylle ut papirer for prøving av ekteskapet. må gifte oss sånn poff plutselig liksom.. pga lover og regler ... Hæ? Hva skjer?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 1. oktober 2009 import vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 2. oktober 2009 #94 Del Skrevet 2. oktober 2009 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 2. oktober 2009 han er fra england Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 2. oktober 2009 #96 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ahaaa...når er bryllupsdatoen satt til nå, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. oktober 2009 #97 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Så rart. Trodde du var typen til grønn alvekjole med slør og brokade, jeg. Venner finner du ut hvem er gjennom livets prøvelser. De må for all del ikke forveksles med kjente det er hyggelig å omgås. Da er det lett å gå på smell etter smell, akkurat som ei sånn der remse med kinaputter. PS Faen, faen, faen! Nå trodde jeg at jeg svarte i den andre NoAnger komikortbane-tråden... Jaja... Endret 2. oktober 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 2. oktober 2009 du er da hjertelig velkommen inn hit og kamikatten min :D alvekjole ja.. nuvel.. vi får nå se !! BEE:D jeg er ikke sikker. vi jobber med saken med å finne ut av papirer og div, så skal vi se hva vi får til! jeg skal si ifra nåe vi vet noe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. oktober 2009 #99 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå er datoen satt ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. oktober 2009 #100 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå er datoen satt ser jeg Hun gadd visst ikke gifte seg samme dag som meg likevell Nå må du fortelle litt mer detajert om planene, NoAngel. Blir det bare dere + forlovere nå, også fest med venner i sommer? Funnet ut forlover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå