Gå til innhold

Rinoa's eventyr


Chord

Anbefalte innlegg

Ny dagbok, ny start, nye muligheter. Har hatt dagbok her før, men mye har skjedd siden det. Tror jeg har forandret meg litt siden det, så da kan man vel få en ny start? Er en stund siden jeg sletta den gamle og var aktiv her. På en annen side har jeg vel aldri vært superaktiv akkurat, så hvis ingen husker meg, så skjønner jeg det veldig godt :)

For å presentere meg selv; jeg er 23 år, jobber og er for tiden singel. Ja, grøss. Ble faktisk singel i dag, etter 9 mnd med lykke. Hvorfor? Vel, vi hadde ikke så sterke følelser for hverandre at vi så noe fremtid sammen, så man kan si at vi kun strødde sement rundt fotene på hverandre. Vi avslutta ivertfall on good terms, og jeg håper virkelig vi kan fortsette å være så gode venner som vi har vært siden vi møttes.

Har bestilt frisørtime i morgen og har tenkt å skaffe meg en kjempeflott break-up frisyre. Ja, for det er vel ingen som påstår at man ikke kan kose seg når man er i en sånn situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Da har jeg vært på dagstur ut av byen sammen med en venn av meg. Jeg driver og skriver sanger og synger, og denne vennen min spiller gitar, så han har hjulpet meg med å spille gitar og spille inn noen av sangene mine. Jeg har laget tekst og melodi selv, men har ikke peiling på noter, akkorder og kan ikke spille noen instrumenter, så jeg er svært takknemmelig for at får hjelp av han. Er så deilig å høre mine egne sanger :)

Men i dag har vi altså bare tatt oss en koselig kjøretur. Tror jeg trengte det. Denne hjertesorgen har tatt sin del av energien i meg. Hver gang jeg sover, drømmer jeg om han. Hver gang jeg er ute og kjører, ser jeg etter bilen hans. Jeg tenker altfor ofte på minnene våre, på ansiktet hans, på ting han sa, og på ting han kanskje gjør nå. Så en kjøretur gjorde godt. Kunne få litt pause fra hjertesorgen, selv om den fulgte meg ganske godt.

I dag har det regnet ganske mye. Men vi har hatt en knallfin sommer med nesten bare sol, så jeg skal ikke klage. Har arbeid i morgen og på onsdag, og så tenkte jeg kanskje jeg skulle ta meg en fjelltur på tirsdagen. Høres ikke det godt ut, så vet ikke jeg

Heihei :goodbye:

Tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor i dagboka di jeg :)

Hvor i landet holder du til?

Åh, så koselig! Det setter jeg stor pris på :)

Jeg bor i Nordland. Enn du?

:klemmer: til alle som er innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Trondheim jeg :)

:klemmer: Er dumt å ikke klare å få en person ut av tankene ja, den eneste trøsten er vel at tiden leger alle sår. Til en viss grad ihvertfall :)

Hvilken sjanger innen musikk er det du holder deg innenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Trondheim jeg :)

:klemmer: Er dumt å ikke klare å få en person ut av tankene ja, den eneste trøsten er vel at tiden leger alle sår. Til en viss grad ihvertfall :)

Hvilken sjanger innen musikk er det du holder deg innenfor?

Bartebyen ja :) Trives? Studerer du eller?

Er nok mest innom pop-sjangeren tror jeg. Nå for tiden blir det mest ballader, men jeg elsker å variere. Og som den smilende og positive jenta jeg er (bruker å være ivertfall), så blir det også noen feel-good sanger :)

----

Gikk av vakt i morges (døgnvakt), og selv om jeg har sovet i hele natt, så er jeg skikkelig trøtt nå. Det var meningen at jeg skulle på tur i dag, men jeg får ta det etter jeg har sovet litt. En drømmefri søvn, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bartebyen ja :) Trives? Studerer du eller?

Er nok mest innom pop-sjangeren tror jeg. Nå for tiden blir det mest ballader, men jeg elsker å variere. Og som den smilende og positive jenta jeg er (bruker å være ivertfall), så blir det også noen feel-good sanger :)

----

Gikk av vakt i morges (døgnvakt), og selv om jeg har sovet i hele natt, så er jeg skikkelig trøtt nå. Det var meningen at jeg skulle på tur i dag, men jeg får ta det etter jeg har sovet litt. En drømmefri søvn, håper jeg.

Jeg studerer der ja :) Er opprinnelig fra østlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Endelig en dag med oppholdsvær! Har vært så mye regn nå i det siste, håper det er over nå!

Nå skal jeg ikke på jobb før helga kommer, og da har jeg hatt fri nesten 2 uker. Har vært utrolig deilig! Og i dag er det akkurat en måned igjen til bursdagen min. Ikke noe stor dag, men det er jo koselig. Skal faktisk være på jobb den dagen, og det blir faktisk veldig bra!

I dag har jeg egentlig korøvelse, men jeg sliter litt med nevnte brudd for tiden. Jeg har aldri sett motivasjonen min så langt nede. Under øvelsene sitter jeg bare der og er kun fysisk tilstede, ikke mentalt. Klarer liksom ikke å finne den gleden jeg hadde. Det har sine naturlige årsaker. Jeg må bare fokusere på mulige løsninger istedet for problemet. Men hva pokker skulle det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Snakker om egodag! I går bestilte jeg time på den lokale spa-avdelinga, tenkte jeg bare skulle vokse øyebrynene i dag. Kom dit og ble ganske fornøyd med resultatet.

Men så kunne kvinnen fortelle meg at det hadde vært en mann innom og fått ordna litt mer behandling til meg, samt en gave som jeg skulle få. Oookei.. Jeg skjønte hvem det var. Den gitaristen jeg såvidt har nevnt her. Han er truende til det! Han hadde da ordna full fotbehandling til meg, samt et gavekort på 1000 kroner der borte. Så nå sitter jeg med glade føtter, fikset øyebryn og taco på dagens meny (som jeg skal lage selv). Selv om at denne gitaristen min er gal i topplokket, så er jeg evig takknemmelig. Bare tenk på det jeg kan gjøre for gavekortet! :filer:

Resten av dagen skal gå til avslapping. Skal jobbe i hele helga, så det er bare å nyte siste fridagen mens jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...