Gå til innhold

Ditt favorittbrettspill er....:

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Geni og TP - Jeg liker spill man får kunnskap av!

Hvordan ellers kan jeg vite at Norge bruker 14 millioner i året på avføringsmiddel!?..(Ha med å....eh...begynne å spise.???)

Clea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TP og Scrabble :)

Liker utfordringen pluss at det er kjempemoro og spille sammen med venner :D

Gjest Atacand
Skrevet

Jeg vil si at Passport og Ludo er våre favoritter.Hva er Settlers?

Vi liker spill vi kan teste kunnskapene våre mest.

hilsen

Atacand

Skrevet

Liker Risk og Backgammon best.

Passport, er det det der skal svare på 5 spørsmål fra et land i et kontinet + gjette på ett flagg??

Er det kort så er Mattis favoritten!!

Skrevet

Nå i den lyse årstid blir det ikke mye spilling, men når mørketiden senker seg over Finnmark, finner vifrem brettspill og rødvin... to siste års favoritt var PASSPORT, den blir nok mye av det i vinter og...også skal eg kjøpe etpar nye spill tenker eg. PÅ hytta blir det yatzy og gruble+ litt ludo.Koselig m spill!

Gjest Brunhilde
Skrevet

TP, Geni og Scrabble... Er egentlig ikke glad i spill, men disse tre er OK å spille...

Skrevet
Jeg vil si at Passport og Ludo er våre favoritter.Hva er Settlers?

Vi liker spill vi kan teste kunnskapene våre mest.

hilsen

Atacand

Her kan du lese mer om Settlers:

> Settlers fra Catan

(Det finnes også flere påbyggingssett til spillet.) :)

Skrevet

- Pictionary

- Cluedo

- TP

- Scrabble

...er mine favoritter.

Skrevet

Favorittene er Sequence, TP og Risk. Ellers går det kanskje mest i kortspill og da spesielt Amerikaner evt Rømmi.

Skrevet

Her blir man bedt om å nevne sitt favorittspill, og så ramser folk opp nesten alt hva de spiller.

Joda, jeg spiller både Backgammon, sjakk, geni m.m. Men favorittspillet er Trivial Pursuit.

Dette fordi det gir meg intelektuelle utfordringer, og jeg føler jeg har noe å lære av det. Samtidig som det er sosialt!

Skrevet

Jeg liker:

- TP

- Geni

- Gruble

- Fantasi

- Monopol eller Millionær

Skrevet

Definitivt Monopol :)

Men liker og godt Geni, Trivial Pursuit, og så har vi våre loka da, Sandnesspillet og Stavangerspillet. Liker de og jeg :)

Skrevet

Hmmm... kanskje Twilight Imperium? Fordi science fiction brettspill er moro...

eller Risk... litt lei av det kanskje, men det er en favoritt allikevel...

KJøpte nettopp Gladiatorna på tilbud og det var visst kjempemorsomt..

Har lyst på flere brettspill, det finnes så tusen mange av dem at jeg ikke vet hvor jeg skal starte:)

Skrevet

Roborally! :D Noen som har spilt det? Helt genialt spill, men finnes dessverre ikke i Norge, og har gått ut av produksjon nå. Ellers liker jeg godt fantasi og monopol.

Spilte en gang noe som het "Visionary" (tror jeg). Da skulle man bygge ting med klosser med bind for øynene (de andre spillerne på laget skulle si hvordan man skulle bygge). Dette spillet har jeg aldri sett i noen butikk.. noen som vet hvor de selger det?! Husker det var ganske artig. :roll:

Jeg husker også det spillet. Tror vi hadde det en gang, men aner ikke hvor det har blitt av :roll: Det var et morsomt spill.

Skrevet

Å! Det visste jeg ikke... Takk skal du ha :)

Skrevet

Jeg bare digger trivial pursuit(tp) Det er kjempe morsomt. Pleier å spille det sammen med et vennepar. Jentene mot guttene. Vi vinner alltid.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Malarkey - lærerikt og gøy.

Ellers spiller jeg mer enn gjerne poker, ikke bare fordi jeg er rimelig dreven, men og fordi det selvfølgelig er gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...