Fuchia Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Ja, nå har det seg sånn at jeg har to flotte barn, men jeg føler meg som en "fille-rye".. Puppene er som tomme sokker, og magen og låra er bare *urk*. Jeg har lest litt på nett, ang puppefiksing og retting på div områder. Men ettersom jeg forstår, så er det ikke bare å gå å "handle" denne varen på en klinikk, for de har bare ca 650 "operasjoner" i året. Og de tar de som trenger det "mest". Og jeg er ikke en av de som trenger det mest, men skulle gjerne vært der en tur. Noen andre som har rettet på kroppen sin, og hvordan opplever du tiden etterpå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå