Gjest jenta18 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg kjørte hjem den 28 juli.. da var jeg på pille nummer 12 av min første brett av denne pakningen.. da hadde jeg p-pillene mine i tre-esken min, i den esken hadde jeg papp pakningen med to brett inni, og det brette jeg er på lå inni en sånn papp hylse som følger med marvelon p-piller… Problemet er, veska mi var åpen, så det kan ha kommet direkte sollys på selve tre-esken jeg hadde pillene i, (jeg husker ikke helt, men hadde en genser over tre-esken også). Turen tok ikke lenger enn 20-30 min… så ja.. også hadde jeg dem oppi en tre-boks med sånn skyvelokk, så ja, solskinn kan ikke trenge igjennom tre?… pluss at inni tre boksen, så hadde jeg den papp pakningen som to brett ligger i også det brette jeg driver på ligger i sånn hylse som følger med marvelon p-piller… og tempraturen oppå boksen når jeg kom hjem var 24-25 grader.. Kan dette ha skadet pillene? noen erfaringer? vet mange har med pillene sine overalt, dette gjelder vel også i en vaaarm bil?? hmm.. vet ikke om mine kan brukes lenger, så håper på svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå