Gå til innhold

En horete 18-åring.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hun er selvsagt bare ET DYR! Hva med å invitere henne til hesteslippet i Sikkilsdalen til våren?

Faen du er kvalm. Pell deg ut fra kvinneguiden, vi liker ikke sånne som deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er interessant at i 90% av tilfellene jeg ser eller hører av en person som kaller en annen person hore, er det en kvinne/jente som kaller en annen kvinne/jente det. Slår et slag for likestilling og holder sammen, skjønner jeg.

Det har noe med at menn ikke tør, det er ikke sosialt akseptert. Afro-amerikanere er også i sin fulle rett til å kalle hverandre "nigga", mens det regnes som nedverdigende om en amerikaner av annen etnisitet gjør det samme.

Når det er sagt, så har undertrykte grupper (kvinner og folk av annen avstamming enn europeisk) alltid vært flinke til å ta i bruk skjellsord om seg selv; bitch, nigga, slut.

Hvite menn har aldri hatt dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva folk legger i begrepet HORETE, om en 18 åring som suger 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18 menn i et bursdagsselskap ikke kan anses horete. Hun sugde jo flere menn på "1 time" enn de fleste kvinner suger hele livet jo. Hvorfor sugde hun forresten akkurat 18 menn, var det fordi hun fylte 18 år? Tenk når hun fyller 35 år, da blir det mye suging. Mer horete enn hun er går det ikke ann å være. :fnise:

Oooooog takk til deg, kristian82.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen du er kvalm. Pell deg ut fra kvinneguiden, vi liker ikke sånne som deg her.

Dette viser at hun har flere dyrevenner også.Lykke til i 19-årslaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være med på at dette var en dum ting å gjøre, spesielt siden hun sikkert ligger med en fylleangst vi andre forhåpentligvis bare kan ha mareritt om for øyeblikket, og at det der er en løs og vel, teit/barnslig måte å markere at hun er fri (spesielt til 18-årsdagen, "sengelappen" som gjorde henne fri til dette fikk hun jo for to år siden), men jeg syns folk er litt bastante når de uttaler seg.

I dette tilfellet er jeg med på at det var en litt horete, løs oppførsel. Men ikke av den enkle grunn at hun sugde 18 stykker på en kveld. Ta eksempelet med en voksen kvinne, sikker på sin egen seksualitet og særs frigjort, deltar på en diger orgie, og ender den kvelden med å suge en rundt 18 stk, slikke 7, og ha minst 20 forskjellige tunger/fingre/pikker i fitta. Her er det ett bevisst, mest sannsynlig gjennomtenkt, valg. Da vil jeg ikke si det er horete. Å si at alle som suger 18stk er horete blir litt for bastant, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud hvor mange som dømmer her!

Dette er nok en sterk og tøff kvinne som utforsker sin egen individualitet og seksualitet nå som hun selv er ansvarlig for sitt eget liv.

Kvinner er ikke horer bare fordi de gjør som de selv vil og ikke ønsker å leve etter kravene til misunnlige mannfolk som ikke takler uavhengige, sterke, tøffe og individuelle kvinner som er sikre på sin egen seksualitet!

Dette kan umulig være en sterk og tøff kvinne, alt tyder på at hun er ei usikker, svak jente som ikke har noen form for selvsikkerhet! Hun er villig til å suge 18 gutter for å få "status i gjengen" og DET etter å ha drukket alt for mye alkohol! Synes rett og slett synd på henne som ikke vet bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan umulig være en sterk og tøff kvinne, alt tyder på at hun er ei usikker, svak jente som ikke har noen form for selvsikkerhet! Hun er villig til å suge 18 gutter for å få "status i gjengen" og DET etter å ha drukket alt for mye alkohol! Synes rett og slett synd på henne som ikke vet bedre..

Guttene er villig til å la seg suge rett etter kameraten, ikke mye bedre dømmekraft å spore der. Er også enig med Nienna, dersom man liker å suge flere på en gang eller liker som mann å være flere om en dame så er jo dette greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker unektelig litt grenseløst å gi seg til å suge kuk på alle mannfolk i selskapet. Men på den annen side, vi vet jo ikke noe om hverken jenta, vennene hennes eller forholdet til foreldrene. Det finnes jo vennekretser der folk knuller rundt og har seg med hverandre uten at noen legger så mye i det, og sånn sett, kanskje hun allerede hadde ligget med de som var tilstede en eller annen gang for moro skyld, men i det skjulte. Det er ikke helt ukjent at jenter som begynner å ha sex, har mange partnere, noe enhver som kikker på sex og samlivssidene her på forumet burde være kjent med.

Så kanskje dette har vært hennes opprør mot foreldrenes moral, og en demonstrasjon av at hun faktisk var noe helt annet enn den dydige piken de hadde tvunget henne til å fremstå som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si for deg om at ei jente har sex med 18, 40 eller 100 på en dag? Hvis hun vil det, hvorfor skal henne ikke få gjøre det?

Nå leser jeg på mange forum, og det er noe som går i gjen hele tiden. Folk klager på invandrere. De sier at de ser på norske jenter som horer. Selv har jeg aldri hørt noen av de si det selv, kun lest det, hva nordmenn sier om dem.

Men hvis det så er sant, hva så om de sier det? For nordmenn sier jo nøyaktige det samme selv. Og spesielt norske jenter sier det om andre norske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget med å definere henne som horete eller ikke. Poenget er vel at jenta har problemer, som hun bør få profesjonell hjelp til å løse. En slik oppførsel er jo et tydelig signal om at noe er galt, selv om det er utløst av alkohol. Sannsynligvis har hun hatt veldig strenge foreldre, pluss andre problemer. At alle de 18 mennene ble med på dette, er vel det mest tankevekkende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si for deg om at ei jente har sex med 18, 40 eller 100 på en dag? Hvis hun vil det, hvorfor skal henne ikke få gjøre det?

Nå leser jeg på mange forum, og det er noe som går i gjen hele tiden. Folk klager på invandrere. De sier at de ser på norske jenter som horer. Selv har jeg aldri hørt noen av de si det selv, kun lest det, hva nordmenn sier om dem.

Men hvis det så er sant, hva så om de sier det? For nordmenn sier jo nøyaktige det samme selv. Og spesielt norske jenter sier det om andre norske jenter.

Hun kan såklart ha sex med 18,49, og 100 stykk på en dag. Men da reserverer jeg meg retten til å syns at hun er horete, så kan hun syns at jeg f.eks. er kjedelig og konservativ - helt greit.

Noen innvandrere sier jo at norske jenter generelt er horete, det er jo feil, og er naturlignok noe helt annet enn at norske menn syns f.eks. at norske jenter som suger 18 menn på 1 dag er horete. Noen norske jenter er horete, men norske jenter generelt er ikke løsslupne og horete som noen innvandrere vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jente er ikke horete eller billig om hun suger alle de mannlige gjenstene i bursdagsselskapet sitt?

Så lenge hun ikke fikk betalt kan hun vel ikke vær hore kan hun vel? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier er jo et hån mot alle oppegående, selvstendige kvinner som reelt sett er sikker og trygg på sin egen seksualitet - hvor mange av de kjenner seg igjen i denne 18 åringen lissom.
Alle de andre løse kjerringene som påstår at de bare er frigjorte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen norske jenter er horete, men norske jenter generelt er ikke løsslupne og horete som noen innvandrere vil ha det til.

Det er vel avhengig av hva man sammenligner med og hva man definere som hor og horete.

Hor og horete er vel nå blitt et rimelig utvannet begrep. En definisjon som sto sterkt tidligere var at hor var å ha sex med noen man ikke var gift med. I følge en slik definisjon var både samboere og forlovede som hadde sex før de giftet seg horete. I følge en slik definisjon er det vel liten tvil om at de fleste jenter i dag er horete. En annen definisjon som fortsatt står sterkt er at hor er å ha sex mot betaling. Med denne definisjonen er hverken denne 18-åringen eller de fleste norke jenter horete.

Mange i dag bruker hor og horete om å ha sex med mange også selv om man ikke tar betaling. Da er selvfølgelig spørsmålet hvor mange man skal ha sex med før det blir hor. Her ser det ut som om folk definerer det ut fra en selv. Hvis man har sex med (vesentlig) flere enn en selv så er en horete mens en selv selvfølgelig ikke er det. Da vil selvfølgelig de med få antall partnere mene at de fleste andre er horete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_mann_*
Hva har det å si for deg om at ei jente har sex med 18, 40 eller 100 på en dag? Hvis hun vil det, hvorfor skal henne ikke få gjøre det?

For meg har det ingenting å si. Folk må få gjøre akkurat hva de vil, med hvem de vil, hvis det bare er frivillig. Men hvis jeg hadde møtt ei jente som hadde feiret 18-årsdagen sin med å suge 18 pikker, hadde jeg holdt meg langt unna. Uansett hvor full hun hadde vært viser det et syn på sex som er veldig forskjellig fra mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes synd på foreldrene hennes :fnise:

"Datteren din har sugd samtlige mannlige gjester i stuen din, herr Berlusconi". :sengekos:

Så stolt familien må være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...