Gjest LilleLady Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Verken jeg eller samboeren min er så veldig glad i å rydde og vaske, men vi tar oss sammen en gang i blant, og tar et skippertak. Nå er det en stund siden sist, og det ser ikke ut her.. Rotete og skittent. Jeg kunne ønske vi bare kunne fått det helt ryddig og rent, slik at vi kan starte på nytt og holde det ved like. Men slik det er nå, har vi verken tid eller energi til å ta tak i det. Er det noen som vet om en privat billig vaskehjelp som tar engangsoppdrag? Vi har liten leilighet, så vi kan betale opp til 500,- for jobben...
Grønt blad Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 (endret) Ikke privat, og sikkert ikke kjempebillig, men de jobber i alle fall hvitt. Citymaid holder til i noen av de store byene, og tar bl.a. engangsoppdrag. Jeg har ikke egen erfaring med dem. Du kan kanskje ta kontakt med dem? Gjennomsnittlig ca. pris på en 70-100 kvm bolig som har standard rengjøring hver 14.dag vil ligge på ca. kr. 690- 990 inkl mva pr. gang. Endret 12. august 2009 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Vanlig betaling for privat hjelp her jeg bor ligger nå på fra kr.125- pr time. Da er det ikke snakk om rydding, bare vasking, så ryddejobben må dere ta selv uansett. Ingen klarer å rydde i andres rot og plassere det riktig uansett.
Gjest lillelady Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Ikke privat, og sikkert ikke kjempebillig, men de jobber i alle fall hvitt. Citymaid holder til i noen av de store byene, og tar bl.a. engangsoppdrag. Jeg har ikke egen erfaring med dem. Du kan kanskje ta kontakt med dem? Takk for tipset, men det virker litt dyrt. Og siden det bare er er engangsoppdrag kan det jo gjerne være svart, siden man da ikke oveskrider grensen, ikke noe ulovlig med andre ord. Noen andre som vet om noen? Jeg bor forresten i oslo. (Noe annet som også hadde vært bra, hadde vært å finne noen som er interessert i å bytte tjenester, litt vasking mot klipping/frisøroppdrag. Jeg er frisør, og hater husarbeid. Det finnes sikkert noen som synes dette hadde vært en ypperlig tjenestebytte... )
Gjest lillelady Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Vanlig betaling for privat hjelp her jeg bor ligger nå på fra kr.125- pr time. Da er det ikke snakk om rydding, bare vasking, så ryddejobben må dere ta selv uansett. Ingen klarer å rydde i andres rot og plassere det riktig uansett. Nei, det er selvfølgelig vanskelig, men f.eks å legge papirer i en bunke, og småtinger i en eske er det vel noen som gidder...
TanteBrun Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Snakk med naboer, venner og kjente som har eller vet om noen som har vaskehjelp. De gode vaskehjelpene får ofte jobber basert på renommé. Min erfaring.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 I lokalavisen (aften aften i oslo) er det en del som averterer med at de utfører flyttevasking. De tar sikkert andre typer engangsvasking også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå