Gå til innhold

22 åring og stoff

Fremhevede innlegg

Gjest Hate drugs
Skrevet
Helt enig her, politianmeldelse vil mest sannsynligvis bety at sønnen aldri stoler på TS igjen.

Ja en overdose er selvsagt MYE bedre enn at sønnen blir litt sur på hun i noen månender

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Ja en overdose er selvsagt MYE bedre enn at sønnen blir litt sur på hun i noen månender

Og alle som har bukt amfetamin dør av overdose....

Litt sur i noen måneder? Det er vel sannsynligvis en svært grov underdrivelse.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Og alle som har bukt amfetamin dør av overdose....

Litt sur i noen måneder? Det er vel sannsynligvis en svært grov underdrivelse.

Det er en svært grov underdrivelse at få dør av amfetamin også!

Håper virkelig ikke du har barn så slapp hodning som du har!

Å bli en populær mamma er tydligvis viktigere enn at sønnen dør av overdose fordi du ikke gjør noe for å redde han!

Skrevet

Tror ikke vi skal legge så stor vekt på hva hogwash sier, alle vet jo hvilken holdning han har til narkotika.

Søk hjelp, og gi blaffen i om sønnen din blir sur. Han vet åpenbart ikke sitt eget beste, og det verste en kan gjøre er å la det skure og gå.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Det er en svært grov underdrivelse at få dør av amfetamin også!

Jeg skrev ikke at få døde av det, av den enkle grunn at jeg har ikke tallene foran meg, men mener å huske at det er ca 5% som har prøvd det på landsbasis(?)

Håper virkelig ikke du har barn så slapp hodning som du har!

Å bli en populær mamma er tydligvis viktigere enn at sønnen dør av overdose fordi du ikke gjør noe for å redde han!

Personangrep kan du dra ett annet sted for, men for the record: Jeg er en barnløs singel mann.

Og ja, jeg mener man bør tenke seg litt om før man ødelegger livet til noen i nær familie som en dom for amfetaminbruk fort kan gjøre for en. Politiet er jo uansett ute etter å "ta" brukerne, det er andre instanser som driver med støtte, hjelp og å komme seg ut av det.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Tror ikke vi skal legge så stor vekt på hva hogwash sier, alle vet jo hvilken holdning han har til narkotika.

Fakta, argumentasjon etc. Funker vanligvis bedre i en diskusjon enn "hogwash er teit". Forsåvidt tviler jeg sterkt på at du virkelig vet noe om mine holdninger der, men at du har noen fordommer ang. mine holdninger tviler jeg ikke et sekund på.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Blir bare provosert av meninger om at ingen drastiske ting bør gjøres!

Visst du hadde spurt en lege om hva du bør gjøre så tror jeg neppe han råder deg til å sitte på rumpen å vente på at det skal gå over av seg selv!

Jo lengre du venter med å gjøre noe jo større er sannsynligheten for at du plutselig finner han dø en dag!

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Blir bare provosert av meninger om at ingen drastiske ting bør gjøres!

Da tror jeg du bør lese mine innlegg i tråden på nytt, jeg sier ikke at ingenting trenger å gjøres, jeg anbefaler bare ikke å dra inn politiet!

Visst du hadde spurt en lege om hva du bør gjøre så tror jeg neppe han råder deg til å sitte på rumpen å vente på at det skal gå over av seg selv!

Jo lengre du venter med å gjøre noe jo større er sannsynligheten for at du plutselig finner han dø en dag!

Tror heller ikke legen hadde anbefalt politianmeldelse, men heller hjelpeordninger.

Skrevet
Fakta, argumentasjon etc. Funker vanligvis bedre i en diskusjon enn "hogwash er teit". Forsåvidt tviler jeg sterkt på at du virkelig vet noe om mine holdninger der, men at du har noen fordommer ang. mine holdninger tviler jeg ikke et sekund på.

Liker deg ganske godt jeg, hogwash.

Men akkurat når det gjelder holdningen din til narkotika (du bruker jo selv, har du fortalt), da synes jeg faktisk du er teit.

Det blir litt feil å ta mot råd fra en som ikke synes narkotika er så ille...

Gjest hot_girl
Skrevet
Da tror jeg du bør lese mine innlegg i tråden på nytt, jeg sier ikke at ingenting trenger å gjøres, jeg anbefaler bare ikke å dra inn politiet!

Tror heller ikke legen hadde anbefalt politianmeldelse, men heller hjelpeordninger.

ja du måtte jo være narkoman selv ja! burde jeg egentlig tenkt meg til!

Men du skjønner at denne tråden er ikke FOR narkomaner men MOT narkomaner! :)

DER mistet du din stemmerett til hva som burde for å hjelpe en narkoman!

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Liker deg ganske godt jeg, hogwash.

Men akkurat når det gjelder holdningen din til narkotika (du bruker jo selv, har du fortalt), da synes jeg faktisk du er teit.

Det må du gjerne synes, jeg synes det samme om de som drikker seg fulle hver helg.

Det blir litt feil å ta mot råd fra en som ikke synes narkotika er så ille...

Er noe med å se to sider av saken. Men vil igjen poengtere at det eneste rådet jeg har gitt i tråden er å ikke dra inn politiet. De vil uansett ikke hjelpe, det er det andre instaser som tar seg av.

Gjest IMOT stoff!
Skrevet

Det eneste hjelpeordninger de tilbyr er innleggelse noe sønnen neppe går med på!

Å tvangsinnleggelse er det minst to års venteliste på!

En kø mange tusen dør i!

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
ja du måtte jo være narkoman selv ja! burde jeg egentlig tenkt meg til!

Men du skjønner at denne tråden er ikke FOR narkomaner men MOT narkomaner! :)

DER mistet du din stemmerett til hva som burde for å hjelpe en narkoman!

Nå er jeg sterkt uenig i at jeg er narkoman selv, men la oss hypotetisk sett si at jeg er det i denne sammenhengen, burde jeg da ikke egentlig vite _bedre_ enn deg hvordan sønnen til TS hadde reagert på forskjellige ting? ;)

Skrevet
Nå er jeg sterkt uenig i at jeg er narkoman selv, men la oss hypotetisk sett si at jeg er det i denne sammenhengen, burde jeg da ikke egentlig vite _bedre_ enn deg hvordan sønnen til TS hadde reagert på forskjellige ting? ;)

Det er vel derfor du er så redd hver gang politiet nevnes.

Mange narkomane synes ikke de har noe problem, de lever på en livsløgn.

Gjest hot_girl
Skrevet

Selvsagt reagerer sønnen med sinne om moren kontakter politiet!

Trenger ikke være synsk for å skjønne det!

Men hva så om han blir sur da??

Det er snakk om å reddet livet til sønnen!

Poltiet bryr seg selvsagt da narkotika er ULOVLIG i norge,og de dør tusenvis av folk hver dag av det!

Så selvsagt tar politiet saken alvorlig!

Men du mener vel at han bare skal få forsette til han dør av en overdose??

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Det er vel derfor du er så redd hver gang politiet nevnes.

Mange narkomane synes ikke de har noe problem, de lever på en livsløgn.

Var da veldig som vi skulle gå off-topic og på person i natt? Må si jeg er fascinert over hvor mye dere tror dere vet om meg pga. jeg liker å ta meg en joint en gang iblant.

Flere personangrep vil nok ikke bli besvart, da vi forsøpler tråden til TS som har ett virkelig problem.

Men ærlig talt, kom gjerne med en forklaring på hvordan i alle dager dere mener det vil _hjelpe_ noen at sønnen til TS bures inne med yrkeskriminelle.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Var da veldig som vi skulle gå off-topic og på person i natt? Må si jeg er fascinert over hvor mye dere tror dere vet om meg pga. jeg liker å ta meg en joint en gang iblant.

Flere personangrep vil nok ikke bli besvart, da vi forsøpler tråden til TS som har ett virkelig problem.

Men ærlig talt, kom gjerne med en forklaring på hvordan i alle dager dere mener det vil _hjelpe_ noen at sønnen til TS bures inne med yrkeskriminelle.

I fengselet er det ikke stoff!

DEN Var vanskelig å skjønne eller??

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Selvsagt reagerer sønnen med sinne om moren kontakter politiet!

Trenger ikke være synsk for å skjønne det!

Men hva så om han blir sur da??

Det er snakk om å reddet livet til sønnen!

Poltiet bryr seg selvsagt da narkotika er ULOVLIG i norge,og de dør tusenvis av folk hver dag av det!

Så selvsagt tar politiet saken alvorlig!

Men du mener vel at han bare skal få forsette til han dør av en overdose??

Kom med gjerne med en kilde istedet for å finne opp ting på sparket? (og de dør tusenvis av folk hver dag av det!)

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
I fengselet er det ikke stoff!

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...