Gå til innhold

Med to små i magen


honningmelon

Anbefalte innlegg

Etter mye prøving og feiling ble jeg endelig gravid. Jeg og kjæresten har vært sammen i fire år og 2 mnd. og har lenge vært klare for barn. Det viste seg fort etter graviditetstesten at jeg hadde ikke bare en, men to små gullunger der inne :) Jeg har allerede vært gravid i 16 u. & 3 d. og jeg gleder meg som en unge til den 26 Januar :)

Det er første gang jeg skriver dagbok her på KG, men jeg skal prøve å skrive hyppig om hva som skjer "der inne" :fnise:

Mvh. Honningmelon

Endret av honningmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vært en relativ fin dag. Etter jobb dro jeg til IKEA for å kjøpe to barnesenger og to babystoler. Gud som jeg elsker å kjøpe ting til de to småtassene!. Kjenner stadig at det er liv der inne, som ett lite spark i ny og ne... Det er en fantastisk følelse å vite at det er noe levende som vokser inni magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, honningmelon! :goodbye:

Nå har jeg lest hele dagboka di også! :fnise: Velkommen til KG!

Må jo si at det virker enda mere spennende med to små inni magen enn en! Gratulerer så mye med graviditeten! Når og hvordan fant dere ut at du bærer på to små babyer?

Tickeren min er forresten feil. Vi har faktisk termin på samme dag! ;) I allefall enn så lenge, da jeg mistenker at jeg blir flyttet noen dager bakover på utlralyden om 2,5 uke.

Har du meldt deg inn i terminklubben vår da? Bare klikk på linken her... . Vi har også en skravletråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TO?? :rødme:

Åååå så koselig! :) Jeg så deg i en annen dagbok, så jeg måtte bare innom å snike :fnise:

Håper det går fint med deg gjennom svangerskapet :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Så artig at det er flere som bærer på to! :hoppe:

Jeg har kommet ca tre uker lenger enn deg jeg da, og må si jeg har liten tro for at jeg skal klare å holde på dem til over årsskiftet - har termin 8. januar. Det hadde vært innmari bra om de kunne holdt seg der inn til januar, med tanke på skolegang og slikt. Men det viktigste er vel uansett at alt går bra med dem og at de ikke kommer altfor tidlig. :)

Når fant dere ut at dere venter tvillinger? Hadde dere en mistanke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...